2• Saçlarımı okşadığınız zaman öğreneceksiniz.

660 67 75
                                    

2| Saçlarımı okşadığınız zaman öğreneceksiniz.

"Papatya kokulu çocuğun elleri, neden kan kokuyor?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Papatya kokulu çocuğun elleri, neden kan kokuyor?"

...

Sabahın erken saatlerinde Taehyung'un sesiyle gözlerini araladı Jimin. "Prens'im, yola çıkma vakti yaklaşmatatır. Kral'ımız arzu eder ki kalkmanız gerekmektedir." Bir kaç saniye boyunca Taehyung'un dediklerini idrak edemese de dediklerini idrak eder etmez ayaklandı Jimin. "Günaydın Prens'im." Jimin gülümsedi. "Güzel sabahlar Taehyung. Bana biraz müsade et lütfen."

Taehyung onu başıyla onaylayıp dışarı çıkarken, Jimin banyoya doğru adımladı. Duş alıp rutin işlerini hallettikten sonra Taehyung'u tekrar çağırdı.

Jimin kıyafet odasına doğru ilerlerken, Taehyung da onu takip ediyordu. "Cariyeler kıyafetinizi ütüleyip yerine astılar. Dediğiniz gibi askerler güneş doğar doğmaz eğitim alanına geçecek. Yemekler yalnızca hizmetlilere göre yapılacak. Saray ve çevresi için muhafızlar yerlerini aldılar. Başka bir arzunuz var mıdır?" Jimin olumsuz anlamda başını iki yana salladı. "Yeterli Taehyung. Çıkabilirsin. Sana seslendiğimde tekrar gelirsin." Taehyung başıyla onayladı. "İzninizle." Jimin ellerini kıyafetinin altın işlemelerinde gezdirirken gözlerini Taehyung'a çevirdi. "İzin senindir." Taehyung dışarı çıkarken, Jimin kıyafetini alıp odasına doğru ilerledi.

Üzerindeki parçalardan teker teker kurtulurken yavaş ve temkinli hareketlerle kıyafetini giyinmeye başladı zira özenle seçtiği kıyafetine zarar gelmesini istemiyordu.

Kıyafetini tamamen giydikten sonra düzeltmesi adına Taehyung'u çağırdı. "Taehyung!" Taehyung aceleci adımlarla içeri girdi. "Ne arzu edersiniz Prens'im?"

"Kıyafetim, arka kısmını düzelt lütfen."

"Elbette." Taehyung, Jimin'in arkasına geçip kıyafetini düzelttikten sonra ceketinin düğmelerini ilikledi. "Sahiden muazzam oldunuz Prens'im. Size yakışacağını söylemiştim." Jimin aynadaki yansımasına bakarken halinden epey memnun görünüyordu. "Teşekkürler Taehyung. Bende beğendim." dedi Taehyung'a dönerken. "Saçlarınızı taramamı ister misiniz?" diye sordu Taehyung bir umut. Jimin yüzündeki gülüşün solduğunu fark ettirmemeye çalışarak başını iki yana salladı. "Hayır, ben hallederim." Taehyung, başıyla onayladı. "İzninizle." Jimin başıyla onayladı.

Aynanın karşısına geçip oturdu. Bir süre saçlarına baktıktan sonra masasındaki işlemeli tarağı eline alıp saçlarını taramaya başladı. Siyah saç tutamlarının alnına dökülmesine izin verirken, tarağını aldığı yerine geri koydu.

Oturduğu yerden kalkarken kapıya doğru ilerledi ve odasının dışına çıktı. Kapının önünde onu gülümseyerek bekleyen Taehyung'u fark ettiğinde eliyle 'Gidelim.' işareti yaptı.

•Papatya Bahçeleri• YoonMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin