Özgünlük!;Kurt Adam:gelişmiş duyulara,kurt gibi kulak ve kuyruğa,ve kurtlar ile eşdeğer güce sahipsin.Ve hayır, Kurta dönüşemezsin.Sevgililer günü itirafı Pt.1
Sevgililer günü.
U.A'de çok popüler biriydin.Kabarık mutlu tavrın
herkesi yanına çekiyor gibiydi.
Ve 1-A'daki çocukların çoğu senden çok hoşlanıyor gibiydi.Hatta sinirli bir pomerian bile.
Sınıfa girdiğinde Mina tarafından karşılandın.Ona ve Tsu'ya doğru yürümeden önce
ona küçük bir gülümseme verirken, gülümsedi ve sana el salladı."Merhaba (Y/N)" Tsu seni selamladı."Hey,selam."
"Sevgililer günün kutlu olsun!"
Mina bağırdı ve senin kulakların havaya doğru dikleşti."Oh,o bugün müydü?"diye sordun.Tsu başını sallarken,Mina sana şaşkınlıkla baktı."Bilmemen ya da birşey anlamaman beni şaşırttı, kero." Tsu konuşurken parmağını dudağına koyarak söyledi.Başını eğdin,"Ne demek istiyorsun?"
"Uhmmmm-kör müsün yoksa!?"Mina bağırdı."Aslında herkes seni seviyor!!Ben de birşey almamana şaşırdım!"
Onun iltifatına kızardın ve elini küçümser bir şekilde salladın."P-pekala gün daha yeni başladı." Mina ve Tsu aynı fikirde başlarını salladılar.Sınıfın kapısı açıldı ve Midoriya,Todoroki,Lida ve Uraraka sınıfa girdi."Eeee." Mina başladı."Birinin sana birşey getirmesini mi umuyorsun?"Sana sordu.Senin
söylemeni dilediği belirli bir cevabı beklerken gözleri parladı.Bir an düşündün sonra başını salladın."Biri bana birşey getirirse, gerçekten minnettar olurum!" Dedi Mina heyecanla ve sende koltuğuna oturdun."Hadi ama!Birileri olmalı!" diye haykırdı Mina,ellerini masana koyup sana bakarken."Hayır,hiçkimse gerçekten-" yüksek bir bağırışla sözün kesildi ve kapı çarpılarak açıldı.Bakugo deli gibi kızarırken Kirishima,Sero ve Denki'ye bağırıyor.Ona bakarken hafifçe kızardın ama kimsenin görmemesini umarak hemen bakışlarını kaçırdın.Ah evet,doğruydu (L/N) (Y/N) biricik Bakugo Katsuki'ye aşıktı.
Sevgililer günü için sana gizlice birşey alacağını umdun,ancak size karşı tavrına ve sınıfa girerken elinde çantasından başka birşey olmamasına bakılırsa,muhtemelen size birşey vermeyeceği sonucuna vardınız.Mina dikkatini tekrar sana çevirdiğinde nefesi kesildi."Kızarıyor musun?" diye sordu.Kuyruğunuz ile ,o geri dönmeden önce kızarmanızın geçeceğini umarak yüzünüzü kapattınız ki açıkça bir işe yaramadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
愛:BakugouxReader[OneShots]
Short Storykısa OneShotslar. Kitap bana ait değildir yazarın özel izni ile çevrilmiştir. Yazar:DatEmoNugget.