Na ongeveer een uur in de auto te hebben gezeten zijn we bij schiphol aangekomen. Het is nu 7:45 en onze vlucht gaat om 10:00 dus we zijn mooi op tijd. We hebben net de auto's geparkeerd en lopen richting de Douane. Nadat we door de Douane heen zijn gekomen gaan we nog even met zen allen een broodje eten. "Zo jij ziet er echt dood uit zeg Matt" zeg ik. "Ja sorry, het is veelste vroeg hoor" zegt hij vermoeiend. "Nou je hebt straks genoeg tijd om in het vliegtuig slapen" antwoord Raoul. "Ja gelukkig wel" de jongens lachen. "Luilak" zegt Koen.
Nadat we ons eten op hebben gegeten lopen we richting het vliegtuig. Nu we dichterbij het vliegen komen begin ik het best wel spannend te vinden. Ik heb dit nog tegen niemand gezegd omdat ik niet als een mietje over wil komen, maar ik heb best wel last van vliegangst. Ik voel mijn hartslag omhoog gaan. Als ik maar gaan paniekaanval krijg nu....
Ondertussen zitten we in het vliegtuig. Ik aan de kant van het raam, Matthy zit naast me en daarnaast zit Rob. Voor ons zitten Koen, Milo en Raoul. Het vliegtuig gaat bijna opstijgen en zo'n vrouw vertelt wat je moet doen als het vliegtuig neer zou storten. Ik krijg het benauwd bij dat idee. "Okay so we're going to take off in 5 minutes" zegt de vrouw. Oke nu gaat het dus echt gebeuren. Ik begin het benauwd te krijgen en voel dat mijn handen beginnen te trillen. Shit als Matt het maar niet ziet.."hey Sophie wil je ook wat kauwgom voor straks?" Matt wilt me het bakje met kauwgom aangeven maar ziet mijn handen dan trillen. "Soof is er iets?" Vraagt Matthy bezorgd. "Ik-ik" meer kan ik er niet uitkrijgen. Ik voel dat er een paniekaanval opkomt. Dan pakt Matthy mijn handen vast, hij kijkt me recht in de ogen aan. "Oke Soof, we gaan rustig in- en uit ademen, doe me maar na" Ik volg Matthy zijn ademhaling en voel dat ik weer rustiger begin te worden. "B-bedankt Matt" "Geen probleem Soofje. Heb je last van vliegangst?" Vraagt Matthy dan. Ik knik. "Waarom heb je dat nooit gezegd Sofie? Dan kon ik je helpen" zegt Matthy bezorgd. "Ik schaam me ervoor." Zeg ik onzeker en kijk naar beneden. "Daar hoef je je toch niet voor te schamen Soof" Hij tilt mijn kin zachtjes op en geeft me dan een zacht kusje op mijn lippen. "ladies and gentlemen we are about to take off now" zegt de mevrouw. Matthy pakt mijn hand vast. "Het komt goed Sofie, er kan niks gebeuren. Ik knik.
We zijn nu ongeveer 3 uur aan het vliegen en ik ben inslaap gevallen op Matthy zijn schouders terwijl ik muziek aan het luisteren was. Ik doe mijn ogen voorzichtig open en zie dan dat Matthy ook inslaap is gevallen. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht. Hij is zo schattig. Ik probeer voorzichtig rechtop te gaan zitten. "Mmm. Hoelaat is het?" Zegt Matthy die wakker is geworden. "Shit sorry ik wou je niet wakker maken" zeg ik. "Oh geeft niet joh. Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en slaat zijn arm om mij heen. "Het is trouwens kwart over 1" "ah oke, dan moeten we zo maar even wat middag eten." Zegt Matthy. "Ja misschien wel handig" lach ik. "Heb je zin om een film te kijken?" Vraagt Matthy. "Ja leuk!" Ik kruip wat dichter tegen Matt aan en eten ondertussen ons broodje op die we hadden besteld.
2:00
We zijn geland op het vliegveld en lopen naar de band toe waar we onze bagage om moeten halen. "We zijn op Bali babyyy!" Zegt Robbie enthousiast. Ik lach. "Hoe kan je zo druk zijn man na zo'n tering lange vlucht" zegt Koen vermoeiend. "Ja omdat we op Bali zijn natuurlijk!" Zegt Robbie weer enthousiast" We hebben ondertussen allemaal onze koffers weer terug. We hebben een busje gehuurd dus we moeten nog even de sleutels ophalen.Ondertussen zijn we aangekomen bij het huisje. "Jeetje dit is gewoon een villa!" Zeg ik wanneer we het busje zijn uitgestapt. Ik sta met open mond te kijken, dit is geweldig. "Pas op dat je niet gaat kwijlen he" zegt Koen. Ik draai me om en steek mijn middelvinger naar Koen op. "Ha-ha" Hij steekt zijn tong naar me uit. We lopen naar binnen toe. "Wauw het is echt heel mooi!" Zeg ik vol bewondering. "Ben blij dat je het mooi vind Soof" zegt Matthy die naast me staat. Hij geeft me een kus op mijn wang. "Laten we snel een kamer claimen, anders zijn de beste straks al weg" zegt Matthy. Ik knik. Beneden zijn er 2 slaapkamers en boven 3. Matthy pakt mijn hand vast en trekt me mee naar boven. We hebben een kamer gekozen met een balkon. De rest van de jongens hebben ook een kamer gekozen. Koen en Milo slapen samen met ons boven en Raoul en Robbie slapen in de kamers beneden.
We zijn ondertussen ook allemaal naar onze kamers gegaan om te slapen. Matthy en ik hebben net onze tandengepoetst en ik heb mijn make-up er nog afgehaald. Ik doe mijn pyjama aan en Matthy kleed zich ook uit. Hij staat alleen in zijn boxer. "Hey, niet staren he" Zegt Matthy dan. Ik voel mijn wangen rood worden. Hij loopt naar me toe en gaat recht voor me staan. Ik voel zijn adem in mijn nek. "Beetje oneerlijk als ik hier bijna naakt sta en jij je pyjama aan hebt" zegt hij met een grijns. Hij pakt mijn heupen vast en trekt mij naar hem toe. "Mmm is dat zo?" Antwoord ik dan ook met een grijns. Dan gaat Matthy met zijn handen naar de onderkant van mijn shirt. "Matt, niet nu. Het is half 3 s'nachts" zeg ik. "Dat maakt toch niet uit?" Zegt hij met een pruillip. "Nee maar ik ben echt heel moe van de lange vlucht. Ander keertje oke?" Antwoord ik. "Oke dan hou ik die van je te goed. "Ja wat jij wil" lach ik.
~
Sorry dat ik heel lang niet meer heb geplaatst ik had het vorige week best druk. Maar er is weer een nieuw deel! Het is wel een beetje een saai deel maar ja ik kon er ook niet iets veel beters van maken in het vliegtuig hahah. Ze zijn nu aangekomen op Bali dus vanaf nu kan ik mijn ideeën weer uit gaan werken! Ik heb gister trouwens gehoord gekregen dat ik ben geslaagd! Ben echt zo blij, nu lekker zomervakantie vieren. 🥰
JE LEEST
Geen leven zonder jou//Bankzitters
FanfictionSofie is het zusje van Koen en komt bij hem wonen in CDH nadat ze uit huis is gezet door haar vader. Ze vindt het spannend om Koen weer te zien omdat ze hem al een tijd niet meer heeft gesproken. Sofie ontmoet daar ook de vrienden van Koen en al sne...