MEDYA:KAAN ÇAĞLAR
DAMLA
-Sana.Onu.Unuttun.Mu.Dedim!
Batuhan'ın gürlemesi üzerine başımı öne eğip dudağımı ısırıdım.
İyi de.bu sorunun cevabını ben bile bilmiyorum.Sana nasıl açıklayayım Batu'cuğum?
-Sadece...Sadece biraz olsun mutlu olmak istiyorumanladın mı?Kapat şu konuyu.O eskilerden kalma biri.Şimdi;neden buluşmak istedin?
dedim ve kararlı bir biçimde onun suratına baktım.
Gözlerinde ki o boş bakışları görmek canımı yaktı.Daha önce hiç bu kadar boş bakmamıştı.
-Sakin bir yere geçsek iyi olabilir.
dedi sonunda gözlerinin boşluğunu silerek.Yerine sakin ve tatlı bir bakış almıştı.
Mavi gözleri en az bir huzur kadar muhteşem,bir okyanus kadar derindi.
-Bize gidebiliriz?
dedim ve gülümsedim.
-Baban?
Ah zavallıcım!Babamdan tırsıyor herhalde.
-O işte merak etme.
Gülümsedi ve "Hadi gidelim." dedi.
----
-Sen kahve suyunu koy.Ben üstümü değiştirip gleiyorum.Mutfağın yerini biliyorsun.Ve kettlenda.
dedim merdivenlerden çıkarken.
Batuhan:
-Evet!
diye bağırdığında çoktan odama girmiştim.
Çantamı sandalyeme koydum ve gardrobumdan eski siyah bir şort ve üzerine de lacivert Lacoste'mi çıkardım.
Giyinirken Batuhan'ın mutfaktan gelen seslerinin kesildiğini fark ettim.Hızlıca giyindim ve çıkardıklarımı katlamadan dolabıma tıktım.
O sırada kapı çalındı.
-Ne oldu Batuhan?
dedim girmesini istemiyordum.
-Girebilir miyim?
Bir süre durdum ve içeri almazsam aramızın daha da kötüleşeceğini düşünerek:
-Gir.
dedim.
Hemen kapıyı açtı ve:
-Su hazır.Kahveyi sen gelince yaparım diye düşündüm.
dedi ve yatağıma yayıldı.Tek kaşımı kaldırıp ona baktım.
-Tamam.Bu şakaydı.
diyerek hemen toparladı kendini.
Bu yatak örtümü asla yıkamayacağım!
-Kahveleri yapmadan önce seninle konuşmam gerek,Damla.Artık daha fazla senden ayrı kalamayacağım.Sana deliler gibi aşığım.Sen benim her şeyimsin.Senden ayrı bir dünya yok.Sensiz yaşam yok.Senin kokun benim oksijenim.Kokun yoksa nefes almak yok.Ben senin için bu denli çıldırırken senden ayrı kalmak öyle büyük bir acı ki...Sana anlatmaya çalışsam kelimeler tükenir.Sana olan aşkım çok büyük Damla.Lütfen sevgilim,lütfen beni affet...
Batuhan'ın olaya ani girişinden dolayı mal gibi kaldım.
Batuhan umutsuz ve çaresiz bakışlarla bana bakarken ne diyeceğimi şaşırmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKUL VAKTİ =)
Teen FictionYAZ TATİLİ =) ' nin ikinci kitabıdır. Okul başladı.Su'yun ve Kaan'ın eski sevgilileri yağmur gibi üzerlerine yağarken ilişkilerini nasıl sağlam tutabilirler ki? Peki ya Deniz ve Simal?Simal hamile ve Deniz bir an önce evlenmek istiyor.İyi ama hazırl...