5. Bölüm- Korkularımız.

554 38 87
                                    

5

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

5. Bölüm- Korkularımız; Bazen korkularımızı asla yenemezdik..

Gelen seslerle gözlerimi zorlukla açtım. Yatakta oturur vaziyete geçtiğimde, havaya baktığımda gördüklerimle dudaklarım aralandı.

Saat çok erkendi. Ancak kızlar çoktan kalkmış tulumlarını giymişlerdi.

Tam neden tulum giydiklerini soracakken, Simay konuştu "bugün nedense hepimizi erkenden kaldırdılar. Hemen tulumunu giymelisin.."

Sözlükleriyle, başımı sallayıp hızla ayaklandım. Bir yandan neden bu kadar erken kalktığımızı sorgulamadan edemiyordum.

Tulumumu üstüme giyindikten sonra, saçlarımı açtım. Daha fazla bekletmemek için hızlı adımlarla salona girdim.

Hazır olduğumu görünce hızla ayaklandılar. Herkes ayakkabılarını giydikten sonra birlikte merdivenlerden aşağıya indik.

Kendime en yakın hissettiğim kişi, Miray olduğu için bakışlarımı Miray çevirdim.

"Neden erkenden kalktık?"

Sorduğum soruyla, endişeyle bana baktı. Neler döndüğünü çözemiyordum. Ancak yüzündeki korku ifadesi, benide korkutmaya yetmişti.

"Bilmiyoruz, herkesi aşağıya sırada bekletmişler. Bizimkilerde aşağıda.."

Tam bir şey söyleyecekken, binadan çıktığımızda gördüklerimle dudaklarım aralandı.

Eğitmenler bile tulum giymişti. Herkes sırayla dizilmişti. Her şeyi geçtim, yaşı ondan küçük olanları bir yana almışlardı. Küçük çocuklar bile, sıralanmış bekliyorlardı. Kimseden çıt çıkmıyordu.

Sanki fırtına öncesi sessizliği vardı.

Öylesine korkunçtu ki, herkesin belinde silah öylece bekliyorlardı. Bu durum beni iyice strese sokmuştu.

Sıraya bizde geçtiğimizde, heyecanım kat ve kat artmıştı.

Atlas endişeli sesiyle konuştu, "bir şeyler döndüğüne eminim.."

Hiçbir şey söyleyemedim. Diyecek bir şey bulamadım ancak Simay agresif sesiyle konuştu.

"Onu bizde anladık aptal!"

Atlas gözlerini devirdi. Bir şey söylemek istedi ancak sustu.

Sessizlik öyle korkutucuydu ki, tanımlanamazdı.

İhanet Aşkı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin