Softkugou = Bu kadar uzun süre ortalıkta olmadığımız için özür olarak yumuşak Bakugou! Bağırmak yok sadece Softkugou :>Hasta günler ve katsu-sarılmaları
☄. *. ⋆Kendini çok kötü hissederek yatağa uzandın.
Geçen hafta hastalanmıştın ve durumun hiç iyiye gitmiyordu. Annen seni hastaneye götürdü ama onlar bunu normal bir soğuk algınlığı olarak değerlendirdiler.Pfff, normal soğuk, sanki şu anda bok gibi hissediyorsun. Kapı ziliniz çaldı ve yüksek ses o anda nasıl hissettiğinize tam olarak yardımcı olmadığından inlediniz. Yatağında döndün, yorganını çektin, bu saçmalık. Nadiren hastalanırsın peki ne oldu?
Yatak odanızın kapısının açıldığını duydunuz ve gözlerinizi açmaya cesaret edemediniz. Zaten annenin sana henüz yemediğin bir şeyi yemeni söyleyeceğini sanıyordun. Hareket etmek çok acı veriyor.
"Y/N" Vay be bu kesinlikle annenin sesi değil. "Uyumadığını biliyorum." Kişinin yatağınızın yüzünüze dönük tarafına doğru hareket ettiğini duydunuz.
Komodinin üzerine bir şey koydu ve ateşini hissetmek için çömeldi. Sıcak ellerini sıcak alnınıza koyup gözlerinizi biraz araladığında küçük bir sesle sızlandınız. "Katsuki" diye bağırdın ama erkek tarafından susturuldun. Gerçekten sesinizin neye benzediğini unuttunuz ama kesinlikle hatırladığınızdan daha kötüydü."Tanrım, gerçekten hiç iyileşmiyorsun ha?" O mırıldandı ve sen de kafanı sallamaya çalıştın. "Hiç yedin mi?" diye sordu ve sen yine hayır diye kafanı salladın, bu da ayağa kalkarken iç çekmesine neden oldu. Oturup oturamayacağını sordu, denedin ve başarısız oldun, o da sana yardım etti ve senin için yeterince rahat olması için yastıklarını destekledi.
"Yemek istemiyorum." Çok yavaş söyledin ve boğazın kuruduğundan öksürmeye başladın. "Evet, umurumda değil, yiyeceksin." Tavuklu erişte olmayan çorbayı aldı, aslında ne tür olduğundan emin değildin. Ama dürüst olmak gerekirse, gözleriniz zar zor açıktı, bu yüzden tavuk şehriye olabilir. Gözlerinizi tamamen kapattınız ve alabildiğiniz en derin nefesi aldınız ama "işte." dediğini duyunca gözlerinizi tekrar hafifçe açtınız.
Yavaşça açarken kaşığı ağzına doğru tuttu. Kaşığı içeri soktu ve ağzınızı kapattığınızda çıkardı. Yalan söylemeyeceksin, boğazından aşağı akan sıcak çorba iyi hissettirmişti. Onaylayan bir homurtu çıkardın ve sonra gözlerini ovuşturdun, onları eskisinden çok daha fazla açtın. Bir sonraki lokmasını üfleyen Katsuki'ye gülümsedin. Sonra üstüne kamyon gibi çarptı, annen odana zar zor girdi, neden onu içeri aldı. "Nasıl geldin?" diye sordun ve bu onun bir anlığına sana bakmasına neden oldu. "Ne demek istiyorsun?" Kaşığı tekrar ağzına doğru tutarak mırıldandı.
"Annem kimsenin içeri girmesine izin vermiyor Uraraka ve Tsu-Chan, ödevimi bırakıp duruyorlar, o halde neden seni içeri aldı?" Bu kadar uzun bir cümleyi bağırarak söyleyebilmene şaşırdın. Isırığını aldın ve onun biraz daha toplamaya başlamasını izledin. hızla üfleyerek bir kaşık dolusu daha havaya kaldırdı, sen de onu mutlu bir şekilde aldın.
"Geçen hafta sürekli seni görmeye gelmeye çalıştım ama annen asla içeri girmeme izin vermedi. Bırakacak bir şeyim olsaydı onu alıp sana vereceğini söylerdi. Sanırım seni görmem için bir hafta boyunca onu rahatsız ettikten sonra nihayet çatladı ve tatmin olmam için beni içeri aldı." O sizi beslemeye devam ederken rahat bir sessizliğe gömülürken siz söylenen cevaptan memnun görünüyordunuz. Bu mantıklıydı.Hiç telefonunuzda değildiniz ve zamanın nasıl geçtiğini tamamen kaybetmiştiniz. Uyumaya çalışırsınız ama işe yaramaz ama sonra bir bakıyorsunuz, beklenmedik bir şekilde uykuya daldığınız için kendi ter havuzunuzda uyanıyorsunuz. Durumunu bilen tek kişi annendi. Ve ödev için kapı ziliniz her çaldığında arkadaşlarınız ayrılırdı. Annen odana gelip bu kadar çok arkadaşın olduğundan haberi olmadığını söylerdi.
Her iki durumda da, yemeğinizi bitirdikten sonra anneniz gelip ilacınızı alma zamanının geldiğini söyledi. "Ona yemek mi yedirdin?!" Yan tezgahınızdaki boş çorba kasesini gördükten sonra fısıldadı. Bakugou sırıttı ve sen de zayıf bir kıkırdama ve gülümseme verdin. "Demek onun için yemek yiyorsun" ve "Sen iyileşene kadar onu davet etmeye başlamalıyım, değil mi?" gibi şeyler mırıldanıyordu. Ağzınıza bir termometre koyarken. "Bütün hafta onu içeri almam için beni rahatsız ettiğini biliyorsun." Doğru ölçülerde ilacınızı dökerken dedi. "Sen iyileşene ya da ben onu içeri alana kadar denemekten vazgeçmeyeceğini tahmin ediyordum." İçini çekti ve bip sesi çıkaran termometreyi ağzından çıkardı. Tamamen ayağa kalkıp sana ilaç fincanını verirken parmaklarıyla gözünü biraz ovuşturarak sıcaklığı mırıldandı. "Sonunda bir şeyler yediğini görmesine izin verdiğim için çok mutluyum, artık gerçekten iyileşmeye başlayabilirsin." Bacağını okşadı, bu da sen ilacı sanki bir atışmış gibi yutarken homurdanmana neden oldu. O kadar tiksinmiş bir yüz ifaden vardı ki Bakugou'nun yüzüne gülmemek için tüm gücünü kullanması gerekti.
Sen biraz su içtikten ve annen ilaç ve kâseyi alıp gittikten sonra Katsuki hasta günlerinde sana yardımcı olacak son bir şey vermeye başvurdu ve bu son şey de senin onlara verdiğin isimle Katsu-Cuddles'tı. Adını her zaman kelime oyununa dönüştürdüğün için senden nefret ediyordu ama kendine asla engel olamadın. Çok eğlenceliydi ne diyebilirdiniz ki.
Yani başınızı onun göğsüne yasladığınızda kendinizi memnun hissettiniz. "Bugün yardım ettiğin için teşekkürler
Bakugou." Biraz kıpırdandı ve yanağını öperek mırıldandı "Beni endişelendirdin." Sen de kıkırdadın ve yanağını öptün. "Seni hasta edersem özür dilerim... Softkugou." O gülerken gülmemeye çalışarak gülümsedin. "Sen hasta olduğuna göre bunu görmezden geleceğim." Mırıldandı. "Seni de hasta edersem özür dilerim." Yüzünü göğsüne daha da bastırdın. "Kapa çeneni ve uyu.""Ve ben hastalanmıyorum." Biraz sessizlikten sonra devam etti.
Kahretsin, onun haklı olduğunu düşünmedin ama haklıydı. Bir hafta daha geçtikten sonra nihayet tekrar iyi oldun! Hastalanmamıştı ya da buna benzer bir şey olmamıştı. Artık tamamen iyi olmana rağmen annen sana bir gün daha izin verdi. Çünkü yetişmen gereken bir sürü işin ve notların vardı. Ama izin gününde annenle birlikte Bakugou'ya teşekkür etmek için biraz cheesecake yaptınız. Belki iki kez daha tekrar ziyaret etmişti ve her seferinde Katsu-Sarılmalarıyla kendinizi çok daha iyi hissetmenizi sağlıyordu.
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
愛:BakugouxReader[OneShots]
Historia Cortakısa OneShotslar. Kitap bana ait değildir yazarın özel izni ile çevrilmiştir. Yazar:DatEmoNugget.