Hoofdstuk 23

396 15 0
                                    

⚠️Let op, dit hoofstuk bevat Smut⚠️

Wanneer we het menu bijna helemaal op hebben gegeten zit ik echt aardig vol. Ik bedoel ik eet zoizo al niet echt veel vanwege mijn eetstoornis waar ik nog wat last van heb, dus dit is wel heel veel opeens. Robbie en Raoul zitten ook vol. "Sorry jongens ik stop, ik kan echt niet meer eten." Zeg ik. "Neee jij ook al Sofie" zegt Milo verbaasd. "Sorry" "Geeft niet Soof. We kunnen dit wel met zen drieën op krijgen" zegt Matthy lief. Ik voel dat hij zijn hand op mijn been legt onder de tafel. We kunnen natuurlijk niet te klef doen omdat onze relatie nog niet online bekend is gemaakt. 

Ondertussen bleven Matthy en Milo over maar Milo heeft uiteindelijk gewonnen. Kon ook niet anders natuurlijk. Raoul doet de outro, "Mensen bedankt voor het kijken, het was weer een fantastische video. Een duimpje omhoog zou top zijn en dan zien we je vrijdag weer terug bij een nieuwe videooo! Koen draait de camera naar zich toe en zegt dan: "ABONNEREN!!!" Dan zet hij de camera uit. We ruimen alles op en ik maak de tafel nog even schoon. Wel zo fris, die jongens kunnen toch nooit normaal doen. Ze hebben zelfs met eten lopen gooien, kleuters.

Ik ga met een plof op de bank zitten "Zo jullie kunnen er wel een bende van maken zeg" "Wij altijd." Lacht Koen. Ik rol mijn ogen en krijg dan een por in mijn zei van Koen die naast me zit. "Zin om boven een serie te kijken?" Vraagt Matthy die naast me zit. "Ja leuk" zeg ik terug. We staan op en lopen naar Matt zijn kamer. "Vind je het erg trouwens als ik mijn video nog even af edit? Duurt denk ik ongeveer 10 minuutjes." "Nee joh, is goed doe je ding" Ik ga op bed zitten en pak mijn telefoon en ga dan op insta. Wow ik heb echt opeens veel volgers erbij gekregen. Ook heb ik een lading aan dm's, ik besluit er een paar te openen. Heel veel berichtjes over of Matthy en ik een relatie hebben, ik besluit ze te negeren. Ik zucht. "Hey, wat is er?" Vraagt Matthy die aan zijn bureau zit. "Oh, niks" zeg ik terug, ik wil mijn telefoon wegleggen maar dan pakt Matthy hem van me af.

Hij kijkt tussen de dm's . "Ja ik weet het" zeg ik voordat hij iets kan zeggen. "Wil je het openbaar maken? Ik denk dat we er toch langzaam over na moeten denken, de fans beginnen het te zien" zegt Matthy serieus. "Mij maakt het eigenlijk niet uit, ik weet alleen niet of jij het wil" zeg ik onzeker. Hij komt naast me op bed zitten. Hij draait mijn gezicht naar hem toe en tilt mijn kin voorzichtig omhoog met zijn vinger. Hij buigt naar voren toe en fluistert dan in mijn oor. "Natuurlijk wil ik het openbaar maken. De hele wereld mag weten dat je mijn meisje bent" zegt hij lief. Ik krijg tintelingen van top tot teen. Matt heeft me nog nooit *zijn meisje* genoemd. Ik voel mijn wangen rood worden. "Matt.." hij legt zijn vinger op mijn lip, "ssst, je hoeft niks te zeggen" hij begint me kusjes te geven in mijn nek tot aan mijn hals. Vlinders vullen mijn buik.

⚠️Smut⚠️

Dan pakt hij me bij mijn heupen vast en begint me te zoenen. Het is een liefdevolle zoen, maar het veranderd snel naar een lustige zoen. Ik leg mijn armen in zijn nek. Zijn tong vraagt om toegang, wat ik hem snel geef. Ze vechten om dominantie maar Matthy heeft al snel gewonnen. Hij duwt me tegen de bedleuning aan, maar wel voorzichtig. Ondertussen het zoenen gaat Matthy met zijn vingers naar de onderkant van mijn shirt en trekt hem dan uit. Vlak daarna trekt Matthy zijn shirt ook uit. Ik staar naar zijn spieren, jeetje wat is hij knap. "Niet kwijlen he" zegt Matthy met een grijns op zijn gezicht en hij geeft me dan een knipoog. Ik voel dat ik rood wordt. Mijn broek is inmiddels ook uit en Matthy glijdt met zijn vingers over mijn lichaam, tot aan mijn string. Hij wrijft eroverheen en ik kreun zachtjes. Ik bijt op mijn lip. Dan kijkt hij me vragend aan, ik weet precies wat hij bedoelt en ik knik. Matthy trekt zijn broek nu ook uit. Ik voel aan zijn bobbel en er verlaat een zachte kreun bij Matthy. Matthy begint me weer te tongen. Dan gaat hij met zijn vingers langs mijn string en trekt hem haastig uit. Ook trekt hij zijn eigen onderbroek uit. Als laatst maakt hij mijn bh klipje los waar hij wel een beetje moeite mee had. Echt schattig. Dan stopt Matthy met zoenen.

"Weet je het zeker" vraagt hij dan lief. Ik knik. "Ja Matthy, ik wil dit. Ik wil jou." "Wil jij dit ook?" Vraag ik dan onzeker. "Ja tuurlijk Soof." Hij glimlacht lief en ik glimlach terug. Dan wilt Matthy verder gaan maar ik onderbreek hem. "Uhm Matt, voordat we verder gaan. Het is mijn eerste keer." Oh wauw Soof, weet je het echt zeker dan?" Ik knik. "Ja tuurlijk, ik zou mijn eerste keer niet anders willen hebben dan met jou." Matthy geeft me een liefdevolle kus. "Ik hou van jou Sofie van Heest" "Ik ook van jou, Matthyas het Lam. Hij bekijkt me van top tot teen en glijd dan met zijn vinger naar binnen, ik kreun. We zoenen weer en dit keer is het een lustige zoen. Nu doet Matthy er een tweede vinger bij in. Ik kom bijna op mijn hoogtepunt maar dan stopt Matthy. "Jou beurt" hij grijnst. Matthy trekt haastig zijn onderbroek uit en ik ga boven op hem zitten. Ik begin hem af te trekken, een kreun verlaat zijn mond en hij laat zijn hoofd naar achteren hangen. Hij komt bijna maar dan stop ik ook. Ik geef hem een grijns. "Oh, gaan we het zo spelen" zegt hij nog steeds met een grijns. Hij komt boven me hangen en fluistert in mijn oor,

"ik denk dat ik je even moet leren wie hier de baas is." Ik krijg overal rillingen, hij weet precies wat hij doet. Dan pakt hij een condoom uit zijn nachtkastje en doet hem haastig om. Laten we zeggen, het is niet klein. We zoenen ruig. Voordat ik het weet duwt hij hem naar binnen. Ik voel een scheut van pijn en een harde kreun verlaat mijn mond. Ik knijp in zijn haar. Hij begint rustig op en neer, en ik begin te wennen aan het gevoel. Wanneer Matthy ziet dat ik ontspan gaat hij sneller op en neer. Mijn heupen schieten een beetje omhoog. "Matthyas" kreun ik. Matthy begint ook te kreunen. "Ik kom bijna op mijn hoogtepunt." Zeg ik kreunend en half buitenadem. "Ik ook Soof, nog even volhouden. Matthy geeft nog een paar harde stoten. Dan komen we tegelijk op ons hoogtepunt. Hij haalt hem er weer uit, we laten ons allebij uitgeput op het bed vallen. "Jezus dat was geweldig Sofie" zegt Matthy buitenadem. Ik bloos. Ik ga op Matthy zijn borst liggen en hij legt zijn arm om me heen. "Ik vond het ook heel fijn Matt" zeg ik terug. Ook Matthy moet blozen. Ik geef hem een kus.

~
Oke ik vond dit heel cringe om te schrijven maar ja het zat er aan te komen... Nu moet ik deze zondag maar naar de kerk toe 😃

Geen leven zonder jou//BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu