Nasılsınız beybilerr?? Kitabım gerçekten büyük bir ilerleme kayd ediyor..
30K OLMUŞUZ YAA
GÖZLERİME İNANMADIM Bİ AN..Oy ve yorum lütfeen
~İyi okumalar..
İnsanların bazen inanamaz neyin olup bittiğine, bazen o kadar yaralar ki bazı şeyler kendine gelemezler..
Şu an bende öyleydim, ameliyat kapısının yanına çökmüş hiç durmadan ağlıyordum.
Hayat neden böyleydi? Tam seviniyorken, tam her şey güzel gidiyorken illa bir şey oluyordu..
Acaba diyorum.. acaba ne zaman sıkıntısız bir hayat yaşayacağız?
Bir kaç ay öncesine kadar maraton bir hayatı olan kızdım, cafeden eve evden cafeye gidiyordum, ama şimdi..
Ateşi hastaneye alıp nasıl getirdiğimiz aklımda bile değil.. kafam sanki durmuş gibiydi o an..
~yarım saat önce~
-Kapatma gözlerini..
Bir kaç saniye sonra ambulansın siren sesi gelmişti sonunda!!
Gözlerimi kapanmış gözlerinden çekemiyordum, etraftakiler bana sesleniyordu ama hiç birini duyamıyordum..
Şu an sadece yüzünde acı bir ifadeyle uyuyan sevgilime bakıyordum..
Ambulansa bende binip hastaneye kadar bütün yol boyu elini tutmuştum , yanında olduğumu hiss etsin diye..
Hastaneye vardığımızda hemen ameliyata almışlardı Ateşi. O an ne yapacağımı bilemeyip yere çöktüm, kafamı dizlerime gömüp sessizce ağlıyordum..
~Şimdi ki zaman~
Arven yanımda oturmuş bana destek olmaya çalışıyordu kendince..
Barlas ise bir kenarda sessize oturuyordu. Bir süre sonra korumalar Barlasın yanına gelip bir şeyler söylediler. Sonrasında Barlas az sonra geleceğini söyleyip gitti..
Bense aynı şekilde oturuyordum işte, başka ne yapa bilirdim ki iyi olması için?
Lanet olsun ki bir şey yapmıyordum..
~3,5 buçuk saat sonra ~
Saatlerdir bir haber bile yok, ne bir hemşire çıkıyor ne de bir doktor..
Koridorun başından gelen sesle kafamı oraya çevirdim, bir kadın ağlayarak buraya doğru geliyordu.
-Ateşim, oğlum nerde??
Oğlum mu?
Sahi ya ben hiç Ateşe ailesi hakkında sormamıştım, bu gelen annesiydi herhalde
-Barlas oğlum nasıl nerde?
-Sema teyze bir sakin ol, ameliyatta şuan sen bir otur hele.
-Ne oturması, oturmak falan istemiyorum. Kaç saattir ameliyatta?
-3 ya da 4 saat olmuştur..
Sema hanım yanında ki sandalyeye oturdu, bir süre sonra gözleri beni gördü ve süzmeye başladı.
Muhtemelen kam çanağına donmuş gözlerimi görünce kaşlarını çatıb Barlasa döndü.
-Bu kız kim?
-Ateşin sevgilisi teyze.
-Sevgilisi mi? Oğlumun hiç sevgilisi olduğunu duymamıştım şu ana kadar..
Yüzünde bariz bir şaşkınlık vardı, selam vermem gerektiğini anlayıp ayağa kalktım
Yanıma ulaşınca o da ayağa kalktı, elimi uzatıp konuşmaya başladım.
-Merhaba efendim, Bensu ben
-Merhaba kızım memnun oldum Sema bende, bu arada efendim demene gerek yok Sema teyze diye bilirsin.
-Tabi ef- Sema teyze
Konuşmamızı bölen ameliyat kapısından çıkan doktorun sesi bölmüştü
-Ateş Kaya'nın yakınları?
-Ben annesiyim, nasıl durumu?
-Öncellikle belirtmek isterim ki zor bir ameliyattı. Kurşun kalbini sıyırıb geçmiş ve orada ki bir damara zarar vermiş. Hayatı tehlikeyi atlattı diyemem, henüz.. yoğun bakıma alıcağız. Başka bir sorunuz var mı?
-hayati tehlikesi henüz yok derken neyi kast ettiniz?
-Yoğun bakıma alıyoruz çünkü ne zaman uyanacağını bilmiyoruz, belki haftalar sonra, belki aylar sonra.. ilk 24 saat çok önemli, bu süreci atlatırsa hayatı tehlikesi kalmaz ama ne zaman uyanması hastaya bağlı..
-Peki doktor bey teşekkürler
(yazar: oğlum ellerim ağrıdı lan bu doktor ne kadar konuştu:D)
En azından ölmemiştir, beni bırakmamıştı. İyi düşünmeye ihtiyacım vardı şuan.
-Yenge hadi seni ve Arveni eve bırakalım yoruldunuz
-Hayır hiç bir yere gitmiyicem.
Ameliyat kapısı açıldı, sedyenin üzerinde biricik sevgilim yatıyordu. Yanımızda geçerken hala o kaybetmediği kokusunu içime çektim.
Önümden geçip giderken yaşlı gözlerimle arkasından bala kaldım..
-Yenge en azından burda bir odada dinlenin
-Ya istemiyorum neden anlamıyo-
Gözlerimin karardığını hiss ettim, yerler ayağımın altında resmen kayıyordu. Gözlerimi kapatmadan önce en son hatırladığım şey Sema teyzenin, Barlasın ve Arveni bana doğru koşuyor olmasıydı.
✨ BÖLÜM SONU✨
Umarım beğenmişsinizdir:)
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen🫶🏼~Çok sevdiğiniz
yazarçığınız💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyam
Teen FictionBensu ile Ateş'in hikayesi .... Bensu Işık,22 yaşında, neşeli, tek arkadaşı olan Arven ile okuldan eve evden okula gider. Ailesini küçükken kaybetmiştir. 18 yaşında yetimhaneden ayrılıp kendine bir ev almıştır. Arven ev arkadaşıdır Ateş Kaya, çoğu...