Artık zamanlar yavaş yavaş ileri alınacak.Mesela 1 ay sonra,4 ay sonra gibi.
Bu arada bölüm kısa oldu ama üzgünüm.Öbür bölümü uzun yazmaya çalışacağım...
İyi okumalar...
MEDYA:DAMLA'NIN GELİNLİĞİ
DAMLA:
3 Gün Sonra
Ani evlenme kararımız ile kimseyi dinlemeden tekliften 3 gün sonra düğün yapma kararı almıştık.Ve ben şu an kendi düğünümde maytap tutup karşılanmayı bekliyordum.
Yanımda bulunan Su ve Şimal benden daha heyecanlı duruyorlardı.
Su çok güzel mini ve straplez siyah bir elbise giymişti.Şimal gül kurusu renginde bir tuvalet giymişti.Boy uzun olunca böyle oluyor işte.Hiçte ikiz doğurmuş gibi durmayan vücudu ise ayrı olay.Yani tabii çocuklar şu an 2 yaşındalar ama yine de zayıf.Hatta eskisinden bile zayıf ya.Nasıl beceriyorsa artık.
Su:
-Çıkma vakti!
diye bağırıp beni çekiştirdi.Kapıdan çıkmamla Batuhan'a toslamam bir oldu.
Siyah smokininin içinde o kadar öpülesi duruyordu ki kendimi tutamadım ve ufak bir öpücük kondurdum,o muhteşem dudaklara.Onların sahibi artık bendim.
Küçük kulübeden çıktık ve ayağımıza giren kumlara rağmen istifimizi bozmadan sahil boyunca ilerledik ve masaların falan olduğu yere geldik.
Büyük bir alkış tufanı koptu ve Arel ile Asel,Nehir ve Kaan'ın kardeşi üzerimize gül yaprakları attılar.Arel ve Asel çok tatlı görünüyordu.
Asel;pembe tüllü bir elbise giymişti ve başında da pembe bir bandana vardı.Arel ise beyaz gömlek,siyaf pantolon,mavi papyon ve mavi pantolon askısı giymişti.
Gül yapraklarını öylesine savuruyorlardı.Bu halleri çok tatlıydı.
Ardından nikah masasına oturduk ve nikah memuru geldi.
İyi günde kötü günde olayını geçtik ve evlilik cüzdanımızı bize taktim ettiğinde ağlayacaktım neredeyse.
Batuhan baktı ki ben almıyorum:
-Ihıhıhım!Teşekkürler memur bey!
dedi ve havaya kaldırıp tekrar bağırdı.
-Artık evliyiiiiiiiizzzzz!!!!
Su,Şimal,Deniz ve Kaan aynı anda:
-Vuhufufufufufuufufhuhuhuh!
gibi saçma salak sesler çıkardılar.
Bende güldüm.Batuhan başımı kendine çevirdi ve dudağıma bir öpücük kondurdu.Gülümsedim.
Daha sonra kalkıp saçma salak dans ettik.
Saat:02:37
Batuhan'la balayı odamızda yatağa yayılmış bir halde yatıyorduk.
Gerdek merdek yapmıyorduk sadece yatıp tavanı izliyorduk.
-Şimdi bizim şey mi yapmamız gerek?
dedi Batuhan bana dönerek.
Güldüm ve:
-Galiba.Ama çok geç oldu ve ben yorgunum.
dedim.
-Sen nasıl istersen bebeğim.Uyuyalım o zaman.
dedi.
Ama her halinden belliydi yapmak istediği jkdgbdfd.
Kahkaha attım ve:
-Tamam,bu kadar istiyorsan yapalım.
dedim.Gözleri ışıldadı resmen çocuğun fkjbdfjbsdj
Dudaklarıma eğilip öpmeye başladı.
------
Gerinerek uyandığımda Batuhan yanımda değildi.
Zar zor ayağa kalktım.Her yerim ağrıyordu.
Başımın dönmesiyle geri yatağa çöktüm.
Nerde bu özürlü?
Telefonumu baş ucumdan aldım ve kilidi açtım.
3 mesaj vardı.
KİMDEN:AŞKOM
Bebeğim ben aşağıdayım.Hazırlanınca gelirsin.(Lobideyim.)
İyi en azından nerede olduğunu öğrendim.
KİMDEN:SİSTER1
Lan dün çok acıdı mı dsjbhdbvd puhahahahahahah nese selam söyleee!Ağrıların için hap iç ;)
Allah'ım bu kız beni öldürecek.
KİMDEN:SAVAŞ
Selam Damla.Duydum ki evlenmişsin.Hani biz beraberdik?Hiçbir bok demeden ayrılmak ne oluyor?Neyse bir daha rahatsız etmem.Kendine iyi bak.
Oha Savaş pes mi etti.Vay beee...
Neyse artık hazırlanıp kocamın yanına ineyim.
Çiçekli sarı-beyaz bir elbiseyi valizden çıkardım ve giydim.Saçlarımı at kuyruğu yaptım.
Makyaj aynasının önündeki iskemleye oturdum ve makyaj çantamdan göz altlarım için olan kremimi ve parlatıcımı çıkardım.
Daha sonra ayağıma sandaletlerimi giydikten sonra telefonumu alarak aşağıya indim.
Lobiye doğru ilerledim.Siyah deri koltukta oturan kocamı görmemle kalbimin teklemesi bir oldu.
Siyah bir tişörtle gri bir eşofman giymişti.
Gülerek yanına gittim.
-Nasılsın?
dedi ben koltuğa otururken.
-Biraz ağrıyor ama iyiyim.
dedim gülerek.
-Ben muhteşem hissediyorum.
dedi gerinerek.
-Tabii senin için kolay.
dedim bende gülerek.
-Daha 1 ay buradayız bebek.
dedi kaşlarını aşağı yukarı oynatarak.
1 hafta sonra Şimal,Deniz,Su,Kaan,Arel,Asel,Berfin Annem ve Emre Babamda bize katılacaklardı
Batuhan:
-Hadi artık kahvaltımızı yapalım.
dedikten sonra birlikte kahvaltıya gittik.
Deniz manzarasından kahvaltımızı yaptıktan sonra ben bir kahve istedim ve kitabımı elime aldım.
Batuhan'da telefonuyla uğraşıyordu.
Her şey harika gidiyordu.
Cennetteydim sanki.
-Kahveniz efendim.
Garsona döndüm ve gülümseyerek kahveyi aldım.
Ama kahve elimde,gözlerimde garsonda donakaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKUL VAKTİ =)
Roman pour AdolescentsYAZ TATİLİ =) ' nin ikinci kitabıdır. Okul başladı.Su'yun ve Kaan'ın eski sevgilileri yağmur gibi üzerlerine yağarken ilişkilerini nasıl sağlam tutabilirler ki? Peki ya Deniz ve Simal?Simal hamile ve Deniz bir an önce evlenmek istiyor.İyi ama hazırl...