1. Bölüm; Geçmişin sırları; "Geçmiş geleceğe her zaman yön verirdi.."
(1 Eylül 2003)
Kadın elindeki sigarayı küllüğe bastırdı. Ardından aşağıya inmesi için kapısı açıldı. Elbisesine dikkat ederek arabadan indi.
Şöhretli gözüküken holdinge doğru adımlar atmaya başladı. Bu akşam, evlilik yıl dönümüydü ve özellikle mükemmel giyinmişti. Simsiyah, uzun saçlarını geriye itti.
Holdingin güvenliği, kadına bakıp göz kırptı. Ardından ağzının içinde bir şeyler geveledi ancak kadın umursamamıştı.
Kadın lüks holdingin içine girdi. Etrafına baktı. Tanıdık yüzler görünce, gülümsemesi büyüdü. Kadın için özel bir gün olmasa, herkese selam verirdi.
Asansörün olduğu alana doğru yürümeye başladı. Yanı başında olan sekreter kadın, bir şeyler söylüyordu ancak kadının umrunda değildi. Eşinin yanına gidiyordu.
Asansörün kapısı açıldığı anda, kadın eşinin odasına doğru yürümeye başladı.
Kadın içeri gireceği sırada, kapının önündeki sekreter aniden ayağa kalktı. Selam vermek amacıyla eğildi.
Kadın hiçbir şey söylemedi. Kapıyı hızla açtı ve içeri girdi. Ancak gördüğü görüntüyle kırmızı dudakları aralanmıştı.
Eşiyle, en yakın arkadaşı tartışıyorlardı. Bu durum, kadının kaşlarını çatmasına sebep olmuştu.
Kadın içeri adımını attı. Attığı anda, eşi ve dostu tartışmayı kesip, bakışlarını kadına çevirmişlerdi.
Kadın, tartışmalarının sebebini soracakken eşinin yakın arkadaşı sinirle bağırmaya başladı.
"Nasıl yaparsınız bana bunu? nasıl olur da uyuşturucu satarsınız?" sinirle bağırıyor, kimseyi gözü görmüyordu.
Eşi, onu sakinleştirmek amaçlı bir adım yaklaştı. Ancak eşinin yakın arkadaşı da bir adım geri atmıştı.
Eşi sakin bir ses tonuyla konuşmaya başladı;
"Enver, bak anlıyorum. Ancak uyuşturucuda çok para var. Bu şekilde bağırmak yerine bir düşün" eşinin sakinleştirici ses tonu işe yaramamıştı.
"Piç herif. Nasıl olur da şu hayatta en nefret ettiğim şeyi yaparsınız? nasıl olur da çocukları kullanıp, uyuşturucu satan insanlarla birleşip para kazanırsınız?"
Tek nefeste tüm nefretini kusmuştu adam.
Kadın, tartışmaya dahil olmak istedi ancak eşi daha hızlı davranmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanet Aşkı.
ChickLit• Nefes, mektupla terk edip giden babasını bulmak için babasının izini sürmeye başlar. Gittiği adreste, kimsenin bilmediği eğitim yeri olduğunu fark eder. Ancak bu eğitim yerinin, babası Gökhan Keskin'e düşman olduğunu bilmiyordur. Alıntı; "Ben baba...