☁️-Katsuki×reader

217 8 0
                                    

Disguises(kılık değiştirme)

Özgünlük :Kartal Görüşü Aslında eğer birisi bir mil öteden size doğru koşuyorsa, onu fark edebilirsiniz. Aynı zamanda ısı görüşü gibi şeyleri ve insanları tespit etmenize de olanak tanır. Hitnman'in oyununu biliyorsanız, bu onun özel görüşü gibidir. Aynı zamanda diğer duyularınızı da güçlendirir ve geliştirir.

ೄྀˊˎ-

Neler döndüğünü bilmiyordun. Bir an kendi sınıfınız ve 1-B sınıfına bir anda saldırıya uğruyorsunuz. Ormanın içinden koştun. Nereye baksanız sadece mavi alevler vardı. 'Tanrım, umarım Bakugo iyidir.' Henüz yanmamış bir ağaca tırmanırken kendi kendine düşündün. Tuhaflığını kullanarak etrafına baktın. Birkaç kişiyi gördün ve Tsu ile Uraraka'nın saldırıya uğradığını görmeden önce neredeyse onlara doğru gidiyordun. "Lanet olsun, benim waifu'mun değil!" Ağaçtan atlayıp onların yanına koşarken bağırdın.

Yaklaştığında bir çalılığın içine saklandın. "Sen kimsin?" Tsu'nun sorduğunu duydun. "Ben Toga, siz ikiniz kesinlikle çok tatlısınız. Uraraka ve...Asui-San." Çalılıktan hafifçe dışarı bakmaya başladığınızda gözleriniz genişledi. "Adlarımızı biliyor." Uraraka'nın kaşları çatıldı. "Belki de spor festivalinden?" Tsu sorguladı. "Her halükarda kim olduğumuzu biliyor, bu da dezavantajlı durumda olduğumuz anlamına geliyor." Tsu belirtti. "Yeterli kan yok.
Normalde daha fazlasını elde etmek için doğrudan kesimden emerdim ama bu makineyi derinin içine sokarsam emmeye başlayacak."

"Yani işim çok hızlı ilerleyecek." Sen dışarı fırlayıp yardım etmeye hazırlanırken elindeki küçük makineden bir iğne çıktı. "Ochaco-Chan!"
Tsu dilini ona dolayıp onu yoldan çekerken bağırdı. "Kampa koşun! Kötü adamları yenmek için değil, kendimizi korumak için tuhaflıklarımızı kullanmamıza izin verildi! İşte Bay Aizawa böyle bir insan!" "Tsu-chan!" Uraraka elini uzattı. Tsu başka bir şey söyledi ve Toga olarak bilinen kötü adam arkasından gelip dilini kesmeden önce atlamaya hazırlandı. "Tsu." diye mırıldandı. "Tsu...Tsu! Sana böyle hitap etmek ne tatlı!" Maskesini indirdi. "Yapma. Bana adımla seslenmesini istediğim tek kişi, arkadaş olmak istediğim kişilerdir." Tsu, Toga'nın cihazını ona fırlatmasından önce şunları söyledi. Tsu yoldan çekilmeye çalıştı ama bu onun saçına takıldı. "Evet! O halde ben de senin arkadaşınım! Pekala!" Toga havaya sıçradı. "Tsu-Chan!" Uraraka ona doğru koşarken bağırdı. Saldırı zamanı.

Toga onu bıçaklamak için döndüğünde sen koşarak onu kenara ittin.  Sen tam gözünün içinden bıçaklandığında Uraraka ve Tsu'nun gözleri genişledi. '"Oooo~! Daha fazla kan! Daha fazla kan!" Bileğini yakaladın ve kendini geriye doğru ittin, bıçak gözünden ayrılırken acı bir çığlık attın. Yere düştün. "Çok üzgünüm
Yüzünü mahvetmek zorunda kaldım, çok tatlısın!" dedi Toga gülümseyerek. "Evet, hayır." Tekrar ayağa kalkarken dedin. "Hala kavga mı ediyorsun?" diye sordu. "Kimse Waifu'larıma zarar veremez, arkadaşlarımı korumalıyım!"
Toga çığlık atarken sen de bağırdın. "Sizlerin arkadaşlıkları o kadar tatlı ki! Bitecek olmaları çok kötü!" Sana saldırmak üzereyken söyledi. Uraraka çalılığın içinden çıkıp saldırdı
Toga, onu yere sabitliyor. "Siz iyi misiniz? Tsu-Chan, onu dilinizle dizginleyebilir misiniz, tamam mı?" Uraraka ona bakarak sordu. "Dilim için bana bir dakika ver." Tsu belirtti. "Ochaco-Chan, sen de harikasın." Toga mırıldandı. Uraraka dönüp ona baktı. "Benimle aynı kokuya sahipsin. Hoşlandığın biri var, değil mi?" Toga ona sordu. "Ve o kişi olmak istediğini hissediyorsun, değil mi? Bunu anlayabiliyorum." Toga'nın gülümsemesi daha da genişledi. "Çünkü sen de benim gibi bir bakiresin." Ochaco'yu bıçaklamadan hemen önce söyledi. Makinesi bacağındaki kanı emiyor.

愛:BakugouxReader[OneShots]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin