MEDYA : DENİZ
DENİZ :
Şuan hastaneydik.O olaydan sonra Simal'i tut tutabilirsen.Hatta Melek'in kızarmış yanağını hem yolup hem de morartmıştı.Melek'e de şuan pansuman yapılıyordu.Simal'e baktığımda sol bacağını hızla salladığını gördüm.Bi yandanda Eminem'in Guts Over Fear şarkısını söyliyordu. (Şimdi diyeceksiniz daha yeni çıktı diye fakat lyrcis olarak 25 Ağustos'ta çıkmıştı.) Ne zaman sinirli olsa hep böyle yapardı.Sol bacağını sallar ve Eminem'in parçalarından birini söylerdi.
-Feels like a close.It's coming to.Fuck am I.Gonna do?,diye başa sarınca dahada şüphelendim.
Eğer aynı şarkıyı başa sarıp tekrar tekrar söylüyorsa ve ayağını daha hızlı sallıyorsa -ki şuan aynısını yapıyor- önüne geleni hastanelik edene kadar döverdi.Hızla telefonunu çıkartıp kulaklıklarını taktım.Eminem ft.Sia-Guts Over Fear açıp kulaklıkları kulağına taktım.Biraz daha sakinleşmişti.
-İyi misin?
-Hayır.
-Sakinleştin mi bare?Birazcıkta olsa yani sakinleşmişsindir?
-Hayır.
-Peki.
-Şarkıyı başa alır mısın?
-Tamam.
Şarkıyı başa aldım.Oysa bitmemişti bile.Sia değilde Eminem'in sesini duymak istiyordu.Değişik biriydi ama onu seviyordum.Hem de çok.Ayriyetten bana aitti.Kollarımı beline sarıp kendime çektim.Başını omzuma yaslayıp gözlerini kapattı.Bir süre sonra nefesinin düzenlendi.Uyumuştu.
SORUNLU Bİ ÇİFTDİK. :D
Doktor odadan çıktı.Beklediğimiz 10 dakika bile 10 yıl gibi gelmişti.O benim kardeşimdi.Biricik kardeşim.Kaan hızla ayağı kalktı.
-Durumu nasıl?
-Pek bişey yok.Fakat ağır bir darbe olduğu için malesef akşam burada kalması gerekiyor.Beyin kanaması olabilir.Hastayı görebilirsiniz.
-Peki,dedi Kaan öfkeyle ve odaya girdi.Doktor ise gitti.
Bişey olursa bunu yapanı gerçekten gebertirdim.Fakat biri boş bulunup vurmuştu.Mal işte ama acı çeken ginede Melek olmuştu.Simal inadına gidip onu dövmüştü.Hırçın sevgilim benim..
Önceden sadece iki kişi için yaşardım.Su ve annem.Şimdi üçe çıkmıştı.Simal..
Biraz daha oturdum ve Simal'in uyanmasını bekledim.Uyanmamıştı.Batu gözüktü doktorun gittiği yönden..Halimi görünce kaşlarını kaldırıp sırrıttı.Bense dil çıkarttım.Simal biraz kıpırdandı.Ona baktığımda giydiği elbisenin açıldığını gördüm.Direk elimi elbiseye götürüp aşağı çekiştirdim.Gülme sesi duyunca sesin geldiği yere baktım.
-Ne gülüyon Batu?
-Simal.Sen onlara patlayınca ilk bi sustu ya,dedi.Terasta ki olayı anlatıyordu.
-Ee?
-Uyansın senin için fena olcak.Onu şu kadarcık -parmakları ile küçük bi boşluk yaptı- tanıdıysam herkesin içinde sen nasıl onu azarladıysan sana daha beterini yapıcak.İşte o zaman kafanı duvarlara vurucaksın.Tabii bu olay uyandıktan yarım saat sonra olur.Kim bilir belki daha fazla fakat ilk Berfin ile uğraşacak,dedi ve sırıtarak odaya girdi.
İşte tam o sıtrada aklıma dank etti.Boku yemiştim.
SU:
Gözlerimi ağır ağır açtım.Başıma tütüşmüş Simal:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKUL VAKTİ =)
Teen FictionYAZ TATİLİ =) ' nin ikinci kitabıdır. Okul başladı.Su'yun ve Kaan'ın eski sevgilileri yağmur gibi üzerlerine yağarken ilişkilerini nasıl sağlam tutabilirler ki? Peki ya Deniz ve Simal?Simal hamile ve Deniz bir an önce evlenmek istiyor.İyi ama hazırl...