(4)YENGE??

7.7K 219 127
                                    

dün yanlışlıkla attım. Sonra sildim.

Medya~ Barlas

~İyi okumalar (⁠ ⁠◜⁠‿⁠◝⁠ ⁠)⁠♡

*****************************

-Bir dakika nereye gidiyoruz ?

-Evime, krem sürmeliyiz.

Sözlerine devam edip karşısına döndü. Ben hala öylece bakıyordum. Ne yani ..?
Bir krem sürmek için beni evine götürmesi mi gerek? Tabi ki de HAYIR.

-Ateş bey bir krem için evinize gitmemize gerek yok. Ben kendi evimde halllede bilirim. Ayrıca arkadaşımı bırakıp gidemem.

Tabi ki Arveni unutmamıştım. Ama eminim ki çoktan sızmışdır. O sırada Ateşin konuşması ile dikkatimi ona verdim.

-İtiraz istemiyorum Bensu. Ayrıca bana bey diye hitap etme. Sadece adımı söyleye bilirsin.

Ben adımı bilmesinin şokunu atlatamamışken, kendi kendine söylediği şeyi duymamla şaşkınlığım 10 kat arttı.

-Aşkım desende olur.

Benim duymadığımı sanıyordu ama duymuştum. Çok kurcalamayıp ona döndüm.

-Artık içeri gire bilirmiyiz? Arkadaşım yalnız.

-Yalnız değil merak etme. Kardeşim gibi olan birisi yanında, onunla beraber.

- Tamam olsun yinede ben içeri girmek istiyorum biraz üşüdüm.

Son söylediğim şeyi bitirir bitirmez üstündeki ceketi çıkarıp omuzlarımın üzerine koydu. Erkeksi kokusu burnuma yayılmıştı adeta.

-Teşekkür ederim gerek yoktu aslında.

-Çok konuşma hadi girelim.

Gülerek söylediği için ciddi olmadığını anladım ve bende gülümsedim. İçimden gülümsemek geldi birden.

İçeri girdiğimizde nerdeyse hiç kimse kalmamıştı. O an dayanamadım ve istemsizce beynimde ki soruyu sordum.

-İnsanlar birden nereye kayboldular?

-Bar kapandı da o yüzden.

-E o zaman bizim de çıkmamız gerek.

- Gerek yok, kendi barımdan istediğim zaman çıka bilirim bence.

Gözlerim kendiliğinden açıldı. Gerçekten bu var onun muydu ?

: B-bu bar senin mi?

-Evet güzelim benim.

Güzelim....

İçimin neden bu kadar eridiğimi anlamıyordum. Birinin bana böyle demesi hoşuma gitmişti herhalde..

Yada onun böyle demesi...

Sus iç ses, onun böyle demesi neden hoşuma gitsin ki..

Bakışlarımı Arvene döndüğümde. Bir erkeğin kolunun altında gözleri kapalı bir şekilde duruyordu. Hemen yanlarına gittim.

-Sende kimsin? Arkadaşım neden senin kolunun altında?

-Şşş sakiin.. Ateş ona bakmam için beni gönderdi. Ben geldiğimde üzerime atladı ve sarıldı. Bende bir şey diyemedim. Sonra böyle sızdı işte.

-Anladım, kusura bakma sana patladım. Arveni öyle görünce bir anda ne yaptığımı şaşırdım.

Çocuğun gözlerine hafif bir parlama gördüm ve sesini duydum.

-Demek ismi Arven .. Çok güzel bir ismi varmış, kendisi gibi ..

Bunları istemsizce içimde ship yapmıştım. Gerçekten çocuktaki hisleri minicik olsa da hiss etmiştim. Artık çocuk çocuk diye düşünmekten nihayet o soruyu sordum.

-İsmin ne bu arada ?

Elini uzatıp konuşmaya başladı

-Barlas, Barlas Demir ben .

-Bensu, Bensu ışık bende. Memnun oldum.

Elini sıkarak konuştum onu taklit eder gibi.

-Bende memnun oldum yenge.

Yenge?
Yenge?
Yenge?
Yenge?
YENGE ??

*******************************

BÖLÜM SONU

Oy ve bölüm hakkında Düşüncelerinizi yorumda yazın lütfen✿⁠

MafyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin