(10) Plan

4.3K 123 140
                                    

~İyi okumalar

Bensu'dan

Gözlerimi birinin bana seslenmesiyle açtım. Karşımda telaşlı bir Ateş vardı. Beni dürtüp uyandırmaya çalışıyordu.

Lan hava ne kadar soğumuş. Sanki -1000 derece bir hava vardı. Ya da bana öyle geliyordu. Ben titriyorken Ateş beni kucağına aldı.

-Güzelim, çok ateşin var hemen banyoya salmamız lazım seni.

-Ya Ateş istemiyorum, lütfen çok üşüyorum.

-Havale geçireceksin Bensu, itiraz istemiyorum

Dolu gozlerimle gözlerine bakıyordum. Banyoya girdiğimizde beni oturttu ve gözleri yarı kapalı bir şekilde üzerimi değiştirmeye başladı.
Gerçekten çok düşünceliydi ...

Suyu açtığında çok üşüdüm, ve ağlamaklı ve halsiz sesimle konuşmaya başladım

-Ateş, çok üşüyorum lütfen.

-Olmaz Bensu ateşini düşürmemiz lazım.

Artık gozlerimden yaşlar geliyordu. Çok üşüyordum.

Suyu sonunda kapattığında ıslak olduğum umrunda değilmiş gibi beni kucağına aldı.

Halsizlikten artık tepki bile veremiyordum. Kafamı omzuna koydum.

Odaya girdiğimizde beni yatağa bırakıp dolaba yöneldi. Elinde bir pijama takımı ile geri döndü.

Gözlerini yine yarı kapalı bir şekile getirdi ve beni giydirmeye başladı. Sanki kırılacak bir bebek gibi dokunuyordu bana.

-Uyumak istiyorum

-Tamam, hadi uyu sen güzelim, iyi geceler.

Tam kapıdan çıkacakken ona durdurdum

-Ateş, benimle uyur musun?

-Tabi ki

Yanıma gelip beni kollarının arasına aldı , bende kafamı göğsüne koydum.

-Ben uyuduktan sonra gidecek misin?

-Hayır gitmeyeceğim.

-Teşekkür ederim

-Ne için?

-Yanımda olup benle ilgilendiğin için.

-Tabi ki yapıcam, böyle bir şey için teşekkür etmene gerek yok.

Bir süre sessizlikten sonra haksizlikle başımı kaldırdım ve ona baktım.

-Ateş gerçekten yalan söylemiyorum. Alev bir işler çeviriyor

-Boş ver güzelim hadi uyu sen.

Bana hala daha inanmıyordu.
Uyumadan önce iyi geceler dedim
-İyi geceler

Ve son duyduğum şey onun sesiydi.

-İyi geceler birtanem.

**************

Ateşten

Uyandığımda yüzümün tam dibinde masum yüzü vardı. Onu öpmemek için kendimi o kadar zor tutuyordum ki.

Çok tatlıydı, bir gün dayanamayıp dudaklarına yapışacağıma adım gibi emindim.

Bir süre onu izledikten sonra hafif kıpırdanmaya başladı. Uyanıcağını anladağımımda gözlerimi kapattım. Merak ediyordum ne yapacağını.

MafyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin