12. Bölüm- Güven.

634 43 42
                                    

12

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

12. Bölüm- Güven; "Kime güveneceğiz?"

***

"Öyle bir şeyin imkânı yok!"

Ahenk sinirle haykırdı, aklım hala şok içerisindeydi. Ne diyeceğimi, bilemiyordum.

"Yalan söylüyorsun!"

Sonunda konuşabilmiştim. Titreyen dudaklarım ve sesimdi.

"Nefes, o öldü.."

Tam bir şey söyleyeceğim sırada hızla kapı açıldı ve içeriye Deniz girdi. Elinde sıkıca tuttuğu eski gazete beni germişti.

"Artık bir açıklama yapma vakti Ahenk Alanç!"

Ahenk Denizin elinde tuttuğu gazeteye baktı. Ardından sert bakışlarını bana çevirdi.

"O gazete gerçek olamaz."

Deniz elin de tuttuğu gazeteyi hızla Ahenke attı. Ahenk elinde tuttuğu gazeteyi inceledi. Ardından gazeteyi Berkan eğitmene uzattı. Eğitmenler kendi araların da gazeteyi incelerken, derin nefesler almakla meşguldum

"Birisi oraya koymuş olmalı. Bu kişi, cennete izinsiz giren bir ajan."

Ahenk tek nefeste tüm öfkesini kusmuştu âdeta.

"Bu ajan senden nefret ediyor gibi görünüyor.."

Başımı salladım. Ajan olduğundan emindik.

"Peki ya kim?"

Kim olduğunu anlamak zordu. Ancak mümkünatı da vardı.

"Bilmiyorum, ancak kısa zamanda çözeceğim.."

Deniz kendinden emin bir şekilde konuştu. Ardından kahverengi gözlerini bana çevirdi. Uzun bir şekilde izledi beni.

Benimse aklım da milyon tane düşünce geçiyordu. Annem ölmüştü, bu gerçek olamazdı.

"Annem öldü, sanırım doğru söylüyorsun."

Ahenk başını salladı. Bir yandan ise güvenlik kameralarını inceliyordu.

Güvenlik kameralarını Deniz de izlemeye başladı. Görüğü şey onu şaşırmış olmalı ki kaşlarını çattı. Ardından bakışlarını bana çevirdi.

"Güvenlik kameralarını da silmiş!"

Demir eğitmen sinirle söylendi. Deniz bakışlarını bana çevirdi. Ardından yutkundu ve tekrar güvenlik kameralarının kayıtlarını inceledi.

İhanet Aşkı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin