(17) Duy beni

1.7K 73 28
                                    

Selam bebeksilerr

46K OLMUŞUZZZ💋🫶🏼

Bu arada, Instagram bölümlerinin devam etmesini istermisiniz?

💗💗~iyi okumalar~💗💗

Bazen insan sevdiğini kaybetme düşüncesi ile dolup taşar, ve o kadar kötü bir hisdir ki o..

Neden bunlar "benim başıma geliyor?" diye sorarlar kendilerine..

Tam da ben bu vaziyetteyim.

Gözlerim yavaş yavaş aralandığında beyaz bir tavanla karşılaştım. Arven yanımda oturmuş elimi okşyarak telefonuyla ilgileniyordu..

-Arven?

-Bensu, uyandın sonunda. Stresten bayılmışşın kuşum, şimdi iyi misin?

-İyiyim ben. Ateş nerde,nasıl?

-Ateş yoğun bakımda bebeğim doktor söyledi ya..

Doktorun söylediklerini teker teker hatırladığımda gözlerim doldu. Ölmemişti ama yoğun bakımdaydı..

Bir kaç ay içinde herşeyim olmuş adam yığıb bakımdaydı...

Aniden elimde ki serumu çıkarıp ayağa kalktım, benim Ateşi görmem lazımdı.

Koridora çıktığımda Arvende peşinden geliyordu.biraz öte de Barlasın olduğu yere gittim.

Bir camın önünde durmuş bakıyordu boş boş

Cama baktığımda içerde kablolarla bağlanmış sevdiğimi gördüm...

Gözlerimde ki yaşlar artık daha fazla kendilerini tutamayıp aktılar.

Ne zaman uyanır hakkında hiç bir fikrim yok ama yeter ki iyi olsun, benden gitmesin..

-Yenge hadi cafeteriaya inelim bir şeyler ye, ya da buraya getireyim?

-İstemiyorum yemek, ama bir su alsam iyi olur..

-Tostta alayım ha ne dersin?

-İstemiyorum Barlas dedim ya sana.

Barlas yanımdan uzaklaştığında tekrar o pürüzsüz yüzüne baktım, yavaş yavaş çıkan kirli sakalları o kadar hacimliydi ki..

Bakmaya doyamadığım güzel gözleri kapalı olsa da, çatık kasları hala kendiliğini koruyordu..

Hemşire yanımdan geçerken onu durdurdum..

-Sey ben odaya girmek istiyorum..

-Buna izniniz yok hanımefendi özür dilerim

-Hayir ben bu odaya giricem ne derseniz diyin. Gidip kiminle konuşuyorsanız konuşun lütfen ben bu odaya giricem, bitti.

-O zaman ben bi' doktorla konuşayım size haber veririm.

Tekrar başımı cama çevirdim, birazdan yanına girecektim. Belki beni duyar diye onunla konuşacaktım....

💅 BÖLÜM SONU💅

AŞKIM'lar,biliyorum kısa oldu ama ateşim olduğu için uzun yazamadım özür dilerim🙃

Ama böyle kısa yazmamın bir bedeli olucak, bana😉

Merak ettiğiniz bir şey varsa, gelecekte olacak bir spoi gibi bir şey istiyorsanız bu yazdığımın yorum kısmına yazın , ben ordan sadece beş tanesini seçip cevaplıcam, eğer söyleye bileceğim bir şey olursa..✨

Bu da benden size bir kıyak olsun..😌

Ha bu arada bir geçmiş olsun'unuzu alırım 💅

Hoşçakalın beybiler 💋💅

MafyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin