Mood
Aynanın karşısında sadece iç çamaşırlarınla duruyordun. Yaşlı arkadaşınız bugün size birkaç kilo almış gibi göründüğünüzü söylemişti, bu da elbette ki duygularınızı incitiyordu çünkü zaten kilonuzun oldukça farkındaydınız.
Gençken kilonuz nedeniyle meydana gelen zorbalığı düşündüğünüzde ifadeniz hüzünlü bir ifadeye dönüştü. Ama sonra Katsuki Bakugou ile tanıştınız ve hayatınız daha iyiye doğru değişti. İçinde bulunduğunuz durumdan çıkmanıza yardım etti ve bunu ne kadar inkar ederseniz edin, vücudunuzun kendisi için mükemmel olduğunu ve bu konuda bu kadar endişelenmemeniz gerektiğini söylüyor. Ama o şu anda burada değildi, bu yüzden endişelenmek istiyordun.Genellikle böyle zamanlarda seni sakinleştirirdi ama Tanrı bilir neyle savaşıyor. Yani kafanıza vuruyormuş gibi görünen kendi kötü düşüncelerinizle yalnız kaldınız. Sana çirkin, şişman dedi ve kimsenin seni sevemeyeceğini söyledi. Katsuki gibi biriyle nasıl anlaştığını bile bilmiyorum, muhtemelen seni zaten aldatıyor' dedi. Düşünceler daha da kötüleşirken hafifçe gözyaşlarına boğulmaya başladın.
Aslında o kadar gürültülüydü ki ağlaman, ön kapının açıldığını duymamıştınız. Kocanız uzun bir iş gününün ardından eve yeni dönmüştü ve sevgili karısından kucaklaşma almak istiyordu. Ayakkabıların ön kapıdaydı, o da senin evde olduğunu sanıyordu. Ortak yatak odanıza doğru yürüdü ve kapıyı açtı, ancak sizi tam boy aynanızın önünde, yarı çıplak, yüzünüzde kaşlarını çatmış ve gözlerinizde yaşlarla karşıladınız.
Bu manzara karşısında kaşları daha da derinleşti. Vücudunuzun güzelliği hakkında kendinizi bilinçli hissetmemenizden nefret ediyordu. "Sana bu saçmalığı yapmaman gerektiğini söylememiş miydim?" Belinden tutup arkandan sarılırken sana sordu. Onu şimdiye kadar fark etmediğine şaşırarak sıçradın. "U-uh Katsuki! Geri döndüğünü fark etmedim!" Burnunu çektin ve neredeyse gözyaşına dönüşen şeyleri sildin. "Sorumu görmezden gelme." Yanağını öptü. "Y/N, sana ne söyledim? Vücudun bu haliyle mükemmel. Kötü olduğunu düşünmeyi bırak." Kaşlarını çattın. "Ama öyle değil, modellerin görünüşüne hiç benzemiyor ve-" "Bu photoshoplu saçmalık! Vücudun o sürtüklerin hepsinden çok daha iyi." Boynunu kıkırdayarak öptü. "..teşekkürler Katsuki.." dedin ve homurdandı. "Bir dahaki sefere böyle hissettiğinde beni arasan iyi olur." Sadece başını salladın.
"İş sonrası kucaklaşmayı mı istedin? Ya da belki bir masaj?"
Saçıyla oynayarak sordun ona. "Bugün sana masaj yapacağım, sonra sarılırız." Tamamen ayağa kalkmadan önce homurdandı. "E-emin misin? Dur!-" seni kaldırmıştı ve sen onun için çok ağır olacağından endişeleniyordun. Ama o seni kolaylıkla yatağınıza taşıdı. "Evet eminim, kendini pek iyi hissetmiyorsun ve kocan olarak sana yardım edeceğim." Seni yere bırakırken dedi. Kendini arkanıza yerleştirdi ve omuzlarınıza hafifçe masaj yapmaya başladı. "Teşekkürler Katsuki.." başınızı öpen kocanıza gülümsediniz. "Mmm, şimdi daha fazla zorlamamı ister misin?" Başını salladın ve o da söyleneni yaptı. Sizi cesaret verici sözlerle, öpücüklerle ve kucaklamalarla teselli etti. Ve birkaç saat içinde önceki kötü düşüncelerinizi tamamen unutmuştunuz...·:*¨¨* ≈☆≈ *¨¨*:·.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
愛:BakugouxReader[OneShots]
Short Storykısa OneShotslar. Kitap bana ait değildir yazarın özel izni ile çevrilmiştir. Yazar:DatEmoNugget.