Hoofdstuk 24

463 12 1
                                    

Ondertussen hebben Matt en ik onze kleding weer aan. Ik lig met Matthy te knuffelen, hij speelt een beetje met mijn haar. Kan dit voor eeuwig duren? "Zullen we het dan zo maar op insta officieel maken?" Vraagt Matthy dan. "Ja lijkt me een goed idee." Ik geef Matthy een glimlach. We stoppen met knuffelen en ik ga weer op zijn borst liggen. Matthy pakt zijn telefoon, ik zie dat hij een foto van ons samen als achtergrond heeft staan. Mijn hart smelt, dat vind ik zo lief. Natuurlijk heb ik hem ook als achtergrond staan maar dat had ik eigenlijk niet verwacht bij Matt. Matthy zoekt een leuke foto van ons op en plaatst hem dan op zijn instagram. Als snel heeft Matthy zijn insta posts heel veel likes and reacties. Ik besluit het bericht te reposten.

Matthy| Stapelgek op deze meid ❤️Alle 181 opmerkingen bekijken:Robbievdgraaf Eindelijk! 🥰Raouljoshua ❤️Koen Mijn twee schatte patatjes Mreegen Goed voor elkaar hoor maat 😉 —————————————————————————"Zo nu ben je officieel mijn meisje" zegt Matthy...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Matthy| Stapelgek op deze meid ❤️
Alle 181 opmerkingen bekijken:
Robbievdgraaf Eindelijk! 🥰
Raouljoshua ❤️
Koen Mijn twee schatte patatjes
Mreegen Goed voor elkaar hoor maat 😉
—————————————————————————
"Zo nu ben je officieel mijn meisje" zegt Matthy lief wanneer hij zijn telefoon weer weglegd. Hij geeft me een kus. Wanneer ik in de reacties kijk zie ik dat de jongens hebben gereageerd. Zo lief hoe supportive ze zijn, ook naar Matthy toe. Ik besluit ook een reactie achter te laten. *Hou van jou 💋* heel cliché
misschien, maar het is wel zo. Dan wordt er op de deur geklopt. Dan leg ik mijn telefoon ook weg. "Zullen we dan nu serie gaan kijken?" Vraagt Matthy. "Ja is goed" antwoord ik. We kijken de Outerbanks weer veder. Ondertussen lig ik lekker bij Matthy, in zijn armen.

Na ongeveer een uurtje wordt er op de deur geklopt. "Matt, Sophie. Het eten is klaar." Het is Raoul. "We komen eraan" roept Matthy terug. We horen Raoul weer weglopen. Matthy sluit de laptop af en we lopen naar de woonkamer toe.
Wanneer ik de kamer binnen kom, komt er een heerlijke geur mijn neus binnen. Ik krijg er spontaan honger van. "Mmm wat ruikt dat lekker" zeg ik wanneer ik aan tafel ga zitten. De rest van de jongens komen ook aan tafel zitten. Matthy gaat naast me zitten en Milo komt aan de andere kant van mij zitten. "Zeg dat wel" zegt Matthy. Raoul zet het eten op tafel. Het is een verrukkelijke lasagne met groenten.

"Bon apetite" zegt Raoul. Iedereen schept wat eten op zijn bord. "Dus jullie zijn nu eindelijk officieel" zegt Raoul. "Ja ze is nu eindelijk mijn meisje" zegt Matthy trots en hij legt zijn hand op mijn been. Ik bloos. Ik ga hier nooit aan wennen. "Ik ben blij voor jullie" zegt Raoul. Ik geef hem een glimlach. "Zorg goed voor mijn zusje he Matt. Als je haar pijn doet.." zegt Koen beschermend. "Komt goed Koen, ik zal haar nooit pijn doen" zegt Matthy lief. "Jullie hebben het erg gezellig gehad he" zegt Milo dan random. Ik kijk Milo verbaasd aan. "Wat bedoel je?" Zeg ik onbegrijpend waar Milo het over heeft. "Nou je weet wel, met zen tweeën op Matt zijn kamer." Hij geeft me een knipoog. Ik verslik me bijna in mijn eten. Matthy en ik worden rood. De jongens lachen. "Milo, laat ze nou. Alsof jij nooit seks hebt" zegt Raoul. "Waren we zo luidruchtig" vraagt Matthy dan verlegen. "Mmh, nogal" antwoordt Robbie. De jongens lachen weer.
Na het eten besluiten we nog wat spelletjes te doen, het is erg gezellig.

4 dagen later

Het is 5:30 en Matthy zijn wekker is net afgegaan. Ik rek me uit en krijg meteen een lach op mijn gezicht. Vandaag vertrekken we naar Bali en ik heb er zoveel zin in! Van de week had ik nog speciaal wat kleren besteld die ik mee kan nemen op vakantie. "Goeiemorgen Matt" ik geef hem een kus op zijn wang. "Mmh" is het enige wat er uit Matthy zijn mond komt. Ik besluit hem maar nog even te laten liggen. Ik poetst me tanden, kam mijn haar en doe wat mascara op. Ook doe ik nog een knot in mijn haar. Wanneer ik klaar ben kleed ik me om. Ik doe een bankzitters joggingsbroek aan en een leuk zomers topje erboven. We zitten eerst toch 16 uur in het vliegtuig, dus dan ben ik liever comfortabel gekleedt. Wanneer ik ben omgekleed loop ik naar de woonkamer toe. "He Sofie, lekker geslapen?" Vraagt Raoul die bezig is met ontbijt. Ik knik. "Heb je zin in koffie?" "Ja lekker Roel" ik smeer een beschuitje en pak dan de koffie van het aanrecht en ontbijt dan samen met Raoul aan tafel. "Gaat wel goed met jou en Matt he?" "Ja heel erg, ik ben gelukkig met hem" zeg ik met een lach. "Dat is mooi Soof" Raoul geeft me een glimlach.

Nadat ik nog wat met Raoul heb gekletst en we klaar zijn met eten, loop ik weer naar Matthy zijn kamer toe. Ja hoor hij ligt nog steeds te slapen, wel heel lief. Gelukkig hoef ik onze koffers niet meer in te pakken, dat hebben we gisteren samen gedaan. Het is nu ondertussen 6:00, we moeten om 6:30 weg dus ik besluit Matthy toch maar wakker te maken. "Hey lieverd, wakker worden." "Mmh, ik wil nog niet opstaan" zegt hij slaperig. "Ja dat snap ik Matt maar we moeten over een halfuurtje al weg." Na ongeveer 5 minuutjes is Matthy ook eindelijk het bed uit. De rest van de jongens zijn ondertussen ook beneden en ik ben Koen en Raoul aan het helpen om de spullen in de auto's te leggen. We rijden met twee auto's, die van Raoul en die van Matthy. Ondertussen is het alweer half 7. We verdelen ons in de twee auto's. Koen en Milo zitten bij Raoul in de auto en Robbie en ik zitten bij Matthy in de auto. Als we allemaal zitten rijden we achter Raoul aan richting schiphol. Het is erg gezellig in de auto, onder het rijden luisteren we naar hun eigen nummers en Matthy en Rob zingen allebei enthousiast mee.

Geen leven zonder jou//BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu