Özgünlük:senin seçimin
Baku bebek bakıcısı
*‧͙⁺˚*・༓☾ ☽༓・*˚⁺‧͙Seni hiçbir yerde bulamadı.
Adını haykırarak havada uçarken göğsünü endişe doldurdu.
Neden cevap vermiyordun!
Aizawa, U.A.'ya dönerken,1-A'ya özel sürpriz bir kötü adam saldırısı ile karşılaşmıştı. Uraraka'nın üzerine atlamışlar ve sizi ortadan kaldırıyormuş gibi görünen garip bir güçle üzerinize ateş açmışlardı.
Yoksa yaptın mı?
Herkes birdenbire sizi fark etmek için ortaya çıkan kötü adamla savaşmakla meşguldü. Ama artık kavga bittiğine göre, Bakugou'nun görebileceği bir yerde olmadığın aklına geldi. Yerdeki kahraman kostümünüzü fark edince durdu. Gözleri genişledi,"(Y/N)!" Yanına koştu ve kahraman kostümünü almak üzereydi ki içinde hareket eden bir şey fark etti.
Kafası karışmıştı, biraz geri çekildi.
Kafanı kahraman kıyafetinden çıkarıp etrafına bakarken sızlandın. "Ba-bakuuu!" Kollarını ona uzatarak hafifçe bağırdın.Bakugo'nun gözleri sana bakarken genişledi.
"U-Uhh (Y/N)?" Gözlerin sulanmaya başladı ve Bakugo yanına çömeldi.Ağlamadan hemen önce ona baktın, kendine baktın, sonra tekrar ona baktın. Seni kahraman kıyafetine sarılı tutarken hızlıca kaldırmadan önce biraz geri sıçradı."Bakugo!(Y/N)'yi buldun mu!" Denki,ona doğru koşarken bağırdı."Evet...Ama biraz farklı." kucağındaki bebeği baktı.
Daha da yüksek sesle ağlarken kahraman kostümüne sarıldın
"B-bu (Y/N) mi?" sen kıvranırken,Bakugo yanıt olarak başını salladı.O ve Denki sınıfın geri kalanının yanına giderken seni kucağından hafifçe salladı ve susturdu.Onun hareketleri ile biraz sakinleştin."Bakugo Katsuki'nin bir bebeği idare etmekte iyi olduğu kimin aklına gelirdi." Denki kıs kıs güldü."Bunun bu anlama gelmesi gerekiyor!" Bakugo homurdandı.Yine ağlamaya başladın.
"Siktir!Ne yaptığına bak aptal surat!" Bakugo,seni tekrar sallamaya başlarken dilini şaklattı."Bir bebeğin yanında küfür etmemelisin,Bakugo." diye haykırdı Denki."U-uhm Aizawa sensei,öyle görünüyor ki kötü adamların yaşı tersine çevirmekle ilgili bir özgünlüğü var...ya da başka birşey... çünkü şey ,(Y/N) artık bir bebek." Denki,Bakugo'nun kollarındaki seni işaret ederken kıkırdadı.
"Evet,onu anladık.Kirishima da bir bebeğe dönüştü." dedi,Aizawa Mina'nın kucağındaki bebeği işaret ederek."Onları U.A'ye geri götürelim,orada bir şeyler bulabiliriz." dedi,Aizawa diğerlerine de anlatmak için arkasını dönerken.Dönüş yolunda oldukça sessizdin. Bakugou çoğunlukla senle meşguldü ve ağlamayı kesmiştin. Öte yandan Kirishima, Mina erkeksi olmamakla ilgili bir şeyler mırıldanana kadar durmadan ağlıyordu. Sanırım anladı, çünkü ondan sonra çok yüksek sesle ağlamayı bıraktı.
⋆·˚ ༘ *
Bakugou seni yatakhanenin katına bırakırken içini çekti.
O denediğinde sakindin, kelimenin tam anlamıyla başka biriyle gitmeyi reddettin. Aizawa'nın bir dükkânın önünden geçerken aldığı malzemelerle dolu bir çantayı yere bıraktı. Kendini yukarı çekmeye çalışırken karyolasının kenarını kavrayarak sızlandın. Hemen poponun üzerine düştün ve tekrar ağlamaya başladın, bu Bakugou'nun inlemesine neden oldu.Seni dikkatlice kaldırdı ve yerdeki bir havluya yatırdı. "Bana öyle bakma,
Seni sonsuza kadar çıplak tutmayacağım!" Bir tulum çıkarırken bağırdı. Uzanıp yüzünü tutarken ona kıkırdadın. Başlamadan önce homurdandı ve ellerini nazikçe yüzünden itti. "İşte, şimdi ortalığı karıştırma!" Bakugou tulumunun düğmelerini ilikledikten sonra tekrar bağırdı. Tekrar kıkırdadın ve yuvarlanıp kendini yukarı itmeden önce biraz çabaladın.Zıplamadan ve heyecanla yere düşmeden önce kendinizi dengelemeye çalışırken T-pozunu verdiniz, Bakugo'ya geri döndünüz. "B-Baku yaptım! Gördün mü!" Koşarak ona sarılırken bağırdın. "Mhmm." başını sallarken hafifçe gülümsedi, siz sarılmadan geri çekilirken gülümsediniz ve odanın içinde koştunuz.
Bakugou tamamen ayağa kalktı ve kendini incitmeden önce sana sakinleşmeni söyledi. Neden birdenbire bu kadar hiper oldun?Torbayı kaldırıp bir kutu bebek maması ve yumuşak meyveler çıkarmadan önce içini çekti.
Seninle yatağa atlamasını istediğini duyduğunda gelişigüzel bir kaç üzüm kesiyordu.Sana bakmak için arkasını döndü ve seni yerde yüzüstü düşmüş bir halde buldu.Yüksek sesle bağırdın ve ağlamaya başladın."Sana sakin olmanı söylemiştim." Seni kucağına aldı ve odasındaki küçük masaya koydu.Seni bir an inceledi."İyisin,ağlamayı kes." hala ağlayarak kafanı salladın."A-acıyor Bakuuu!" daha yüksek sesle ağladın.
İçini çekti ve sana bakmadan önce bir saniyeliğine bakışlarını kaçırdı.
Hızlıca alnından öptü."İşte, şimdi daha iyi mi?" sakinleştin ve gözlerini silmeden önce başını salladın.
"Teşekkürler Baku." Yüzünü tutup burnunu öptüğünde ona gülümsedin."Yürümeye başlayan çocukken bu yanlış geliyor." Gözlerini devirdi ve ellerini hareket ettirdi.Tekrar ayağa kalktı ve üzümleri doğramayı bitirdikten sonra küçük bir kapta biraz kesilmiş çilek ve biraz bebek maması ile birlikte size doğru yürüdü.
Anında ellerini meyvelere uzatmaya çalıştın ama o elini geri çekti ve başını salladı."Bütün bunları yedikten sonra alabilirsin." dedi,mama kabını açıp meyveyi yanına koyarken.Somurttun, kahrolası bebek maması.Bu çok saçma.Öfkeyle sızlandın."Onu yemek istemiyorum!"
"Evet yiyeceksin!" Seni beslemeye çalışırken tekrar sızlandın ve surat astın.İkna etmek için çok uğraştı çünkü inatçıydın.Hiçbirini yemedin bile çok inatçıydın.Ama yine de ağzına gelen uçağa hayır diyemedin.Bakugou ayrıca sizi daha sonra daha mutlu olduğunuz meyvelerle besledi. Yurtlarda saklambaç oynadın. İlk başta sadece yurdundaydı ama sonra o seni ararken numara yaptığında sen gerçekten kapıdan dışarı fırladın. Nasıl açtın? O bilmiyor bile, ama sen yaptın! Seninle saklanmasını söylediğin Kirishima ile karşılaştın. Yani ikiniz de Mina ve Bakugo'dan saklanıyordunuz. İkisi sizi aramak için güçlerini birleştirdiler ve sizi bulamayınca gerçekten endişelenmeye başladılar.
Gerçek şu ki, mutfakta bir dolabın içinde saklanıyordun.Deku, ikinizin orada saklandığını görünce bunu anladı. Aslında o dolabın önünde, siz ve
Kiri de ona sordu. Birkaç dakika sonra o kadar yüksek sesle kıkırdıyordunuz ki sonunda sizi buldular. İşin garibi, 1-A sınıfının tamamının sizinle oynamasıydı, bu çok eğlenceliydi.Bu iş bittiğinde, sen ve Bakugou yatağında oturup ikiniz de uyuyana kadar film izlediniz. Diyelim ki Bakugou'nun göğsünde tamamen çıplak uyandığınızda domates kadar kıpkırmızıydınız. Onun elinden kıvranarak sıyrılmaya ve yorganın altına daha çok saklanmaya çalıştın ama bu Bakugou'nun uyanmasıyla sonuçlandı. Hafifçe kızardı ve normale döndüğüne sevinerek burnunu öptü.
.·:*¨¨* ≈☆≈ *¨¨*:·.
Selammmmm~Nasılsınız?Umarım iyisinizdir.Yine kısa bir bölümdü ama zaten bunların amacı bu🌝
O yüzden hikaye şeklinde ki kitabı yayınlamak için sabırsızlanıyorum. Bu kitap 20 bölüm olunca öbürünü de yayınlamaya baslicam.Umarım beğenirsiniz~ Düşüncelerinizi yazmayı ve bölüm hoşunuza gittiyse beğenmeyi unutmayın ❤️
Kucak dolusu öpüldünüzzz<3333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
愛:BakugouxReader[OneShots]
Short Storykısa OneShotslar. Kitap bana ait değildir yazarın özel izni ile çevrilmiştir. Yazar:DatEmoNugget.