MERHABA ARKADAŞLAR!!!BÖLÜMLERİ EN FAZLA 1 HAFTA ARAYLA YAYIMLAMAYA ÇALIŞIYORUM.
ÇOK BÜYÜK BİR SORUN OLMADIKÇA 1 HAFTA İÇİNDE GELİCEK.
Ekin adlı kitabı okumanızı tavsiye ediyorummm.Yazarı: bekircece
Bu arada birine bir mesajım var.Yüzüne söylemeye utanıyorum dkvbdkf buradan diyimde anlayan anlasın dsnvksfv:Gözü sende olanın saçı elimde kalır yaquşuqluuuuu ;) :D
MEDYAYI BATUHAN ŞARKI SÖYLERKEN AÇARSANIZ DAHA ANLAMLI OLUR :)
SU
7 Ay Sonra/Temmuz 14
-Ben bunu yapmak zorundaydım değil mi?O ve ben...Olmazdık...Savaş bırakmazdı peşimi.
Gözleri pişmanlıkla bakan ve ağlamamak için kendini zor tutan Damla'ya sıkı sıkı sarıldım.
-Doğru olan bu değildi bir tanem.Ama zorunda olduğun şey buydu.
Damla en son kendini tutamadı ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.
4 ay önce Damla ve Savaş'ın aralarında bir şey olmuştu.Savaş Damla'yı kandırmıştı.
Damla Batuhan'a bunu anlattığında Batuhan sorun olmadığını,beraber aşabileceklerini söylemişti.Ama Damla ona acı çektiremeyeceğini söylemişti ve ayrılmışlardı.Annesi de bu duruma çok memnun olup Savaş ve Damla'nın arasını zorla yapmıştı.
-Tatlım ağlama artık.Savaş ile olmak mecburiyetin yok.Merak etme bunu da beraber aşacağız.Hem mutlu olsana ya!YGS'den istediğin bir puanı aldın.Ve psikoloji bölümü okuyabileceksin.Bundan iyi bir haber yok!Hem ikimizde aynı üniversitedeyiz.Ev arkadaşı olacağız!Sevin artık biraz ya!
Damla yüzüme baktı ve gülümsedi.
-Evet!Sanırım bu hayatımda ki en iyi şey!Kızım İzmir'de okumak kadar muhteşem bir şey var mı ya!?
Sonunda Damla'yı bir nebze gülümsetebildiğim için mutluydum.
-Aynen ya!Kaan ve Batu'da bizimle.Hem bak ne diyeceğim.Savaş İzmir'de okumayacak.Böylece her dakika başında da olmayacak.Bu fırsatı kullanarak Batuhan'la eski ilişkinize dönebilirsiniz bence.
Damla başını salladı o sırada telefonu çaldı.
-Efendim Bro?..Yanımda...Bağırma be!..Tamam dur veriyom...Kaan...
dedi ve telefonu bana verdi.
-KIZIM SEN NİYE TELEFONUNU AÇMIYON!?
-Bağırmasana be!
-Neyse tamam.Sakinim.Ne diyeceğim...
-Ne diyecen?
-Of komik miydi bu şimdi?
-Evet.Puhahahahah!
-Neyse ne ya of!Mal!Damla'yı da al kareoke barı varya oraya gel.Hem şu iki dingili barıştırırız belki.
-Hmm...Tamam.Tamam.Hadi görüşürüz o zaman orada.Öptüm.
-Öptüm.
Telefonu Damla'ya geri verdim.
-Ne diyor?Nerde buluşcaksınız?
-Sakin.Ya şey gelin karaoke yapalım diyor.Gidelim mi?Batu'da oradaymış.
-Kalk lan çabuk!Bana düzgün ve seksi bir şeyler ver.
dedi ve hızlıca ayağa fırladı.
Gülmeden edemedim ve bende kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKUL VAKTİ =)
Teen FictionYAZ TATİLİ =) ' nin ikinci kitabıdır. Okul başladı.Su'yun ve Kaan'ın eski sevgilileri yağmur gibi üzerlerine yağarken ilişkilerini nasıl sağlam tutabilirler ki? Peki ya Deniz ve Simal?Simal hamile ve Deniz bir an önce evlenmek istiyor.İyi ama hazırl...