15.Kłopotliwe pytanie

1K 41 16
                                    

-Czy cie pogięło aby skakać z helikoptera -powiedziałam do chłopaka kiedy zbliżaliśmy się do studia -Kate uwierz to jest zajebisty pomysł!!- Bill starał się mnie przekonać do swojej wizji a reszta tylko kiwała głowami przez to ,że przez cała drogę głośno dyskutowaliśmy na temat klipu .Wraz z Billem szliśmy pierwsi a za mną szedł Tom wraz z Georgiem i Gustavem , kiedy ujrzeliśmy wielki napis ,,Studio Belveder ‚, a przed nim Carola rozmawiającego przez najnowszy telefon -Dobra koniec tej dyskusji ...-oznajmił Tom łapiąc mnie i Billa za ramie stając między nami -...O Carol zdecyduje !-dodał klepiąc nas po plecach oraz wyprzedzając i zbijając piątkę z wysokim mężczyzna na co ja wraz chłopakiem popatrzyliśmy na siebie i dołączyliśmy do reszty .
-Wiec tak za kilka minut przyjedzie bus którym będziemy się poruszać .Spakujemy tam sprzęt i pojedziemy nagrywać teledysk -oznajmił nam mężczyzna -a dokładniej -dopytał Georg -miejsce znajduje się półtora godziny  poza miastem -powiedział Carol dzwoniąc do kogoś na co pokiwaliśmy głowami ,że rozumiemy .
Siedząc na krawężniku i bawiąc się sznurówkami moich białych snickersów poczułam dym papierosów ,które palili pozostali na co wyprostowałam się i wstałam otrzepując spodnie , chciałam udać się do kawiarni w ,której ostatnio byłam ponieważ nie jadłam śniadanie jak z resztą większość ,-choć może zjedzenie paru czipsów z przed kilku dni liczą jako śniadanie ??- zaśmiałam się w głowie
A kiedy stanęłam przodem do chłopaków Tom powiedział jedno słowo , słowo które wywołało u mnie ogromne zakłopotanie o którym doskonale wiedział -Zapalisz ?-odparł a przez moje ciało przeszła fala ciepła ,kiedy wzrok wszystkich skierował się na mnie ,nawet Carol przerwał głośne uderzanej w klawiaturę telefonu , pomimo że nasza różnica wieku nie była duża bo dzieliły nas 2 lata to miałam wrażenie ze jestem traktowana jak dziecko-nie dzięki -odpowiedziałam szybko piorunujący Toma wzrokiem -A bo wiesz..- zaczął a ja błagalnie spojrzałam na chłopaka w warkoczach przypominając sobie nasze spotkanie na balkonie - ...ja już w twoim wieku Paliłem -skończył zaciągając się dymem a reszta chłopaków olała sytuacje z przed chwili wspominając stare czasy wiec wykorzystałam sytuacje i podeszłam do chłopaka -Co ty robisz !?-zapytałam zbulwersowana -ja nic -odpowiedział z zadziornym uśmiechem wzruszając ramionami na co tylko przymrużyłam oczy i uśmiechnęłam się sztucznie .
-Carol idę tu do kawiarni zadzwoń jak będziemy się zbierać -powiedziałam do mężczyzny -mhm -mruknął pod nosem
Wiec ruszyłam przed siebie

Pov:Tom
Wyrzucając końcówkę papierosa usłyszałem głos dziewczyny i zobaczyłem kiwnięcie Carola po czym nastolatka ruszyła przed siebie ,
-Coś kombinuje -stwierdziłem a może  po prostu sobie to wmawiałem tylko po to aby znowu pobyć z Kate ??
Kiedy ruszyłem za dziewczyną nie minęło długo a zorientowała się ze ktoś za nią idzie ,odwróciła się-serio ?-zapytała kiedy do niej podszedłem -hmm??Co mówisz -odparłem idąc dalej co spowodowało ze nastolatka podbiegła szybko aby wyrównać ze mną kroku jednak jej wzrost i krótsze nogi nie ułatwiały sprawy wiec Kate musiała wręcz biec aby nadążyć - że jesteś idiotą-powiedziała i popchnęła drzwi wchodząc , jak się później okazało kawiarni ,kawiarni z wielkim logo Tańczącego fistaszka ?? Zaśmiałem się i wszedłem za nastolatką do lokalu .

Pov:Kate
Kiedy weszłam do tej wspaniałej kawiarni a zapachy wspaniałego jedzeni dodarł do moich nozdrzy poczułam mocny ból brzucha który świadczył o jednym -jestem cholernie głodna -wiec usiadłam na miękkiej czerwonej kanapie obok okna bo tylko tam było miejsce o tej porze .
Zobaczyłam blond włosego chłopaka idącego w moim kierunku z uśmiechem na twarzy jednak pewien osobnik imienia TOM jak zawsze musiał zepsuć chwile ...
_____________________________
Kim jest wysoki blondyn ??? Czy tom wszystko popsuje ??
Dzięki za 4K wyświetleń!!!!!!!💋💋💋

Pierwszy koncert | Tom kaulitz Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz