~İyi okumalar
^^^Bensu'dan^^^
Gözlerimi açtığımda pislik herif yanımdaydı.
-Yine ne istiyorsun benden ?
-Birazdan O Ateş gelecek.
-Gerçekten mi?
-Evet, ama ondan önce onun canını acıtacak bir şey yapmamız lazım.
-N-ne? Neden üzerime geliyorsun.
Üzerime geldikçe yatakta geri geri gidiyordum. En son ellerimden yakalayıp beni altına aldı.
Ben bağırırken beni duymuyordu bile. Hızla o iğrenç dudaklarını boynuma gömdüğünde ağlamam daha da şiddetlendi.
-BIRAK YAA, ATEŞ LÜTFEN KURTAR BENİİ.
Başını boynumdan alıp ellerimi başımın üzerinde tek eliyle birleştirdi ve pantolonumu çıkarmaya başladı.
Ben ise avazım çıktığı kadar bağırıyordum. Pantolonumu çıkardığında bağırdığım için yüzüme inen sert bir tokat ile artık takaatim kalmamıştı.
Elleri iç çamaşırıma gittiğinde bir silah sesi koptu. İçimden bunun Ateş olması için binlerce kez dua ettim.
O sırada Engin bir küfür edip üzerinden kalktı, silahını alıp camdan atladı.
Ben ise yatakta yarı çıplak ve yarım bir bilinçle uzanıyordum.
(temsili, ayaklarını yara içinde gibi hayal edin, biraz rahatsız edici bir görüntü ama bunu gördüğümde senaryo aklımda canlandı)
Kapı şiddetle açıldığında artık gözlerim kararmaya başlamıştı.
Gelenin Ateş olduğunu gördüğümde bir nebze sevinmiştim. Ama bunu gösterecek bir halim yoktu.
En son duyduğum şey şu olmuştu.
-Bir tanem, güzelim, lütfen gözlerini açık tut. Kapatma o güzel boncuk gözlerini.
***************
Gözlerimi açtığımda beyaz tavandan hastanede olduğumu gördüm. Ama neden burda olduğumu hatırlamıyordum.
Gözlerim ışığa alışınca ağzımdan kısık bir sesle bir isim döküldü.
-A-ateş..
Uyandığımı gören yanı başımda ki Ateş hemen bana döndü. Yanımda gelip sandalyede oturdu. Sağ elimi ellerinin arasına aldı.
-Güzelim, korkma yanındayım. Güvendesin.
-B-ben neden burdayım.
-Açlıktan ve susuzluktan bedenin yorgun düşmüş. Sen dinlen ben bir doktoru çağırayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyam
Teen FictionBensu ile Ateş'in hikayesi .... Bensu Işık,22 yaşında, neşeli, tek arkadaşı olan Arven ile okuldan eve evden okula gider. Ailesini küçükken kaybetmiştir. 18 yaşında yetimhaneden ayrılıp kendine bir ev almıştır. Arven ev arkadaşıdır Ateş Kaya, çoğu...