⚠️🥀-Katsuki×Depresyonda çocukluk arkadaşı okuyucu ⚠️(songfic)

353 11 4
                                    

Şarkıyı açın dediğim kısımda; 'Kindergarten boyfriend'(medyada) şarkısıyla dinlemenizi tavsiye ederim.

⚠️Uyarı:intihar içerir!⚠️

İtalik;senin şarkı söylediğin kısımlar.

Özgünlük;Hayalet:Tamamen görünmez olabilir ve duvarlardan geçebilirsin,hayalet modundayken kimse sana dokunamaz veya duyamaz,tek hissettikleri şey yanlarından geçen soğuk bir ürpertidir.Ayrıca havada yükselebilirsin.

Anaokul erkek arkadaşı

Anaokul erkek arkadaşı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*ೃ༄

Yurt odanda oturmuş,sessizce yatağında ağlıyordun.Geçmişini hatırlıyordun.Özellikle anaokulu zamanı.Elinde bir
mektup tutuyor ve titriyordun.
Nasıl bu hale geldiğini merak
ediyorsun.'Çok kırılmış'...
Gerçekten bu hiç mantıklı değil.Beyniniz bununla ne kadar mücadele ederse etsin
aklınıza gelmeye devam ediyordu.

Anaokulu.

Bakugo Katsuki ile çıktığın zaman.

Şarkıyı açın!!

İç çektin,yatağından kalktın ve hayalet moduna geçerek mektubu elinden düşürdün.
Ortak salondaki herkesin şakalaşıp,gülüştüğünü görünce kendi kendine hafifçe gülümsedin.Gözlerin belirli bir dikenli sarı saça takıldı ve iç çektin.

"There was a boy i met in kindergarten.."(anaokulunda tanıştığım bir çocuk vardı.)

Onun yanına uçtun,havada yanında kaldın.

"He was sweet,he said that i was smart.."(tatlıydı,akıllı olduğumu söyledi.)

Sen ona daha çok ağlayarak bakarken, hafifçe titredi.

"He was good at sports and people liked hım,and at nap time once we shareda mat.."
(Sporda iyiydi ve insanlar onu severdi,ve uyku saatinde bir kez mat paylaşmıştık.)

didn't sleep,i sat and watched hım breathing,watched hım dream for nearly half an hour.."
(Uyuyamadım,oturdum ve nefes almasını izledim,yaklaşık yarım saat rüya görmesini izledim.)

"Oooooooooooooooo."

"Then he woke up.."(Sonra o uyandı.)

愛:BakugouxReader[OneShots]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin