BÖLÜM SİLİNDİĞİ İÇİN AKLIMDA KALANLARI YAZDIM.KISA OLMUŞ OLABİLİR.
AYRICA BENDEN İTHAF İSTEYEN 3 KİŞİ OLMUŞTU.ONLARDAN ÇOK ÖZÜRÜMÜ DİLEYEREK BU BÖLÜMÜ ONLARA İTHAF ETMEK İSTİYORUM.
KAAN
4 Gün Sonra
"Hey ben iyiyim!"Su sanki az önce düşmemiş gibi davranırken sinirden deliye dönmüştüm.
"Ne demek iyiyim!?Düştün!Çok tehlikeli!Hemen yatağa dönmelisin!"dedim onu kucaklarken.
"İyi de,bunun için beni kucağına almana gerek yok."
"Biliyorum."dedim piç gibi gülümserken.
"Ah seni hınzır seni!"dedi ve ben merdivenleri çıkarken dudaklarımı öpmeye başladı.
Tanrım!Umarım bu bir rüya değildir!Çünkü gerçekten onu çok özledim.
Odaya girdim ve onu nazikçe yatağa yatırdım.
"Teşekkürler,bayım."dedi gülerek.Bende "Ne demek,leydim."diyerek elinden öptüm.
O sırada içeriye Okyanus girdi.
"Aynne!"diye bağırdı ve yatağa atladı.Sonra yavaş yavaş sürünerek Su'ya sarıldı.
Bende gülümseyerek onları seyrettim.En az 10 dakika sarıldılar.
Bende "Ben gidip televizyona bakacağım.Siz anne-oğul giderin hasretinizi."dedim.Okyanus Su'dan ayrıldı ve koşar adım yanıma geldi.
"Seni de şeviyorum babişkom!Kışkanma hemen!"dedi ve bana da sarılıp öptü.
"Tamam,tamam.Hadi bakalım.Ben indim."dedim ve Su'yun alnına bir öpücük kondurdum.
Ardından odadan çıktım.
SU
"Baba da gitti!Kaldık tek başımızaa!"dedim ve gıdıklamaya başladım.
Kahkaha atarken içim sımsıcak olmuştu.
O benim oğlumdu.Sevdiğim adamdan yaptığım oğlum.Benim oğlum.BENİM.Annıor musunuz!Benim sdc bnm ..s.s..s.
"Aynne.Sana bir şey şorabilir miyim?"Okyanus yanımda uzanırken sesini duymamla ona döndüm.
"Tabii ki bir tanem.Ne istersen."dedim gülümseyerek ve yanağına ufak bir öpücük kondurarak.
"Şimdi hayni Kumşal var ya,Kumşal?"
"Evet...Damla Teyzen ile Batuhan Amcan'ın kızı?"
"Evvet!O."
"Ne olmuş ona?"
"Ya şimdi bak.Ben ona binbir keş dedim ki 'Ya kışım bak,şen maylsın.Şen böyle olurşan sana kimse yüş veyrmez.'dedim.Ama o bana vuydu.Neymiş ben çok kabaymışım.Hıh!Ben kaba deyilim.Diyil mi aynne?"
Şimdi bunların Kumsal'la aralarındaki soğukluk belli oldu.
"E oğluşum benim.Hiç kıza öyle denir mi?Siz kardeş..."Sözü mü böldü ve:
"Biş kaydeş felam diğiliz!"diye bağırdı.
Güldüm ve "Tamam kardeş felam değilsiniz."dedim.
"Ondan öşür dilemeli miyim,aynne?"
"Kesinlikle."
"O şaman bu akşam onlayı çayırsak?"
"Fena fikir değil bak!Olabilir!Hadi in babana söyle.Arasın.Bende geliyorum birazdan.Pizza söyleriz.Batuhan Amcan pizzaya bayılır."dedim gülerek.
"Deyhal efendim!"dedi ve yanağıma öpücük kondurarak odadan çıktı.
2 Saat Sonra
Şimal,abim,Batuhan,Damla,Kumsal,Arel ve Asel sonunda gelebilmişlerdi.
Pizzaları açtım ve herkese 3 er dilim koydum.
Salona geçtiğimde içeride şölen havası vardı.
Güle oynaya yemeklerimizi yedik.
