🥀☁️-Katsuki×Hanahaki!Okuyucu

911 16 0
                                    

Vahşi güller

Özgünlük:(Senin seçimin)_xXx_

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Özgünlük:(Senin seçimin)
_xXx_

"Sonsuza kadar birlikte olacağız değil mi, Katsuki?"

(Y/N) söz vermek için serçe parmağını havaya kaldırdı.

"Sonsuza kadar." Dedi Katsuki ve kızın gülümsemesine neden olarak serçe parmağını onunkine doladı.

11 yıl sonra

İki çocuk yıllar içinde iletişim halinde kalarak ve sağlam bir bağ kurarak büyümüştü. Katsuki,(Y/N) onu sevmeseydi -ki bunu kabul etmekten nefret ediyor- onu yıllar önce bırakacaktı.

Onunla birlikte büyüdüğünü kabul etmekten nefret ediyor.

Onunla ilgilendiğini...

Onu sevdiğini mi?

Tch,evet doğru.

Bahsettiğimiz geleceğin #1 numaralı kahramanı,(Y/N)'den hoşlanmasına imkan yok.

Düşünceleri buydu.Bunlar,ona itiraf etmekten alıkoyan düşüncelerdi.

"(Y/N) iyi misin?" Uraraka elini onun omzuna koyarak onu düşüncelerinden sıyırdı."E-Evet iyiyim,Uraraka!" Diye el salladı kız gergince.

"Sadece düşünüyordum,hepsi bu!" Dedi (Y/N) gergince ensesini tutarken.
"Tamam,peki öğle yemeğine geliyor musun?" Kız cevap olarak kafasını aşağı yukarı saklamakla yetindi.Hızla hazırladığınız öğle yemeğini alarak sınıftan çıkıp yemekhaneye gittiniz.
Deku-Koruma ekibinin geri kalanı da
yavaş yavaş geldiler.

Arkadaşların konuşmaya başladıklarında sen sadece onları dinliyordun.Bak öğle yemeğin süper iyiydi,tamam!
Tanıdık bir çifte veya insana çarpmadan önce gözlerini dolaştırdın ve onları gördün.

Bakugo ve Kirishima...

Kirishima'nın biseksüel* ve Bakugo'nun Panseksüel** olduğunu bilen herkes onları shiplerdi.Bakugo ile asla bir şansın olmadığını bilmek yüzüne çaprtığında her seferinde üzülürdün.

Çifte bakmadan önce biraz daha yiyerek önüne döndün ve iç çektin.

Onlar birbirleriyle gülüp şakalaşırken düşünüyordun;Bir günlüğüne Kirishima ile vücut değiştirmek ne kadar harika olurdu, değil mi?Nedense içinde bir suçluluk duygusu oluştu ve onların birlikteliğine bakarak ağlamak istedin.Hepiniz sınıflarınıza dönerken öğle yemeği çok geçmeden sona erdi.Arkanda Kirishima ve Bakugo 'çiftinin' sesini duyunca,bakmaya cesaret edemediniz ve yürümeye devam ettiniz.

愛:BakugouxReader[OneShots]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin