(3)"Benim olan?"

8.1K 272 249
                                    

Aşklarım, biraz geç oldu kusura bakmayın<3

BU ARADA 150 OKUYUCU SAYISINI GEÇMİŞİZ!!

Medya - Ateş 😁 (spordaki hali)

İyi okumalar ~

Bakışlarımı Ateş denilen adamdan ayırıp barmene döndüm

-O Ateş beye teşekkürlerimizi iletin ve gerek olmadığını söyleyin.

-Tabi ki efendim. Bu arada bu notu size gönderdi. İyi eğlenceler.

Elime bir kağıt verip gittiğinde öylece arkasından bakıyordum.

Şaşkınlığımı bir kenara atıp kağıdı açtım.

İyi eğlenceler güzel hanım efendi ..

~Ateş Kaya

Bu da neydi böyle. Hemen Ateşe baktım. Gülümseyen gözlerle bana bakıyordu. Bende ona trene bakar gibi baktıktan sonra göz devirip Arvene döndüm.

Hanımefendinin keyfi gayet yerindeydi.
Piste dans edenlere hayranlıkla baktığını görünce gülümsedim ve iki saniye sonra söyleyeceği şeyi tahmin ettim.

-Bensu hadi dans edelim lütfeen
Dedi 'e' harfini uzatarak.

Bende onu kırmamak için yerimden kalktım ve elinden tutup dans pistine götürdüm. Gözleri parlıyordu resmen

Deli gibi dans edenlerin arasına karıştık.
Birden birisi koljmu tuttuğunda arkama döndüm ve sarhoş bir adam gördüm. Pis pis sırıtıyordu.

-Bebeğim burda değil evime gidip kucağımda dans etmeye ne dersin ?

-Ne saçmalıyorsun gerizekalı. Bırak kolumu .

Kolumu ondan kurtarmaya çalışıyordum ama nafile. O kadar sokuyordu ki farkında bile değildi. Artık canımı yakmaya başlamıştı.

- Niye inatlaşıyorsun yavrum hadi gidelim işte naz yapma.

istemsizce gözlerimden yaş düştüğünde arkadan birinin sert sesini duydum.

-Senin yavrum diyen ağzını sikerim lan piç!

Arkamı döndüğümde Ateşin öfkeden koyulaşmış gözlerini gördüm. Gerçekten çok sinirli gözüküyordu. Korkmadım desem yalan olur.

Bir anda adamın üstüne ataması bir oldu. Sınırlı bir şekilde adamın suratına yumruklarını sıralıyordu. İçimden 'oh olsun' desemde artık onları ayırmam gerektiğini fark ettim.

-Yeter, adamı öldüreceksin.

-ÖLSÜN ŞEREFSİZ. Hiç kimse benim olana elini süremez, yan gözle bakamaz.

Olduğum yerde kaldım. Ne demek benim olan? Onun olduğumu nereden çıkardı.

: B-benim olan derken?

Sonunda adamdan ayrılıp son bir tekme attı ve arkaya dönüp birilerini çağırdı.

- Alın bu şerefsizi depoya götürün ben gelene kadar biraz oynayın.

Sonra bana döndü. Beni gördüğünde yüzü yumuşadı ve sanki bütün siniri uçup gitti.

-İyi misin? Sana bir şey yaptımı, canını acıttı mı o piç?

: H-hayır yapmadı. Ben teşekkür ederim

Son sözlerimi gülümseyerek söyledim. Ben gülümseyince gözleri dudaklarıma kaydı. Bir süre oyalandıktan sonra beni süzdü ve kaslarını çattı.

Hızlıca kolumu ellerinin arasına aldı. Çok narin davranıyordu sanki kırılacak bir şeymiş gibi

-Bunu o orospu çocuğumu yaptı ?

Bakışlarımı kollarıma çevirdiğimde morarmış olduğunu gördüm. Gerizekalı adam ne kadar sıktıysa morartmış resmen.

Başımı hafif salladığımda çenesi kasıldı ve kolundan tutup beni barın çıkışına yöneltti..

******************************
BÖLÜM SONU

Sonunda dediğinizi duyar gibiyim:)
Oy verin lütfen ♡

MafyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin