Media- Arven
Oy verin lütfen ..
İyi okumalar <3
İkimizde odalarımıza geçmiştik. Şuanda elbise seçmeye çalışıyordum. Ve on an görüş alanıma yeni aldığım siyah elbisem girdi. Biraz kısaydı ama olsun. Zincir kolyemi de onunla kombin yaptım. Topuklu ayakkabılarımı giyip aşağıya indim.
(Ceketi saymayın ama kolye var)
Arven koltukta oturmuş beni bekliyordu. Krem rengi elbisesi ile harika olmuştu
(Bilezik yok)
-Ay Bensuu, kız harika olmuşsun!-Teşekkür ederim canım sende mükemmelsin.
Evden çıkıp bir taksiye bindik ve adresi söyledik. Şimdiye kadar sadece 1 yada 2 defa bara gitmişimdir. İçimde tuhaf bir hiss vardı. Sanki bugün orda bir şey olucakmış gibi. Ama bir yanım iyi bir şey olacağını hiss ediyor, öbür tarafım ise kötü. İnşallah kötü bir şey olmazda bende pişman olmam ...
*************
Varınca ücreti ödeyip taksiden indik. Bara giriş yaptığımızda loş bir ışık altında insanların dans etmesini, etrafı saran duman, sigara kokusu ve sarhoş insanlarla karşılaştık.
(İnsanlarla dolu olduğunu ve biraz karanlık olduğunu düşünün)
İkinci katta boş bir locaya geçtik ve oturduk. Barmene içki istediğimizi söyledikten sonra etrafı göz gezdirdim.
İnsanlar deli gibi dans edib eğleniyordu. Bazıları dans ediyor bazıları ise sadece oturub içki içiyordu.
Arven'in sesi ile etrafı incelemem durdu.
-Bensu burası harika bir yermiş. Artık sık sık geliriz. Hem çok abazada yok.
-Gerçekten öyle. Sık sık gele biliriz.
O an bir şey fark ettim. Birinci katta oturan birisinin bana sürekli baktığını gördüm. Siyah gömleyi, siyah pantolonu, dağınık saçları ve sert yüz ifadesi ile sadece bana bakıyordu.
Kabul ediyorum.. yakışıklıydı..Gözlerimi çektim ve başka yöne baktım.
-Bensu bir sorun mu var? Düşünceli gibisin ..-Yok hayır, aklıma bir şey geldi de o yüzden..
İçkilerimiz geldi ama yanında bir meyve tabağı ve çikolata gelmişti. Ama bir bunları istememiştik. Hemen Barmene döndüm.
-Pardon, biz meyve tabağı ve çikolata istememiştik. Bir yanlışlık oldu galiba.
-Hayır efendim. Bir yanlışlık yok. Bunları Ateş bey sizin için gönderdi. Çikolata sizin için, meyve tabağı ikiniz için..
Biraz duraksadım, kim niye böyle bir şey yapsın ayrıca kim bu ?
-Pardon, Ateş bey kim?
-Şurada oturan adam efendim.
Gösterdiği yöne döndüğümde onu gördüm.. az önce bahs ettiğim bana bakan adam...
Ama şuan bir farklılık var.. Bana sadece bakmıyordu. Çok anlamlı bakıyordu. Ve yüzünde anlamadığım bir sırıtış vardı..
******************************
BÖLÜM SONU
Merhaba, geçen bölüm 2 oy almış! ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyam
Ficțiune adolescențiBensu ile Ateş'in hikayesi .... Bensu Işık,22 yaşında, neşeli, tek arkadaşı olan Arven ile okuldan eve evden okula gider. Ailesini küçükken kaybetmiştir. 18 yaşında yetimhaneden ayrılıp kendine bir ev almıştır. Arven ev arkadaşıdır Ateş Kaya, çoğu...