Hoofdstuk 27

127 2 0
                                    

Aangekomen bij de Villa
13:25

"Eeyyy daar zul je ze weer hebben" zegt Milo.
Robbie en Raoul zetten de tassen met de boodschappen neer in de keuken. "Dus wie gaat er mee helpen met boodschappen opruimen?" Vraag ik aan de jongens. "Ik wel" zegt Matthy. Hij staat op van de bank en komt samen bij mij in de keuken staan. "Ik heb je gemist" fluister Matthy in mijn oor en slaat zijn armen om mijn middel heen. Hij geeft een kus in mijn nek, ik moet blozen. "Ik ben niet zo heel lang weggeweest." Zeg ik lachend terwijl ik me om draai. "Lang genoeg" hij geeft me nog een kus op mijn mond. "Nou zo is het wel weer genoeg tortel duifjes" zegt Koen die langs loopt. "Je bent gewoon jaloers dat Juutlje er niet is" zegt Matthy. "Bluh bluh bluh" zegt Koen en maakt krabgebaren met zijn handen. Matthy en ik schieten in de lach.

Nadat de boodschappen allemaal zijn opgeruimd eten we met zen allen nog croissantjes die we hebben meegenomen van de supermarkt. Matthy en ik gaan bij de rest van de jongens op de bank zitten die weer is voetbal aan het kijken zijn. Na het (late) middag eten besluiten we naar het strand te gaan die tegenover de Villa ligt, dus lekker dichtbij. Iedereen kleedt zich om en neemt zijn handdoek mee. Natuurlijk ben ik zo slim om ook zonnebrand mee te nemen, daar zullen ze me dankbaar voor zijn.
~~
Dit is het outfitje voor naar het strand.

~~Bij het strand

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

~~
Bij het strand

Geen leven zonder jou//BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu