Sarılma saatleriÖzgünlük:senin seçimin
'*•.¸♡ ♡¸.•*'
Telefonunuz bir ping sesi çıkardığında yurt odanızda ödevinizi bitiriyordunuz. Ona baktığınızda size mesaj atan kişinin Bakugou olduğunu gördünüz. İç çekerek mesajı kontrol ettin.
━━━━━━━━━━━
Bakubabe: Gelmeme izin ver.
Hayır: Sen
Bakubabe: Ne?Neden hayır?
Çünkü ödevimi bitirmeye çalışıyorum ve ondan sonra ders çalışmam gerekiyor.: Sen
Eğer seni buraya davet edersem hiçbir şeyi bitiremeyeceğim:Sen
Bakubabe: Saçmalık bir dakika içinde orada olacağım.
Bakugo olmasan iyi olur.:sen
━━━━━━━━━━━━━
Kapı açılmadan önce kapının çalındığını duydun. Bir dahaki sefere kapınızı kilitlediğinizden emin olman için kendinizi azarlarken anında pişmanlığın vücudunuzu doldurduğunu hissettiniz. Sandalyende dönerek sesli bir şekilde iç çektin, "Bakugou, lütfen git, üretken olmaya çalışıyorum."
Masanızın yanındaki armut çantanızın üzerine oturmadan önce kapıyı ayağıyla kapattı. "Dikkatini dağıtmayacağım sakin ol. Lanet ödevini bitirmene izin vereceğim." Sen arkanı dönüp ödevinin son sayfasına yeniden başladığında telefonunu çıkardı.Ödevini bitirmen sadece beş dakikanı aldı. Sen de bunu bir kenara bırakıp ayağa kalktın. "Şimdi işin bitti mi?" Bakugou'nun kapının yanından sırt çantanı alırken sorduğunu duydun. "Ödevimi bitirdim ama hâlâ çalışmaya başlamam gerekiyor." Masana geri dönüp oturduğunda söyledin. "Ughh ne lanet şey için çalışıyorsun? Zaten yeterince akıllısın." Bakugou, masanın üzerine bazı kitaplar koyarken can sıkıntısından kalçanı dürttü.
Elini defalarca uzaklaştırmaya çalıştın ama sonunda el uyluğuna geri gelmeye devam etti. Yüksek sesle iç çekerek vücudunu sandalyenin arkasına attın. "Bu yüzden gelmeni istemedim." Gözlerini kapattın, yüzün tavana dönüktü. Armut koltuktan hışırtı sesi gelmeden önce onun alay ettiğini duymuştunuz. Yani yeni kalktığını varsayıyorsun. Sandalyenizin hareket ettiğini hissederek gözlerinizi açtınız. Yüzü kızaran bir Bakugou üstünüzde duruyordu, sandalyeye hafifçe yaslanmıştı, kolları başınızın iki yanındaydı. "Çalışmana gerek yok, yeterince akıllısın." Bakugou burnunu öptü. "Sana dikkat vermem için beni ders çalışmayı bırakmaya mı ikna etmeye çalışıyorsun?" Sarışına kaşını kaldırdın. "İşe yarıyor mu?" Yüzünde bir sırıtışla burnunu sana doğru hafifçe sürterek sordu. "Hayır!" Elini kullandın ve yüzünü seninkinden uzaklaştırdın
Masanıza dönerek yeniden çalışmaya başladınız. Bakugou'nun çenesini başınızın üstünde hissettiniz ve kollarını omuzlarınıza doladınız, bu da onları omuz silkmenize neden oldu. Peki deneme. Bu durum, sizi masanızdan uzaklaştırmaya kalkışana kadar bir süre daha devam etti. "Tamam işte buna ne dersin!" Sıkıntıdan dolayı ayağa kalktın ve hızlı konuştun. Kitaplarınızı ve kaleminizi alıp yatağınıza uzandınız. Kitaplarınızı arkanıza bırakarak kollarınızı açtınız ve Bakugou'ya size gelmesini işaret ettiniz.
Yatağına çıkıp kollarını sana doladı ve uzandı. Kollarını başının arkasına koydun ve bir kitap aldın. Biraz uğraştırdı ama bir süre sonra tek elle tutmayı başardın. Ellerinden biri Katsuki yüzünü göğsüne gömerken onun saçlarıyla oynuyordu. Diğeri ise kitabınızın sayfalarını çeviriyordu.
Bir süre sonra elinize kramp girmeye başladı.
Kitabı elinden bıraktığında irkildin, kitap yatağının üzerinden fırladı. Bakugou sana bakmak için yüzünü göğsünden kaldırdı. "Ne oldu?" Acıyı durdurmak için salladığın eli tutarken sordu. "Kramp!" Kapalı dişlerin arasından söyledin. Kısa bir süre sonra bitti ve içini çektin. "Tamam! Sen kazandın."
Sen inledin. Gövdeni çevirerek kitaplarının geri kalanını aldın ve yere düşürdün."Hadi biraz kestirelim Katsu.." sırıtırken mırıldandın ve örtüleri almak için hafifçe hareket ettin. Vantilatörü açmak için tamamen ayağa kalktın. Yatağa geri dönüp uzanıp yorganın altına girdin.
Bakugou sana tekrar sarıldı, yüzünü göğsüne yasladı. "Bu arada berbatsın." Tekrar saçlarıyla oynarken mırıldandın. "Ve yutuyorsun." Onu yataktan kaldırmadan önce kafasına vurdun.──────────
Oy atmayı ve yorum yapmayı unutmayın ⊂(•‿•⊂ )*.✧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
愛:BakugouxReader[OneShots]
Short Storykısa OneShotslar. Kitap bana ait değildir yazarın özel izni ile çevrilmiştir. Yazar:DatEmoNugget.