☁️-Katsuki×reader[Sevgililer Günü Özel]Pt.2

262 9 1
                                    

Özgünlük!:Kurt Adam:gelişmiş duyulara,kurt gibi kulak ve kuyruğa,ve kurtlar ile eşdeğer güce sahipsin. Ve hayır, Kurta dönüşemezsin.

Sevgililer günü itirafı pt.2

*ೃ༄

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*ೃ༄

"Saçmalamayı bırak, bu bok sinir bozucu olmaya başladı."

Ona bir kaç kes göz kırptın.
Normalde sadece yemeğini yer ve seni görmezden gelirdi ama
şimdi gerçekten dinliyordu.

O...İzuku'yu kıskanıyor muydu?

"Üzgünüm." Yapabildiğin tek şey buydu,sana zaten kızgınsa,
durumu daha da kötüleştirmek
istemezdin.Özellikle de okuldan sonra ona itiraf etmeyi planladığın için.
"(Y/N), özür dileme çünkü Bakuhoe kıskanıyor!" diye bağırdı Mina,Bakugo'dan homurdanma ve Sero ile Denki'den küçük kıkırdanmalar alarak.

"Kıskanmıyorum!Sadece o lanet olası sesini duymaktan bıktım!"
Bakugo,Mina'ya bağırdı.
"Bekle,ama bu sabah dedin ki-Ahh!" Bakugo,konuşmasını engellemek için kırık chopsticklerini Denki'ye fırlattı."Bu sabah bir bok söylemedim!Kapa çeneni aptal kıç!" Mina,Bakugo'ya doğru nefesini tuttu."Bakugo, kızarıyor mu?Yoksa sadece öfkeden mi..?" Parmağını dudağına koyarak anlamaya çalıştı.

"Bakugo,artık bağırmayı keser misin,kulaklarım kanamaya başlayacak!Biliyorsun, hassaslar." Sesini alçaltıp,ona bir bakış atarak dedin. Bağırması senin kurt kulaklarını acıtmaya başlamıştı.Alay etti ve sustu, senin kullanmadığın chopsticklerini (ç)aldı."Woah,gerçekten seni dinledi mi??" Kulaklarını ovuştururken,Denki'nin gözleri biraz daha büyüdü."Vay canına,(Y/N)!Galiba canavarı evcilleştirmişsin." Sero,imalı bir gülümseme ile sana doğru gülümsedi.

Mina'ya dönmeden önce omuz silktin."Senin bir saniye konuşabilir miyim...yanlız."
başını salladı ve koltuğundan zıplıyarak tüm hediyelerin üzerinden geçmek için ellerini kullandı."Öğle yemeğimi yiyebilirsin,Sero." dedin ve Mina'nın yaptığının aynısını yapıp onu,boş bir koridora götürdün."Ne olmuş,yoksa bana aşk itirafı mı yapacaksın!"
dedi,Mina şaka yaparak."Yapabilirim." diye kıkırdadın şakayı devam ettirirken,göz kırptın.Seni biraz geri ittiğinde biraz kızarmıştı."Tamam,bu kadar şaka yeter.Ne istiyordun?"

Derin bir nefes aldın ve kendinden emin bir şekilde onun gözlerine baktın."Bakugo'ya...itiraf etmem için...sana ihtiyacım var." dedin,ağzından çıkan her kelimeyle ona olan kendinden emin bakışın düşüyordu.Mina, ciyaklarken yüzünü buruşturdun ve yere baktın. Çünkü,sesi kulaklarını kanatacak kadar acıtıyordu.

愛:BakugouxReader[OneShots]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin