(7)Öpücük..

5.9K 167 138
                                    

~İyi okumalar

Medya ~ Ateş

****************

Gözlerimi açtığımda ilk önce etrafa baktım. Burası benim odam değildi. Ayrıca haraket edemiyordum. Çünkü birisi beni resmen koala gibi sarmıştı. Hafif dönmeyi başardım ve Ateşin yüzüyle karşılaştım

 Hafif dönmeyi başardım ve Ateşin yüzüyle karşılaştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(temsili Ateş ve Bensu)

Ne yani? Biz böyle mi uyuduk? Tamam kabul ediyorum hoşuma gitmişti ama neden bana sarıldı ki?

Ne kadar böyle kalmak istesem de artık ayrılmalıydık. Hafif dürttüm

-Ateş uyan, Ateşş, uyansanaa

Uyanmıyordu. Aklıma bir fikir geldi ve nereden geldiğini bilmediyim bi' cesaretle yaptım.

Yanağına küçük bir buse kondurdum. O sırada hemen gözünü açıp beni altına aldı. Ben altında kıpkırmızı olmuşken o sırıtıyordu.

-A-ateş napıyorsun? B-biri gelecek şimdi.

-Sen beni öptün mü?

-E-evet..

Evet dediğim an yüzüme yaklaşmaya başladı. Gerçekten şuan o kadar heyecanlıyım ki kalbimin sesini duymaz inşallah .

Aramızda yok denilecek kadar bir mesafe olduğunda durdu ve dudaklarıma baktı. Sonra tam öpücekken kapı çaldı

Ateş tırslarcasına bir şey mırıldanıp kapıya gitti. Açtığında cırtlak bir ses duydum.

-Ateğş beğyy, kahvağltı hazırda, onuğ habeğr vermeye gelmiştiğm.

-Tamam Leyla sen çık biz geliyoruz.

-Biğz derken?

-Sanane Leyla, sanane ?

Sonra adım seslerinden gittiğini anladım.

-O kimdi?

-Hizmetçimiz, hadi sende hazırlan aşağıya gel kahvaltı yapalım sizinle önemli bir şey konuşucaz.

Deyip odadan çıktı. Aklımda o kadar soru vardı ki. Neden burdayız ? Neden Ateş bana sarıldı? Neden beni öpmek istedi? O kız kim ? Ateşe neden öyle cilveli konuşuyor?

Tamam sonuncu soru biraz alakasız ola bilir ama ne bileyim öyle konuşmasından sinir oldum.

Banyoya girdim, işim bittikten sonra aşağıya indim.

Arven ve Barlas koltukta oturmuş heyecanlı ve mutlu bir şekilde bir şeyden konuşuyorlardı.

Ateş beni fark ettiğinde masaya geçmemizi söyledi. Masaya geçip oturduk. Ateş en başta, ben yan tarafında. Diğer tarafında ise Arven ve Barlas yan yana oturdu.

MafyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin