🥀💖-Baba Katsuki×Kız çocuğu okuyucu

169 6 0
                                    


Liseli aşıklar

·:*¨¨* ≈☆≈ *¨¨*:·

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.·:*¨¨* ≈☆≈ *¨¨*:·.

Sen aniden kapıdan içeri girdiğinde baban izin gününde kanepede televizyon izliyordu. Acele ettin. O kadar hızlı bir şekilde odana çıktın ki, kapıyı bile kapatmadan ya da ayakkabılarınızı bile çıkarmadan. Bunu neden yaptığını anlayamadan kanepeden kalktı ve ön kapıyı kapattı. Odanızın yönüne bakarak içini çekti ve düşürdüğünüz birkaç kağıdı aldı. Odanın kapısına doğru yürüdü ve kapıyı çaldı. "Y/N?" diye sordu, sesi normalden daha yumuşaktı. Burnunu çektiğini duydu, "Git buradan baba.." diye mırıldandın, onun seni kapıdan duyabileceği kadar yüksek sesle. "Bunun olmayacağını ikimiz de biliyoruz." Kendisi gibi söyledi ve kapıyı açtı. Yastığını ona fırlattın ama o yakaladı. "Neler oluyor?" Kağıtları komodinin üzerine koyarak sordu. "Çık dışarı. Bunun hakkında konuşmak istemiyorum." Yüksek sesle burnunu çekmemeye çalıştığını ama bir süre sonra başarısız olduğunu söyledin. "Bak,bana sorunun ne olduğunu söyleyene kadar gitmiyorum." Bakugou kollarını kavuşturup yatağının kenarına otururken dedi.

İç çekerek tamamen ona döndün ve diğer yastığına sarıldın. Ağlamayı ne kadar durdurmaya çalışsanız da yüzünüzden gözyaşı izleri akmaya devam ediyordu. "Sadece.." içini çektin. "Birinden çok hoşlanırsın ve sonra senden başka biriyle ilişki tavsiyesi ister. Sen de iyi bir insan olduğun için onun arkadaşlarından biriyle randevu almasına yardım edersin." Konuştukça sesin çatlıyordu. Baban konuşmak için ağzını açtı ama sen ona sarılman onun sözünü kesmişti. "Kendimi çok aptal hissediyorum."

Baban sana eğilip tamamen sarılırken sessiz kaldı. Sessizce ağlarken yüzünü göğsüne gömdün. Sadece arada bir küçük burun çekmeler ve hıçkırıklar çıkarıyordu. Rahatlatıcı bir şekilde sırtını ovuşturdu, "Biliyor musun Y/N, eğer hoşlandığın kişi senden hoşlanmıyorsa, aptal olan odur. Sen harika bir insansın, tamam mı? Ve eğer onlar da bunu göremiyorlarsa yanılıyorsun. Seni takdir bile edemeyen bir aptal için ağlamamalısın." Sen burnunu çekip gözyaşlarını silmek için sarılmadan geri çekilirken baban bunu söyledi. "Evet..sanırım haklısın.." diye mırıldandın. "Ben her zaman öyleyim, artık ağlamayı bırak da gidip dondurma yiyelim." Sen gülümseyip kıkırdadığında, yüzünü tamamen silerek dedi. "Sağol baba." Ayağa kalkıp saçlarını karıştırdı. "Evet evet, hiçbir şey değil."

.·:*¨¨* ≈☆≈ *¨¨*:·.


愛:BakugouxReader[OneShots]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin