3 GÜN ARDARDA BÖLÜM YAYINLADIM LAN :D FVBDFBDF
BİDE ŞU BANA ABLA DİYEN MALIN EN YAKIN ARKADAŞI BANA SENİ SEVİYOM AĞAĞAĞAĞĞA DEDİ :/
VE O ÇOCUKTA ARAMIZI YAPMAYA ÇALIŞIYO ŞİMDİ :(
BU NE BİÇİM İŞ AQ YA :D
O NEDENLE MORALİM SIFIR AMA YİNEDE BÖLÜM YAZDIM KIYMETİMİ BİLİN HANNY
MEDYA:SİMAL ACAR
SİMAL
Okuldan eve dönerken Kaan ve Su'yun arasında birşeyler döndüğünü anlamıştım.
Serviste birbirlerine bakmaktan başka birşey yapmadılar.
Şuan eve giriyoruz.Herşeyi ayrıntılarıyla öğrenicem şimdi.
Eve girip Berfin Annemi öptükten sonra Deniz'e pas vermeden Su'yu çekiştirerek odasına soktum.
-Sökül!Hemen!
diye bağırıp yatağa tünedim.
-Peki.Biz bunla konuştuk baya.Dedi işte ben Melek'i unuttum gitti.O artık benim için bir hiç falan filan...
-Heee!O yüzden Melek ve İrem'le takılıyo demi!?Sende bunu yedin tabi.
-Sadece...Sadece ona karşı hala birşeyler besliyorum Simal..Yani gerçekten...Sonuçta evlenicektik neredeyse.
-Ama evlenmediniz değil mi?Bak.Kaan çok iyi biri.Ama denenmişi denememelisin Su.Bu her zaman geçerlidir.Sen çok kötü bir şekilde kovulduğun bir işe geri döner misin?Gururuna yedirebilir misin?
-Ha-hayır.
-O zaman?Neden sana yalan söylediği bir ilişkiyi bitirdikten sonra deniyorsun tekrar?
-Çünkü onu seviyorum.
-Ah hayır bitanem!Sevmiyorsun.Sadece o öyle diyince ona önceden hissettiğin şeyler ayaklandı.Ama bu geçici bir heves.
diye cevapladığımda sustu.
Sonra kafasını yastığa gömüp bağırdı.
Bense sadece onu izledim.
Kaan'la tekrar barışması güzel birşey.
Ama Kaan bir erkek.
Sağı solu belli olmaz.
Su'yun iyiliği için diyorum ben.
Başını yastıktan kaldırdı ve bana sarıldı.
Bir süre sarıldık.
Sonra Su:
-Haklısın galiba ya.Kaan'ı unutmak...
Sözünü yarıda kesip:
-Hayır.Hayır!Unut demedim.Sadece şuan sevgili olmayın.Arkadaş olun.Zaten ilerleyen zamanlarda olacağı varsa olur.Şuanlık sevgili olmanın lüzmu yok.
dedim.
Tanrım ne kadar çok felsefi konuşuyorum ben böyle!
Su:
-Haklısın.Yarın gidip onunla konuşacağım.
dedi.
Başımı salladım.
-Ve bu arada tebrik ederim len!Takıma girmişsin.
dediğimde gülerek bana baktı.
-Evet.Evet girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKUL VAKTİ =)
Fiksi RemajaYAZ TATİLİ =) ' nin ikinci kitabıdır. Okul başladı.Su'yun ve Kaan'ın eski sevgilileri yağmur gibi üzerlerine yağarken ilişkilerini nasıl sağlam tutabilirler ki? Peki ya Deniz ve Simal?Simal hamile ve Deniz bir an önce evlenmek istiyor.İyi ama hazırl...