!! sürpriz!!Özgünlük: görünmezlik; ellerinizin dokunuşuyla kendinizi görünmez hale getirebilirsiniz veya diğer şeyleri görünmez hale getirebilirsiniz.
*‧͙⁺˚*・༓☾ ☽༓・*˚⁺‧͙
Kirishima, Sero, Mina, Denki ve Deku ile ortak salonda oturuyordun. Siz çocuklar erkek arkadaşınızın doğum gününü planlıyordunuz, önemli bir şey değil. Bu çok büyük bir anlaşma! Ne planladığınızı bilmediğinden emin olmalı ve bunu normal göstermeye çalışmalıydınız. Bakugou her şeyi çabuk yakalıyor, böylece hepiniz gizlice kaçmaya başladığınızda neler olduğunu anlayabilir. Ah evet, muhtemelen size ne planladığınızı söylemeliyim.
Yani siz Bakugou'nun etrafında normal davranacaktınız ama o akşam 8'de uyuduğu ve dışarı çıkma yasağı akşam 9'a kadar olduğu için hepiniz yurtlardan ayrılacaksınız ve sokağın aşağısındaki mağazaya gideceksiniz ve hemen birkaç şey alıp aceleyle geri döneceksiniz. Siz iki hafta boyunca satın almanız gereken her şeyi almış olacaksınız. İlk hafta bittiğinde parti için ihtiyacınız olan her şeye sahip olacaksınız. Daha sonra hepiniz planın 2. aşamasına geçiş yapacaksınız. Doğum gününe bir hafta kala, sonunda sınıfın geri kalanını neler olduğuna dahil eder ve hep birlikte plan yaparsınız. Sonra doğum günü günü, okuldan hemen sonra kaybolursun çünkü gidip pastayı alman gerekir. Siz bunun son parça olmasını istediniz ve taze ve mükemmel olsun diye özel yapım bir pasta sipariş ettiniz. Peki plan ne zaman uygulamaya girecek diye soruyorsunuz, şu anda. Şu anda olduğu gibi. "Saat 20:10 millet Hareket Edin! Flamalar ve dekorasyonlara ihtiyacımız var!"
İlk hafta planınız hiçbir kesinti olmadan gayet iyi gitti. Bazen Tsuyu gibi dikkatli insanlar deseni fark eder ve sizi bazı süslemelerle yakalarlardı. Bunun için her şeyi açıklamak zorundaydınız ve her şey yolundaydı.
*‧͙⁺˚*・༓☾ ☽༓・*˚⁺‧͙
Onun doğum günüydü. Bugün onun doğum günüydü ve dürüst olmak gerekirse, son iki haftadır her şey çok sorunsuz gitti. Hiçbir şeyden şüphelenmedi ve siz Aizawa'yı bile bu işe dahil ettiniz. Zil çalar çalmaz görünmez oldun ve hızla dışarı çıktın. Herkes bunu yeterince hızlı yapabileceklerini umarak biraz gergindi. "Bakugou, seninle sınavın hakkında biraz konuşabilir miyiz?" Aizawa kapıdan çıkmadan önce ona sordu. Biraz kafası karışmış halde döndü. "Ah, hadi Bakubro, yurtta görüşürüz." Kirishima ve ekibin geri kalanı ile birlikte kapıdan çıkarken dedi. Bütün sınıf çıktığında yurtlara doğru koşuyorlardı. Aizawa, Bakugou'nun testini yaptırdı ve dersten sonra konuşabilmek için teste sıfır notu verdi. Bakugou'nun egosunu bildiğinden, Aizawa'nın hatalı olduğunu düşünecek ve muhtemelen tartışacaklardı.
Ekip yurda girdiğinde hızla her şeyi hazırladılar. Bakugou'dan okula erkenden seninle birlikte yürümesini istediğinden, böylece biraz daha önde başlayabildikleri için sabah biraz iş bitmişti. Bu arada sen Bakugou'nun özel yapım pastasını almakla meşguldün. "Merhaba, (L/N) (Y/N) adına kayıtlı bir pasta siparişim var. Onu almaya geldim." Tezgahın arkasındaki çalışana gülümsedin. "Ahh, evet, pastan 5 dakika önce fırından çıktığı için mükemmel zamanda geldin! Gidip sana getireyim!" Küçük tezgahın arkasına, mutfak olduğu anlaşılan yere gittiler. Bir iki dakika sonra pembe bir kutuyla geri döndüler. "İşte burada! Bu 2.157,10 Yen*!" Cüzdanınıza uzandığınızda kutuyu tezgahın üzerine koydu ve sen doğru tutarı çıkarıp ödedin. Pastayı alıp mağazadan ayrılırken sana teşekkür ettiler. Kişisel tasarımınız veya istediğiniz herhangi bir şeyin gerçek resimleriyle gerçekten güzel özel pastalar yaptılar. Ve kekler o kadar da pahalı değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
愛:BakugouxReader[OneShots]
Kısa Hikayekısa OneShotslar. Kitap bana ait değildir yazarın özel izni ile çevrilmiştir. Yazar:DatEmoNugget.