🥀☁️-Zorba! Katsuki×poc!Reader×Todoroki

190 7 0
                                    


Onlar benim!


Özgünlük:senin seçimin.

*‧͙⁺˚*・༓☾  ☽༓・*˚⁺‧͙

Çalar saatinizi kapatırken iç geçirdiniz. Gerçekten kalkmak istemedin. Aslında bu, kalkmak istememenizden çok, belirli kişilerin saçmalıklarıyla uğraşmak istememeniz gerçeğinden kaynaklanıyordu.
D

ürüst olmak gerekirse, Bakugou'nun zorbalığıyla tüm hayatın boyunca uğraşmak gerçekten seni çok üzdü.
Sinirlerin senin üzerinde. Bakugou sana sırf siyah olduğun için zorbalık yapmaya başladığında ortaokulda Amerika'dan Japonya'ya gelmiştin. Dostum gibi. Bu çok berbat bir şey değil mi? Daha da kötüsü, Birleşik Devletler'e girdiğinizde. Onun zorbalığından kurtulabileceğinizi düşündünüz ama onunla aynı sınıfta olduğunuzu öğrendiğinizde durum daha da kötü oldu. Adamdan hoşlandığın için muhtemelen senin için daha kötü oldu. Onu ilk gördüğünüzde oldukça çekici olduğunu düşünmüştünüz. Ancak bu, hızla 'hayranlık'tan 'ah kahretsin, çok ateşli'ye dönüştü. Duygularından nefret ettin! Ondan hoşlandın ama ondan nefret ettin çünkü o bir pislik! Bir grup ateşli anime oğlanla okula gitmen durumu daha da kötüleştiriyor!

Annen sana defalarca kalkmanı söylerken ışıklarını açıp kapatarak odana girdi. Daha sonra vantilatörünüzü kapatıp kapınızı ardına kadar açık bırakarak oradan ayrıldınız. (Sadece annem mi? Evet? Tamam) Kalkıp hazırlanırken inledin. Belki bugün daha iyi olurdu. Sonuçta bu, sonunda kendin için ayağa kalkacağın gündü.

━━━━━━━━━━━━━━━

"Merhaba Mina." Masanıza doğru yürürken pembe saçlı kızı selamladınız. "Merhaba Y/n! Hafta sonun nasıldı?" Sana sordu.
Siz ikiniz hafta sonunuz hakkında konuşurken çift saçlı bir çocuk gözlerini size kaydırmadan edemedi. Sana baktığında yüzünde küçük bir gülümseme oluştu. Senden her zaman çok etkilenmişti. Sadece cildinizin renginden dolayı değil.Onun için her yönüyle muhteşemdin. Gülüşün, tenin, açık kahverengi gözlerinin altın saatte parıldaması. (Eğer bilmiyorsanız Sunset.) Gerçekten siyah olmanızı umursamıyordu. Sen onun bir arkadaştan daha çok sevdiği ilk kişiydin.

Yüksek bir patlama ve ardından kapının çarpılarak açılmasıyla büyüleyici düşüncelerinden sarsıldı. Ahh evet elbette Bakugou'nun sınıfa gelmesi gerekiyordu. Todoroki hayran kaldı
Bakugou güçlüydü ama sana davranış tarzından nefret ediyordu. Sana sürekli zorbalık yapıyordu ve duyduğuna göre Bakugou sana ortaokuldan beri zorbalık yapıyormuş. Bu onu öfkelendirdi. "Ne var kaltak." Bakugou masana doğru yürürken söyledi. Tüm yüzün nötr bir öfkeye dönüştü. "Yine ne istiyorsun,Bakugo?" Sesin her şeyin bittiğini haykırıyordu.

Hiç cevap vermedi, sadece senin arkandaki masaya oturdu ve saçını karıştırmaya başladı. "Kes şunu. Yoksa pişman olacaksın." Sen konuştun ama o dinlemedi. "Ah evet? Denediğini görmek isterim!" Eğer Todoroki müdahale etmeseydi bu herifin suratına yumruk atmak üzereydin. "Bakugou. Onu rahat bırak." Her zamanki monoton sesiyle Bakugou'nun kolunu yakalayıp saçından uzaklaştırdı. "Ne yapacaksın?! Benimle dövüşmek mi istiyorsun yarım piç?!" Bakugou'nun bağırdığını duydun. İç çekerek kafanı masaya attın. "Belki yaparım." Todoroki tekrar konuştu. Ah, düşündün. 'Gerçekten kavga mı edecekler?' Haftalardır bu işin içindeler. Aizawa'nın onlara durmalarını söyleyen sesini duymadan önce kendinize sordunuz. 'Kahretsin Aizawa,bu dövüş paha biçilemezdi.'

━━━━━━━━━━━━━━━

Öğle yemeği zamanıydı ve birisinin bileğinizi yakaladığını hissettiniz ve içgüdüsel olarak dönüp neredeyse ona yumruk atacaktın ki Todoroki olduğunu fark ettin."Todoroki! Ah, bunun için üzgünüm." Özür diledin. Kafasını salladı. "Mühim değil." Sen konuşmadan önce bir dakika kadar sessiz kaldı. "İhtiyaç duyduğun bir şey var mı, yoksa...?" Düşüncelerinden fırlayacak gibi oldu, hâlâ bileğini tuttuğunu fark etti ve gitmene izin verdi. "Ü-Üzgünüm sadece... var
Seninle konuşmak istediğim bir şey var." Yüzünde küçük bir kızarıklığın belirdiğini gördün."Ne oldu?" diye sordun, şimdi vücudunu tamamen buruşturarak. "Biraz daha özel bir yere gitsek sorun olur mu? Bunun için?" diye sordu ve sen de başını salladın. "Sadece bana yolu göster." Başını salladığında omuz silktin ve arkasından takip ederken yürümeye başladın.

Bakugou senin ve Todoroki'nin gidişini izlerken hırladı ve yemek çubuklarını sinirle kırdı. Todoroki'ye siktiğinin geri çekilmesini söylemişti. Ayağa kalktı ve ikinizi de ayrık kalarak takip etmeye karar verdi. Sen ve Todoroki sınıfa geri döndünüz ve orada öğle yemeğinizi yerken konuşmak için oturdunuz. Bugün öğle yemeğinde sınıfta kimse yoktu, bu yüzden sorun yoktu. "Peki benimle ne hakkında konuşmak istiyordun?" Bir çatal dolusu pilav yerken sordun. "Ben... yani ben sadece sana... sana olan hislerimi anlatmak istedim." Dedi doğrudan sana bakarak.

Yemeğin boğazında kaldı ve bu da onun gözlerinin açılmasına neden oldu. "S-sen iyi misin?" O sordu ama sen ona el salladın ve öksürerek arkanı döndün.'öksürerek arkanı döndün. 'o ne lan?! Ateşli bir anime çocuğunun bana aşık olmasına imkan yok! Neden bahsediyorum? Elbette var.'
diye düşündün kendi kendine boğazını temizlerken, artık çok daha iyisin. "HmMm- bunun için üzgünüm, ne diyordun?" Devam etmesini sağlamak için elini salladın. "Sana söyleyecektim..." Derin bir nefes aldı. "Y/N, -Sanırım seni bir arkadaşın beğeneceğinden daha çok seviyorum." Tekrar gözlerinin içine baktı. "Sen o kadar harika bir insansın ki, seninle ilgili her şey mükemmel. Daha önce kimseye karşı böyle hissetmemiştim." dedi. Kapıdan içeriyi dinlerken Bakugou'nun kaşları çatıldı.
İçten içe kafanda biraz kutlama yapıyordun. "Yani, söylemeye çalıştığım şey-" Bakugou,cümlesini tamamlayamadan kapıdan içeri daldı. "Kapa çeneni seni yarı yarıya piç! Onlar benimdir! Geri çekil!" Diye bağırdı ve seni kolundan tutarak oturduğun yerden kaldırdı. "NELER OLUYOR
AÇIK??" Bakugou tarafından sürüklenirken kendi kendine düşündün. "Üzgünüm
Todoroki!" diye bağırdın.

Bakugou seni okulun dışına kadar sürüklemişti. "Bakugou! Ne oluyor?! Bırak beni artık!" Sen bağırdın ve o şaşırtıcı bir şekilde dinledi. Bileğinizi ovuşturdunuz ve kaşlarınız çatıldı. "Bu da neydi öyle?! "Onlar benim!?' Sen neden bahsediyordun ?!" Bağırdın, öfken seni ele geçirdi. "Sadece çeneni kapat tamam mı!?"
Bağırdı. "Senden Kane olası derecede fazla hoşlanıyorum tamam mı! Ve eğer o Yarı yarıya piç beni durduracağını sanıyorsa! Yanılıyor! Onun yerine benimle çık, ben her bakımdan yarın piçten daha iyiyim!" Diye bağırdı.

'Bir dakika, iki adam bana 5 dakikadan kısa sürede itiraf mı etti?' Sessiz kalıp ne yapacağını düşünüyordun. "Peki-" "Bakugou!" Todoroki'nin bağırıp sözünü kestiğini duydun. Todoroki buzunu kullanıp kayarken ellerini kaldırdın ve yavaşça yana doğru ilerledin İkinizin durduğu yere. "Onları yalnız bırak." Todoroki Bakugou'ya bakarak konuştu. "Sana daha önce geri çekilmeni söylemiştim! Onlar benim!" Bakugou hırladı. Kavga etme ihtimaline karşı telefonunuzu çıkardınız ve kaydetmeye başladınız. İlk yumruğu Bakugou attı Todoroki kaçtı. Sen bittin Kimi destekleyeceğini bilmeden dövüşün çoğunu kaydediyordun. Tazı köpeği sensei kavgayı durdurmak için koşarak geldiğinde kaydı durdurdun. "Bu iş burada bitmedi yarım piç! Kazandığını sanma!" Bakugou bağırdı.

İkisi de Ectoplasm  eşliğinde Nezu'ya gönderildi. "Bunun neden olduğunu biliyor musun?" HoundDog-Sensei sana nasıl konuşulacağını unutmamaya çalışarak sordu. "Hayır, hiçbir fikrim yok! Tam öğle yemeği yiyordum, yürüyüşe çıkmaya karar verdim ve sonra bum! Aniden
Todoroki ve Bakugou'yu görüyorum ve bağırıyorlardı. Ben de orada neler oluyor diye düşündüm. Bu yüzden
Yürüyüşüme devam ediyorum ve sonra el atmaya başladılar!
Ben de 'ayy-' dedim ve izlemeye başladım çünkü yapacak daha iyi bir şeyi olmayan bir ergenim!" Ona söylediniz. "Hımm, gençlerin yapacak daha iyi bir şeyleri yok." dedi önceki olaydan sonra sakinleşerek. "Kesinlikle!" dedin. "Pekala, öğle yemeği neredeyse bitti, bu seferlik seni bırakıyorum. İçeri girin." Başınızı sallayıp hızla içeri girerken dedi, yalanınızın işe yaradığına memnundu.

━━━━━━━━━━━━━━━

"Bunun bittiğini düşünmesen iyi olur." Bakugou, Todoroki ile birlikte okuldan çıkarken konuştu. Temizlik için fazladan saatlerce kalmaları gerekiyordu ve kavga ettikleri için bunu dört gün boyunca yapacaklardı. "Y/n benim olana kadar bitmez." Todoroki belirtti. "Tch, onlar benim aptalım olacaklar!" Bakugou bağırdı. "Sana bunu düşündüren ne? Onlara karşı her zaman inanılmaz derecede kaba davranıyorsun. Sonra dönüp onlardan hoşlandığını söylüyorsun.
Geri çekil, hiç şansın yok." Todoroki'nin yüzü duygusuz kaldı, ancak sesindeki öfkeyi duyabiliyordunuz. "Evet doğru! Eminim bana aşık olacaklar! Sadece izle!" Bakugou, biraz önünde yürüyen Todoroki'ye bağırdı. "O zaman göreceğiz, Y/n kime aşık olacak." dedi Bakugou'ya gözünün kenarından bakarak. Bir kez daha Okuldan ayrılmadan önce.

*‧͙⁺˚*・༓☾  ☽༓・*˚⁺‧͙

Devamı yok:D

愛:BakugouxReader[OneShots]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin