(5) Ev..

7K 203 132
                                    

Bölümler kısa biliyorum. Farkındayım. Elimden geldiği kadar uzun yazmaya çalışıcam.

Medya ~Ateşin evi. (Başka olarak da hayal ede bilirsiniz)

~İyi okumalar

*******************************

- Yenge mi? Karıştırdın herhalde.

- Yok karıştırdırmadım, yengem değil misin?

O sırada Ateşe baktığımda bu durum hoşuna gitmiş gibi sırıtıyordu.

-Tamam çok uzatmayın. Bensu hadi arabaya gidelim koluna krem sürmemiz gerek.

-Gerçekten çok teşekkür ederim her şey için. Gerek yok bir krem için. Ben kendim evde hallederim. Bakın Arvende benimle yaşıyor. O yüzden için rahat olsun.

-Hayır itiraz istemiyorum.

Ne kadar itiraz etsem de kabul etmedi. Bende en sonunda vaz geçip gitmeye karar verdim. Arven ve Barlas öndeki arabaya bindiler. Ben tam arkaya oturunca Ateş

-Öne otur Bensu

Bende fazla uzatmayıp oturdum. O da şoför koltuğuna geçince araba haraket etti. Sürekli göz ucu yüzüne bakıyordum. Gerçekten çok yakışıklı birisiydi. O ellerinde ki damarlar, o kaslar o adem elması, o dokunulası yüz, o öpülesi dudak-
Ne diyorum ben, iyice kafayı yedim

Kız vuruldun adam değil mi ?

Sus iç ses .

Düşüncelerimi bozan göz kapaklarımın ağırlaşması oldu. Dayanamayıp gözlerimi kapattım. Ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

*************

Ateşin ağzından~

Gerçekten çok masum ve güzel bir yüzü vardı. İnsan dokunmaya kıyamıyordu sanki. O hep yanımda kalsın istiyordum ama nasıl? İşte orasını bilmiyordum. Ya zorla yada kendi isteğiyle ..

Eve vardığımızda korumalar büyük kapıyı açtılar ve bahçeye girdik. Başımı yanımdaki güzelime çevirdim. Uyumuştu. Çok masum gözüküyordu uyuyunca. Gerçekten ömrüm boyunca böyle baka bilirdim yüzüne.

Onu kucağıma alıp kendi odama çıkarttım. Ona bir oda hazırlatmalıydım ama burda kalmayı kabul ettirmek gerekirdi.

Onu yatağıma uzandırdım ve alnına küçük bir öpücük kondurup odadan çıktım.

Aşağıya indiğimde, Arven elinde bir kupa, Barlas ise yan koltukta oturmuş ona hayran hayran bakıyordu. Vardı bu çocukta bir şeyler.

Büyük ihtimalle Arven'in elindeki ayılması için kahveydi. Gittim ve yanlarına oturdum. Bedenim burdadı ama aklım Bensu'mdaydı. Galiba ona gerçekten ilk görüşte aşık olmuştum .

Bunların arasında bir şey mi olmuşdu acaba diye düşünüyordum. Yada büyük ihtimalle bizim kerata güzelimin arkadaşına vurulmuştu.

**************

3 saat sonra

3 saat geçmişti ama Bensu'm hala uyuyordu. Ona bakmak için merdivenlere yöneldim. Odama girdim ve yatakta uyuyan o saf yüzü gördüm. Çok masum uyuyordu. Ağzı açık bir şekilde çok şeker duruyordu.

Hemen telefonumu çıkarıp fotoğrafını çektim.

Hemen telefonumu çıkarıp fotoğrafını çektim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(ateş dövmesiz sayın)

Biraz kıpırdandıktan sonra gözlerini açtı. Bir süre bakışları yüzümde oyalandıktan sonra şaşkınlıkla gözlerini araladı..

*******************************

BÖLÜM SONU

!!! ÖNEMLİ!!!!
Aşklarım gerçekten uzun bölüm yazmaya çalışıyorum ama aklıma gelmiyor. Bir senaryo kurup öyle yazmayı planlıyorum bundan sonra. En azından sizin için uzun olur. Yeni bölümü en kısa zamanda atmaya çalışıcam

Bayss ❤️

MafyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin