6. Bölüm- Planın parçaları.

553 33 46
                                    

6

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

6. Bölüm- Planın parçaları; "Bazen bizler bile planın birer parçalarıydık.."

***

Bakışlarım üstümde duran simsiyah elbiseme kaydı. Öylesine yakışmıştı ki, hayran kalmıştım.

Herkesten erken kalkmıştım. Verilen kıyafetleri giydikten sonra, saçlarımı toplamıştım.

Siyah elbise planın bir parçasıydı, tamamen kılık değiştirmiştik.

Banyodan çıkmak için banyonun kapısını açtım. Karşımda gördüğüm Ahuyla dudaklarım aralandı. Ahuda ise, tulum tarzı bir kıyafet vardı. Benim aksime sadeydi, ancak havalı gözüküyordu.

Gözleri tüm vücudumda gezindi. Ardından gözlerini, gözlerimle buluşturdu.

Ahu, geçmem için kenara çekilince, hızlı adımlarla banyoyu terk ettim.

Bakışlarım Simayı buldu. Beyaz dar takım elbisesi, üstünde mükemmel durmuştu. Simsiyah olan saçları açıktı.

Miray ise, Ahu gibi giyinmişti. Beyaz tulumuyla, açık saçları güzel gözüküyordu.

Simayın elinde tuttuğu alarma, istemsizce kaşlarım çatıldı. Alarm birden çalmaya başlayınca, Simay alarmı kapattı.

"Çıkabiliriz, saat geldi."

Saat sekizdi, akşam vaktiydi. Gece yapılan planlar, beni her zaman korkuturdu.

Şuan da olduğu gibiydi.

Simayın talimatlarıyla birlikte, hızlı adımlarla yürümeye başladım. Odadan çıktığımız an, heyecanla ilerliyorduk.

Binadan ayrıldığımız anda, kapının önünde iki araba ve bizimkiler vardı. Simsiyah takım elbiseleriyle, mükemmel duruyorlardı.

Deniz sert sesiyle konuştu; "unutmayın, biz oraya çalışmak için gidiyoruz.."

Güney ağzı açık bir şekilde Miraya bakıyordu. Mirayı beğenmiş miydi?

Mirayın suratı alaylı bir hal aldı. Güneye, alayla bakıyordu.

"Sen çok güzel olmuşsun ya.."  diye mırıldandı Güney.

Miray gülümsedi, "teşekkür ederim.."  diye mırıldandı.

Anıl gözlerini devirdi ve, "sizin cilveleşmenizi izlemek istemiyoruz!"  diye inledi.

İhanet Aşkı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin