Achoo!
Özgünlük;senin seçimin
━━━━━━━━━━━━━━━
Burnunda mendil varken yatağına uzanırken inledin. Hasta olmaktan nefret ediyordun. Ama iyi tarafı, okulu asman gerekiyor! Hapşırdınız ve bu da burnundaki mendillerin burun deliklerinizden roket gibi fırlamasına neden oldu. Böylece oturdunuz ve onları yatağınızın kenarından çöp kutusuna atmadan önce yorganınızın içinden aldınız.
Mendil kutusunu alıp burnunu sildin ve o mendili de çöp kutusuna attın. Kapı zili çaldığında yuvarlanıp kestirmek üzereydin. İçini çektin ve kim olduğuna bakmak için kalkıp gitmeyi düşündün. Ama kapı zili deli gibi çalmaya başladığında oldukça iyi bir tahminde bulundun.
Üzerinizdeki örtüyü atarak ayağa kalktınız ve ön kapınıza doğru yürüdünüz. "Ne istiyorsun Katsuki?" Kapıyı açarken burnunu çekerek söyledin. Sesiniz kaba ve boğuktu, sanki haftalardır hiç su içmemişsiniz gibi. Kapı zilini çalmayı bıraktı ve iki çantayı havaya kaldırdı. "Sana çorba getirdim. Açıkça söyledi. "Çorbaya ihtiyacım yok, iyiyim." Aniden hapşırdın ve Bakugou biraz geri çekildi. "İyi ki ilaç almışım." Diye mırıldandığını duydun.
Tekrar burnunu çektin, "Üzgünüm Katsuki, tek başıma iyiyim." Bakugou kapıyı ayağıyla durdurup eliyle tekrar itmeden önce kapıyı kapatmak üzereydin. "Evet, hayır'a ne dersin?" Evine girerken kapıyı arkasından kapatarak konuştu. "Hey! Çık dışa-" Tekrar hapşırıp kendini kestin. "Hastasın ve ailen yurtdışında, sana yardım etmeye geldiğim için bile şanslısın." Ayakkabılarını çıkarırken konuştu.
Artık itiraz etmemeye karar verdin. "Odana git, ben çorbayı yapmaya başlayacağım." Haklı olduğunu düşünerek onun dediğini yaptın.
Demek istediğim, annen ve babanın her ikisi de her zaman yurtdışındaydı. Yani sana ilaç falan getirerek seninle gerçekten ilgilenemezlerdi. Şansınız yaver gitti ki hastalandınız ve soğuk algınlığı ilacınızın bittiğini fark ettiniz. Dışarı çıkamayacak kadar zayıf olduğunuz için bir mendil kutusu alıp bütün gün yatakta yattınız.Her iki durumda da Bakugou'nun sana yardım etmeye gelmesinden memnundun. Bir nedenden dolayı sana karşı her zaman zayıf bir yanı vardı. Bazı insanlar sana aşık olduğunu söyleyerek onunla dalga geçiyorlar ama o seni havaya uçurmakla tehdit ettikten sonra hemen duruyorlar.
Bir süre sonra Bakugou bir çanta ve kaşıkla içeri girdi.''Bak, bu yüzden buraya geldim, kahrolası odanı bile temiz tutamıyorsun.'' Çantayı ve kaşığı komodinin üzerine koyarken dedi. "Kapa çeneni." Burnunu çekerek söyledin. Yine de yanılmadı.
Odanızda bir sürü mendil vardı. Yatağınızın yanında küçük bir çöp kutusu olmasına rağmen yere dağılmıştı. Ah evet bundan bahsetmiş miydim, o çöp kutusu biraz taşmıştı bilirsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
愛:BakugouxReader[OneShots]
Short Storykısa OneShotslar. Kitap bana ait değildir yazarın özel izni ile çevrilmiştir. Yazar:DatEmoNugget.