Damla,Şimal ve ben bulaşıkları halletmek için mutfağa yöneldik.Çocuklarda Okyanus'un odasına geçeceklerini söylemişlerdi.
YAZARDAN
Okyanus,Kumsal,Arel ve Asel odaya geçmişlerdi.
Hepsinin canı sıkılıyordu.
Kumsal kısık gözlerle Okyanus'u izliyordu.
Onu kırdığını annesi sayesinde fark etmişte olsa fark etmişti sonuçta.Özür dilemeliydi.Biliyordu.
Arel "Siz daha küçüksünüz ya!Bir büyüseniz keşke.Bizden sonra okula yazılmanız çok yazık olacak.Aynı sınıfta okusaydık ne harika olurdu." dedi.
Kumsal'ın cevaı hazırdı.O çok bilmiş ve fazlasıyla güzel bir kızdı.
Annesine çeken dudakları ve babasıyla aynı renk olan mavi gözleri vardı.Biraz esmerdi ama yinede tam bir güzellik abidesiydi.
"Biy keye abaytma!Şen alt tayafı 1 yaş büyükşün!Şiz biye gideyken biz ana şınıfında olacağız.Bu pekte biy fayk şayılmaz.Hem aynı okulda okuyaçağış şaten!Şimdi şuş ve otuy yeyine."dedi sert bir se4s tonuyla.
Gerçi küçücük boyuyla ne kadar sert olabilirdi ki?
Asel "Evet,Arel.Abartma.Ayrıca Kumsal ve ben hiç ayrılmayacağız ki.Demi Kumsal?"dedi ve Kumsal'ın kolunu dürttü.
"Tabi kış!Biş şenle ölümüne kaydeşiz!"dedi Kumsal,Asel'in koluna girerek.
Okyanus ve Arel aynı anda "Kızlar işte!"diyip göz devirdiler.
Sonra Okyanus yapması gereken şeyi hatırladı.
Sırası değildi gerçi.Biraz zaman geçsin öyle dileyecekti özrünü.Arel varken özür dilerse,kırk yıl dilinden düşmezdi Arel'in.
1-2 saat sonra Arel Playstation oynamak için oyun odasına gideceğini dilerse Okyanus'unda gelebileceğini söyledi.
Arel çok yetenekli bir çocuktu.Bilişim Mühendisi olup aynı zamanda ünlü bir Youtuber'da olmak istiyordu.Ve gerçekten çok başarılıydı söz konusu video oyunları ve internet ağları olunca.Daha 6 yaşında olmasına rağmen çok çok bilgiliydi.Okuma ve yazmayı kendi başına öğrenmişti.Matematik zekasıysa üst düzeydeydi.(Yani anlayacağınız ailesinden kimseye çekmemişti.)
Asel ise daha çok prenses havalarındaydı.Ama yine de ufak olmasına rağmen bilginliğini her yerde konuştururdu.Tam bir bilmişti.Ve Kumsal'ı da kendine hayran bırakarak peşinden gelmesini sağlıyordu.
Kumsal ve Asel,Arel'e dik bir bakış fırlatartak Barbie bebekleriyle oynamaya geri dönmüştü.Arel ise o sırada çoktan çıkmıştı.
Okyanus kızlara yaklaştı ve "Kumşal?"dedi mahçup bakışlarıyla.
"Ne vay be mayl!"dedi Kumsal sert sert bakarak.
"Şeey...Ben şenden özüy dileyim.Öyle şöylemek iştememiştim.Şeni kıydığıma çok pişmanım.beni affedey mişin?"
Asel onu kırdığı için Okyanus'a çok kızmıştı.Ama bu halini görünce onu affedesi gelmişti.Kumsal'da öyle.
Kumsal "Tamam.Bende özüy dileyim.Şüyekli şeninle kayvga edip duyduğum için."dedi ve sarıldılar.
Asel ikisine bakıp gülümsedi ve o da onlara sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKUL VAKTİ =)
Teen FictionYAZ TATİLİ =) ' nin ikinci kitabıdır. Okul başladı.Su'yun ve Kaan'ın eski sevgilileri yağmur gibi üzerlerine yağarken ilişkilerini nasıl sağlam tutabilirler ki? Peki ya Deniz ve Simal?Simal hamile ve Deniz bir an önce evlenmek istiyor.İyi ama hazırl...