10. Bölüm- Belirsizlikler; "Belirsizliğin tam ortasında.."
***
Herkes birbirine bakıyordu. Ne diyeceğimiz bilemiyorduk.
Denizden saklanırken, Denize yakalanmıştık.
"Hepiniz birden kayboldunuz. Bir eğitmenin en iyi özelliklerinden biri nedir Atlas?"
Denizin adımları duyuldu. Atlas başını kaldırıp tam arkama baktı. Ciddiyet dolu ortam, beni geriyordu.
"İyi bir gözlemci olmasıdır Deniz eğitmenim.."
Deniz birkaç adımla yanıma ulaşmıştı. Bakışları bana kaydı. Ancak hiçbir şey söylemeden tekrar önüne döndü.
"Peki, bir eğitmene söylenmemesi gereken şeylerden birisi nedir Miray?"
Miray eğik başını kaldırdı. Endişe ve korkuyla Denize bakıyordu.
"Yalan söylememesi gerekir Deniz eğitmenim.."
Deniz başını salladı. Sanki az sonra fırtına olacaktı, ve bu fırtına sessizliğiydi.
Bakışlarım Denize kaydı. Benden uzun olduğu için, boynuna bakıyordum. Boynundaki girdap yazılı dövme, yine dikkatimi çekmişti.
Şah damarının tam üstünde olan dövme, çok havalı ve seksi gözüküyordu.
"Siz bir avuç öğrenci, eğitmenlerden bir şeyler saklamayı mı düşünüyordunuz?"
Alayla söylediği cümleler karşısında kimseden çıt çıkmamıştı. Sanki korku filmi çekiyorduk, Deniz korkunçtu. Ürkütücü bir tipti.
"Bizi bu günler için hazırladınız! asıl bir şeyler saklayan sizlersiniz!"
Kuzey bir anda yükselmişti. Deniz, Kuzeyin aksine sakin bakıyordu.
"Cennet hakkında her şeyi gizliyorsunuz! cennete neler olduğunu söyler misiniz Deniz eğitmen?"
Sanki her iki tarafta birbirinden bir şey gizliyordu.
İki taraftan da çıt çıkmadı. Kuzey ve Deniz birbirlerine dik bir şekilde bakıyorlardı.
"Deniz eğitmenim, cennete bir ajan var. Belki bu kişi eğitmen, belki de bir öğrenci. Bunu bilmiyoruz ama buna eminiz.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanet Aşkı.
ChickLit• Nefes, mektupla terk edip giden babasını bulmak için babasının izini sürmeye başlar. Gittiği adreste, kimsenin bilmediği eğitim yeri olduğunu fark eder. Ancak bu eğitim yerinin, babası Gökhan Keskin'e düşman olduğunu bilmiyordur. Alıntı; "Ben baba...