BÖLÜM İTHAFLARI:
marajandfenty Eyllzdmerr MerveCura
SU
Herkes gittikten sonra ortalığı toparladım.
Yorgunluğumu bir nebze azaltabilmek adına koltuğa oturdum.Fazlasıyla yorgun hissediyordum.
Kaan nerelerdeydi acaba?Çok yardımcı oldu bugün sağolsun(!)
Bıkkınlıkla ayağa kalktım ve yukarı çıktım.Okyanus'un odasına sessizce girdiğimde Kaan'ı ve Okyanus'u yatakta uyurken gördüm.İster istemez yüzümde bir gülümseme oluştu.
Sessizce yanlarına gittim ve ikisininde alnında öptüm.
Ama Kaan uyanmıştı.
"Su?"dedi uykulu gözlerle.
"Benim.Şşşt!Uyandırma Okyanus'u...Kal burada."dedim ve tekrar öptüm alnında.
"Yok o top atsan uyanmaz.Ben kalkayım da çocuk rahat rahat uyusun.Öküz gibi yer kaplıyorum."
Gülmemek için nefesimi tuttum."Tamam hadi kalk." dedim.
Kalkmasına yardım ederken Okyanus mırıldanarak uyandı.
"Al işte gerizekalı!"dedim Kaan'ın koluna vurarak.
"Aynne?Babiş?"
Kaan'la aynı anda "Biziz."dedik.
"Neden başımda dikiliyoşunuş?"
Kaan "Canımız istedi sanane?" dediğinde bir tane daha vurdum. "Aaa!Acıyor ama!"dediğinde "Acısın lan!"dedim ve tekrar vurdum.
Okyanus "Yoksa bana süpriş mi yapıyoşunuz?"dedi.
"Ne süprizi be?"dedim ben anlamsız anlamasız bakarken.
Okyanus "Babam bana seni bi gece anşızın dışarı çıkayabiliyim demişti dee!"dediğinde imalı imalı Kaan'a baktım.
Kaan'da omuz siilkti ve Okyanus'a döndü. "Evet!Hadi hazırlan bakalım!Dışarı çıkıyoruz!"dedi ve itiraz etmem izin vermeden beni dışarı sürükledi.
"Sen,ne...!"
"Sen yokken hep birlikte dışarı çıkardık akşamları.Hazır heyecanlanmışken bırak eğlensin.Sende git düzgünce bir şeyler giy üstüne.O dekolteli şeyi giyemezsin."dedi ve alnımdan öptü.
Sanırım haklıydı.Ama yorgundum aq ben.Neyse oğlum için değer.Gülümsedim ve odamıza girdim.
Dolaptan siyah kot ve mavi bluz çıkardım ve giydim.
Kaan ve Okyanus çoktan hazırdı.Gülümsedim ve Okyanus'u ortamıza alarak evden çıktık.
Hava biraz esiyordu.Ama olsundu.
Biraz boş boş yürüdük.Sessizdik.Ama mutluyduk.
Okyanus elime hayatmışcasına tutunuyordu.Bende onun elini sımsıkı tutuyordum.
Kaan bana baktı ve gülümsedi.Ardından Okyanus bana baktı ve gülümsedi.İçim içime sığmadı o an.Gülüşünü kimden aldığı belliydi.
-------
Saatlerce yürüdük ve en sonunda açık bir dondurmacı bulduk.Oturup dondurmamızı yedikten sonra bir güzel koştuk.
Eve geldiğimde yorgunluktan geberecektim.Ama harika vakit geçirmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKUL VAKTİ =)
Teen FictionYAZ TATİLİ =) ' nin ikinci kitabıdır. Okul başladı.Su'yun ve Kaan'ın eski sevgilileri yağmur gibi üzerlerine yağarken ilişkilerini nasıl sağlam tutabilirler ki? Peki ya Deniz ve Simal?Simal hamile ve Deniz bir an önce evlenmek istiyor.İyi ama hazırl...