~İyi okumalar
Ateşten
Alevi misafir odasına götürdüm ve yatağa bıraktım. Arven ve Barlas odaya girince Bensu'mun olmadığını gördüm ve hafif kaslarımı çattım. Alevin seslenmesiyle ona döndüm.
-Ateş bey acaba krem getire bilirmisiniz?
Dolaptan ilk yardım çantasının içinden bir krem aldım ve uzattım.
-Şey sizide yoruyorum ama zahmet olmayacaksa süre bilir misiniz?
Bunu ne kadar yapmak istemesemde başımı salladım ve sürmeye başladım. Ama aklım sadece Bensu'mdaydı. Burda ki işimi bitirib onun yanına gidecektim.
-Teşekkür ederim
-Ne demek, biraz dinlenin.
Odadan çıktığımda Bensu ortalıkta yoktu. Odasına girmişdir diye düşünüp yukarı doğru ilerledim. Kapısı kilitliydi hafif kaşlarımı çatıp kendi odama doğru gittim. Odadan yedek anahtarı alıp kapıyı açtım. İçeriye baktığımda terasta, hamağın üzerinde minik bir beden gördüm. Hemen yanına gittim ve önüne çömeldim.
Gözlerinin altındaki hafif morarmayı görünce kaslarımı çattım. Acaba neden böyle oldu ki. Vakit kaybetmeden kucağıma alıp yatağına götürüb yatırdım. yanına uzandım, üzerimize pikeyle örttüm ve bende gözlerimi kapattım
********
Arvenden
Barlas ve Ben, Ateş yukarı çıktıktan sonra odadan çıktık ve koltuğa oturduk. O sırada Barlas konuşmaya başladı
-Biz neyiz?
-Anlamadım? Nasıl?
- Yani, normal arkadaş olmayız çünkü arkadaşlar öpüşmez
Yüzüm kizarmata başladığında o çoktan sırıtıyordu.
-Y-yani bilmiyirum ne olduğumuzu
Birden bana yaklaştı ellerimi ellerinin arasına aldı ve gözlerimin içine bakarak konuştu.
-Arven bu böyle olmayacak. Kızım ben seni gördüğüm günden beri seviyorum. O kadar masumsun ki sana sarılmaya bile çekiniyorum. Senin bana karşı düşüncelerin yada hislerin ne bilmiyorum ama artık dayanamıyorum. BEN SANA AŞIĞIM
Resmen donmuş bir şekilde yüzüne bakıyordum. Konuşamadığım için, olumlu bir cevap olarak dudaklarına yapıştım.
İlk biraz afallasa da hemen karşılık vermeye başladı. Benimde onu sevdiğimi anlamıştı.
Nefes nefese ayrıldığımızda alnını alnıma yasladı ve gözlerime baktı.
-Seni seviyorum yakışıklım.
-Bende seni seviyorum güzelim.
( Aşklarım bunlara ergen diyenler ola bilir ama çok datluu deyiller miii( ◜‿◝ )♡ )
~Bensudan
Gözlerimi açtığımda dejavu oldum sanki. Ateş bana yine arkadan şarılmış bir şekilde uyuyordu. Ne kadar kıskançlık yüzünden sinirli olsamda ona kızmaya hakkım yoktu. Zaten hangi sıfatla kıza bilirdim ki?
Kollarından tutup kalkmaya çalıştım ama ben haraket ettikce daha da sıkı sarıyordu beni.
-Ateş...
- (---)
-Ateeş
-Hmm?
-kalkar mısın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyam
Teen FictionBensu ile Ateş'in hikayesi .... Bensu Işık,22 yaşında, neşeli, tek arkadaşı olan Arven ile okuldan eve evden okula gider. Ailesini küçükken kaybetmiştir. 18 yaşında yetimhaneden ayrılıp kendine bir ev almıştır. Arven ev arkadaşıdır Ateş Kaya, çoğu...