💓-Katsuki×Aizawa'nın çocuğu reader

251 10 0
                                    


Özgünlük 1: Temelde Aizawa ile aynıdır,ancak özgünlükleri görerek değil dokunarak silersiniz.Bu vücudunuz için daha iyidir, ancak bir zaman sınırı vardır

Özgünlük 2:Gezinmek. Demek istediğim,adında var.Havada süzülebilirsin ve yeterli eğitim ile belki uçabilirsin.Tek sorunu var ki çok uzun süre kullanırsanız fazla yorulursunuz.

Mini Fan kulübü

(katsuki'nin boobslar🛐🛐)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(katsuki'nin boobslar🛐🛐)

ೄྀˊˎ-

Aizawa iç çekti.Bugün kreşiniz bazı kötü adamların saldırısına uğradığı için sizi U.A'ye götürmek zorundaydı.

Ama sen çok mutluydun!

Çocuk bakıcınızla televizyonda spor festivalini izlediniz ve 1-A sınıfı çooooook harika!Özellikle patlayıcı sarışın.

O kadar heyecanlıydın ki en sevdiğin kıyafeti giydin ve saçını kendin yaptın.

Her zamanki kahraman kıyafeti içinde sade kahvesini yudumlayan babanın bacağını çekiştirerek merdivenlerden inip mutfağa koştun.

"Baba!Hadi gidelim!Şimdi gitmezsek geç kalacaksın!" Bu yetişkin adamı evden çıkarmak için tüm bebek gücünle bağırdın.

Senin maskaralıklarına kıkırdadı ve "Hala vaktimiz var.Kahvaltını yap,sonra gideriz." Kahvesini masaya bıraktı ve seni sandalyene oturttu.

Pankeklerini tabağınıza koyarken heyecanla kıpırdandınız.

Oraya en kısa zamanda varmak istediğiniz için,yemeğinizi hızla bitirdiniz.

Sandalyenden atlayarak kapıya koştun ve elbisene uyumlu ayakkabılarını giyerek babanın hazır olmasını bekledin.

☄. *. ⋆

Artık 1-A sınıfının kapısının dışındaydınız. Babanızın bacağına yapıştığınızda sınıfın içinden gelen sesleri duyabiliyordunuz. Gergindin, hatta seni inciteceklerinden korktun. Spor festivalini izlerken hepsinin ne kadar güçlü olduğunu görmüştün.

Baban başını okşadı ve seni kucağına aldı."Hazır mısın?"
Diye sordu,sen başını onun bandajlarının arasına sokmaya çalışırken.İç çekti ve bu haline hafif sırıttı.Sınıfın kapısını açarak içeri girdi.

Sınıftakilerin bazılarının sesi azaldı ama hala çoğu konuşuyordu.Aizawa kucağında senle kürsüye yürüdü ve boğazını temizledi.

"Millet, bugün çok özel bir konuğumuz var."

Çoğunlukla herkes konuşmayı kesmiş,Aizawa'ya ve kucağındaki küçük çocuğa bakmıştı.

"Millet,bu (Y/N).Benim çocuğum." Başını babanın boynundan çıkardın ve öğrenci denizine baktın.

Çoğunun yüzünde davetkar bir gülümseme vardı, siz de buna karşılık verdiniz.

"Merhaba!" Sınıf sevimliliğiniz karşısında fışkırıp selam verirken gülümseyerek el salladınız.Baban,seni kucağından indirip yere koyarken gülümsedin. Masasına doğru yürüdün ve önce sandalyesine oradan da masasına tırmandın.

Baban derse başlarken başını masaya koydun.

"Evet,buda bittiğine göre bugün grup projelerini bitireceksiniz ve ders sonuna kadar teslim edeceksiniz.Yapmazsanız,kalırsınız ve gruplar hâlinde çalışın."
Baban, öğrencilerin çoğu grup halinde çalışmak için sıralarını birleştirirken söyledi ve gevezelikler yeniden başladı.

☄. *. ⋆

Sadece beş dakika olmuştu ve baban çoktan uykuya dalmıştı.
Az önce sana verdiği son kağıdı çizim için kullanmıştın ve artık canın sıkılmıştı.

İkinci özgünlüğünüzü(gezinmek) kullanarak - (bir hafta önce sahip olduğunuzu öğrendiniz, ancak nedense Aizawa'ya hiç söylemediniz) - yere inip öğrencilerin yanına yürüdünüz. Odayı bir kez daha taradın, kızgın bir sarışın bulmaya çalıştın.

Bunu yaptıktan sonra,onu buldun ve bağırarak ona ve grubuna koştun.

"Sensin!Sensin!!Bu Baku!!Sen spor festivalindeki havalı çocuksun!" Ona koşarken bağırdın.

Büyük bir masa oluşturacak şekilde bir araya getirilmiş dört sıranın üzerine çıktınız.

Sero kıkırdarken sana tek kaşını kaldırdı."Vay canına Bakugo,zaten bir mini fan kulübün varmış!"

Gözlerinde yıldızlarla ona baktın."Özgünlüğün çok havalıydı!Babam senden uzak durmamı söylüyor çünkü kaba olabilirmişsin ama bence sen harikasın!"Ellerini havaya kaldırarak bağırdın.

Sen ona hava atmaya devam ederken Bakugo sırıttı."-Ve sonra sen Bom gibiydin!Ve sonra kazandın! Birgün bende senin gibi olmak istiyorum! Eminim harika bir kahraman olacaksın!" Dürüst olmak gerekirse bu halin sevimliydi.

Bakugo kıkırdadı ve elini başına koydu."Lanet olsun,evet #1 numara olacağım bunu unutma." Ona gülümsedin.
"Hey,bize biraz müsamaha göster,bizde #1 numara olabiliriz!" Denki, sıkıntılı bir iç çekti.

"Ha- devam et ve dene! O sarmaşıklı kaltağı turnuvada bile yenemedin!" Nefesin kesildi ve bağırdın."Hey!!Sen Pikachu 'sun!Şimdi hatırladım!" Bağırarak Denki'nin utanarak kızarmasına ve Sero'nun yüksek sesle gülmesine neden oldun."Ve sen o süper havalı sert adamsın!Bilek güreşin süper erkeksiydi!" Kirishima'yı işaret ederek söyledin.

Gülümsedi ve "Çok değerli." Dedi gözünde küçük bir damla yaş belirirken.Diğer gruba geçmeden önce grupla birkaç dakika konuştunuz. Onları projelerinden sonsuza kadar uzaklaştırmak istemediniz.

ೄྀˊˎ-

Selammmmm!Bu bölüm biraz geç geldi...hatta baya geç geldi ama küçük sorunlar yaşadım ve üstüne taslakta çevirdiğim 3 bölüm silinmişti sanırım kaydetmeyi unutmuşum.Bundan sonra elimden geldiğince 3 günde bir bölüm atmaya baslicam.Ve şuan taslakta katsuki×reader kitabı çeviriyorum bu biter bitmez onu da yayınlayacağim:*)
Yanlışlarımı ve kitap hakkındaki düşüncelerinizi yazmayı unutmayın!Kucak dolusu öpüldünüzzz<3333

671 kelime~

671 kelime~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
愛:BakugouxReader[OneShots]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin