MEDYA:OKYANUS VE KUMSAL :3
Erken bitiriyorum.Çünkü artık bu kitabı yazmak istemiyorum.Biri için başlamıştım.Artık o kişi hayatımda yok.O nedenle bu kitabında artık o kişi gibi sonu gelmeli.Yaklaşık 1 senedir bu kitabı yazıyorum ve bu kitabı okuyan ilgi gösteren herkese sonsuz teşekkürümü ve sevgimi sunuyorum.Başka çalışmalarım olacak.Ve onları okumanız en büyük isteğim.Umarım beğenir ve benimle olmaya devam edersiniz.Kitaba layık bir son yapmaya çalıştım.Umarım beğenirziniz.Sizleri seviyorum.Diğer çalışmalarımda görüşmek üzere.
BATUHAN
"Günlerdir bir şey yemiyorsun Kaan!Deli etme beni!"
"Ya bi siktir git olum!Karı gibisin yeminle bi kapatamadın çeneni!"
"Siktir lan ordan!Düzgün konuş ne küfrediyon!?"
"Diyene bak."dedi ve güldü.
4 gündür.Su'yla kavgalarından beri ağzına bir lokma bir şey atmamıştı ve sürekli içiyordu.Ölmese iyi bari.Benim başıma kalacak ondan korkuyorum.
Su'da inat etti,aramıyo.Anlamıyorum ben bu malları.
Bugün aradım yine 'knşmk istmyrm btu zrlmsna .s.s.s.s'dedi.Bende:
LAN KIZIM HAMİLESİN HAMİLE!ÇOCUĞUN BABASIZ MI YETİŞTİN?PİÇ Mİ OLSUN?
demedim tabii de dvhnskjfl Yoksa siker ebemi.Bir şey diyemedim çünkü dememe bırakmadan kapattı.Bir daha da açmadı.
Damla'da aldı yafrumu,quzumu gitti.Su'larda kalıyorlar.
Kaan'da bizde kalıyor.Deniz çok zorladı Su'yu.Barışmaları için.Ama sonuç:Onlarda Şimal'le atıştılar.Ama tabii Şimal onu evden atmadı vmdbdnkgvs Şanslı piç.
Herşeyi geçtim Su bebeği düşürecek diye korkuyorum.
"Lan karı!Bana kumandayı uzatsana."Kaan'ın lafları üzerine ona döndüm.
"Ne diyon lan sen?!"
"Karı gibisin ya ondan kanka.Hadi bee kalkamicam hiç.Lööötfööön!"
Gözlerimi deviridim ve kumandayı kafasına fırlattım.
"Het şat biç!"
"Lan!Kevaşe misin olum!?NAPIYON!"
"Kes lan!Ahahahahaha!Tipe bak!"
"O***** çocuğu."
"Anamı ne katıyon lan ortaya!"
"Tamam kes!"
Telefon çalınca göt cebimden telefonu çıkardım.
MAY LAVCIK arıyor..
Oha!
Kaan "Kim arıyor lan!"dedi ve yanıma geldi.
"Buahahaha bu ahahaha ne ahahahaha!Olum kıza yazık lan ahahaha!may lavcık ne amınakoyim ahahaha.Amcık gibi töbe ya ahahah!Kaç yaşındasın ya sen?Eşim diye kaydedemiyon mu?"
"Ya bi kes sesini!"
"Alo,bir tanem?"
"Batu..."
Sesi kötü geliyordu.
"N-ne oldu?"Kaan suratımı görünce gülümsemesini bir anda sildi.
"Buraya gelseniz iyi olur."
"Tamam!Hemen geliyoruz!"
Telefonu kapatıp Kaan'a baktım.Suratının rengi zaten yoktu.Şuan iyice kötüleşmişti.
"Su'ya mı bir şey olmuş?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKUL VAKTİ =)
Teen FictionYAZ TATİLİ =) ' nin ikinci kitabıdır. Okul başladı.Su'yun ve Kaan'ın eski sevgilileri yağmur gibi üzerlerine yağarken ilişkilerini nasıl sağlam tutabilirler ki? Peki ya Deniz ve Simal?Simal hamile ve Deniz bir an önce evlenmek istiyor.İyi ama hazırl...