A=Attaractive(Çekicilik)
Diğer kişide neyi çekici buluyor?
Bakugou kesinlikle partnerinin saçını beğeniyor. Çoğunlukla üzerinde uyuyakaldığınızda parmaklarını üzerinde gezdirmeyi sever. Bu onu tuhaf bir şekilde rahatlatıyor ama asla doğrudan saçınıza dokunmak istemeyecek çünkü o bunun tuhaf olduğunu düşünüyor ve siz onu yargılıyorsunuz, bu yüzden bunu yalnızca siz onun üzerinde uyuyakaldığınızda veya siz ondan istediğinizde yapıyor. Ayrıca hissetme şeklini de beğeniyorsunuz ve bunu daha sık yapmasını diliyorsunuz.B=baby(bebek)
Aile istiyor mu?Neden istiyor/Neden istemiyor?Sonunda kesinlikle bir aile isterdi ama şu anda ikiniz de çok genç olduğunuz için çocuk sahibi olmak aklının ucundan bile geçmiyor. Ama gelecekte kesinlikle senden çocuk sahibi olmak isteyecektir. Öyle bir tip gibi görünmeyebilir ama bazen onu kızdırsalar bile çocuklarla arası oldukça iyi olabilir. Siz ikinizin mükemmel ebeveynler olacağınızı düşünüyor.
C=Cuddle(sarılma)
Nasıl sarılmayı seviyor?
Aslında yüzünü karnınıza, boynunuzun kıvrımına veya sırtınıza koymayı seviyor. Bunu yaparken sana sıkıca sarılacaktır. Kendinizi iyi hissetmiyorsanız, siz yüzünüzü göğsüne falan gömerken genellikle sizi tutar. Başka bir deyişle, aslında sarılmayı gerçekten seviyor ve bu konuda oldukça iyi.D=Dates(Randevu)
Onun randevuya çıkarmaları nasıldır?Seni sık sık randevulara götürmüyor ama bunu yaptığında yurt odasında film gecesi ya da şık bir restoran oluyor, bu adamın randevularla pek arası yok. Bazen sizi sadece alışveriş merkezine veya parka götürür, ancak bu genellikle bir hafta veya birkaç gün önce bunu önerdiğiniz zamandır. Sizin de söyleyeceğiniz gibi, "Hey, alışveriş merkezine gitmeliyiz, yeni bir fırın açtıklarını duydum!" Ve seninle alışveriş merkezine gitmeyi reddederdi. Ancak birkaç gün sonra aniden yurt kapınızda belirip "Giyin, alışveriş merkezine gidiyoruz" diyecek. Bunu neden yaptığı bilinmiyor ama beşinci seferden sonra kesinlikle yakalamaya başladın ve artık istendiğinde kullanıyorsun.
E= Everything (Herşey)
Sen benim herşeyimsin, hayatım, dünyam..'Sen onun gün ışığısın.
Gökyüzü gri olduğunda onu mutlu ediyorsun.'Ve dürüst olmak gerekirse gerçek budur. Muhtemelen onu sakinleştirebilecek tek kişi sensin. Özgünlükleri unutun, işte burada gerçek bir güç var.
F=Feelings(Duygular)
Aşık olduğunu ne zaman anladı?Spor festivalinde ne kadar baş belası olduğunu gördüğünde. 4. sırayı aldın ve Tokoyami'ye yenildin. Ama kaybetme şeklin onun farkına varmasını sağladı. Şimdi tam olarak ne olduğunu anlatayım. Tokoyami'ye karşı savaşıyordun ve sanki onun etrafından koşup farklı yerlerine vuruyordun.
Bu daha önceki dövüşme şeklinizden farklıydı. Bir anlığına koşmayı bıraktın ve işte o anda karanlık gölgeler seni sınırların dışına çıkardı. Ayağa kalkarak döndün ve kolların başınızın arkasında onu destekleyerek Tokoyami'ye baktınız. "Güzel galibiyet Toko." Başını salladığını söyledin. "Gerçek bir dövüşte kaybetmiş olman çok kötü." Kollarını iki yanına indirip omuz silktin. Şaşkın bir yüzle sana baktı. "Evet, Todoroki ile dövüşmek istemedim, kaybedeceğimi biliyorum. Ah, ayrıca çok fazla hareket etmeye çalışmam." Sırıttın, gözlerin kısıldı. Hemen ardından aniden yere yığılırken Tokoyami'nin gözleri genişlerken dedin. "OHHHHHHHHHH! TOKOYAMİ
FUMİKA ÇÖKTÜ! (L/N) (Y/N)-SAN BASINÇ NOKTALARINA VURUYORDU! BU NEDENLE BÖYLE HAREKET EDİYORLARDI! OHHHHHHHHH!" kalabalığın tezahüratları yükselirken Mic'in bağırdığını duydun. Bakugou'nun gözleri genişledi ve kalp atışları hızlandı, senin Tokoyami'ye doğru yürüyüp eğitim ceketinin yakasını tutup onu hemşirelerin ofisine sürüklemeni izlerken. "Dostum, iyi misin Bakugou ? Yüzün oldukça kırmızıya dönüyor." Sero'nun yanından sorduğunu duydu. Boğazını temizledi ve hemen başka tarafa baktı. "İyiyim." Sero genişçe gülümserken belirtti. "Y/n-senpai yüzündendi ha?" Sero kıkırdayarak sordu. "HAYIR! İYİ OLDUĞUMU SÖYLEDİM!" Bakugou bağırdı, kızarması yeniden kötüleşti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
愛:BakugouxReader[OneShots]
Short Storykısa OneShotslar. Kitap bana ait değildir yazarın özel izni ile çevrilmiştir. Yazar:DatEmoNugget.