eleven

207 14 0
                                    

Uyandığımda yanımda biricik sevgilim vardı. Hava bugün biraz daha soğuktu Jimin de üstünü açmıştı. Üstünü örtüp Jimin'i göğsüme çektim. Biraz kıpırdanıp gözlerini hafifçe araladı.

Yg:Günaydın bebeğim.

Jm:Günaydın hyung.

Yg:Okula gidecek misin?

Jm:Evet hyung devamsızlık yapmak istemiyorum zaten son sene,bir de sınava giricez.

Yg:Bugün benim sadece son iki dersim var onlarda sizin sınıfa.

Jm:hayat sana güzel. Ders saatin gelene kadar yat sen.

Yg:Bebeğim ben seninle geleceğim,okulda duracağım. Bir de bugün sizin katta nöbetçiyim. Gelmek istemesem bile gelmek zorundayım.

Jm:Hyung bir şey sorcam.

Yg:Sor güzelim.

Jm:Bir öğretmen tüm dersleri anlatamazken bir öğrenci tüm dersleri nasıl anlasın?

Yg:Soru çok zor,bilmiyorum.

Jm:kkkkk.

Yg: Gülüşünü yediğimin çocuğu,hadi hazırlan da gidelim.

Jm:Tamam hyung.

Jimin üstüne okul kıyafetlerini geçirip çantasını alıp yanıma geldi. Bend eo işini halledene kadar tost yapmıştım. Eline tostu tutuşturup arabanın anahtarını ve telefonumu alıp elimi Jimin'in beline koydum. Beli cidden çok inceydi. Arabaya ilk Jimin'i bindirip sürücü koltuğuna geçtim ve Arabayı okula sürdüm. Okula gelince arabadan inip Jimin'i indirdim. Jimin sınıfına giderken ben de öğretmenler odasına gidip çantamı bıraktıktan sonra direk Jimin'lerin katına çıktım. Sınıfları kontrol etmek için giriyomuş gibi sınıflarına girdim. Sınıfta göz gezdirip;

Yg:Bugün burada nöbetçiyim,kavga istemiyorum, tamam mı?

En önde kendini çok fazla tanıtan ve hiç bir şekilde ismini hatırlamadığım kız hızlıca yanıma elindeki test kitabıyla gelip bana bir soruyu gösterdi. Jimin'e bakınca çattığı kaşlarıyla bize baktığını gördüm. Ona baktığımı görünce sorun olmadığını belirten bir gülümseme sunup göz kırptım. Bana kimse fark etmeden öpücük attı ama Jeongguk görmüştü ve gözleri açılabileceği kadar açılmıştı.

Mj:Hocam?

Yg:Ha?Pardon.

Mj: Jimin'e mi baktınız?

Yg:hmhm bu sabah elini incitmişti de sıkıntı yaşıyor mu diye baktım.

Mj:Hocam o her şeye fazla tepki verir,boş verin canım yanıyor dese bile inanmayın.

Tek kaşımı kaldırıp bakmaya başladım. Cidden sırf Jimin'i kötülemek için gelmiş gibiydi. Sorusunu hızlı bir şekilde çözüp gönderdim ve koridorda gezinmeye başladım.

Jimin
Min jiyi hiç sevmiyordum. Yakışıklı erkek gördümü hemen yavşardı veya zorla öperdi falan. Dayanamayıp Min jiye seslendim.

Jm:Min Ji hyungumdan uzak dursan iyi edersin.

Mj:Nedenmiş o Jimin?Aşık mısın üvey abine yoksa?

Yug:Ben Jimin yerine söyliyeyim; Yoongi hyungun sevgilisi var ve yakında nişanlancaklar.

Mj:Kıza iftira atarım?

Yoongi hyunga eşcinsel olduğunu söylesem en fazla ne olabilceğini soran bir mesaj attım.

Jimin
Hyung senin eşcinsel olduğunu söylesem en fazla ne olur?

Yoongi
En fazla 1-2 gün konuşurlar bebeğim.
Ne oldu biri birşey mi dedi?

Jimin
Şu Min Ji mıdır nedir birşeyler diyorsa hyung.

Yoongi
İstiyorsan sevgili olduğumuzu bile söyleyebiliriz güzelim ama ilk okulu satın almam gerekir.

Jimin
Onu söylememize çok bir gerek yok hyung
Bu arada hyung söylüyorum haberin olsun.

Görüldü

Jm:Kız olduğunu kim söyledi Min Ji?

Mj:Ne?

Sj:Göt oldun Min Ji.

Mj:Sen sussana karışma bana! Bana doğru yaklaşıp tek eliyle saçlarımı yakaladı.

Mj:Seni...GEBERTİRİM!

Yoongi hyung büyük ihtimalle sesimizi duyup gelmişti. Min Ji yı çekip bana sarıldı.

Yg:Bir şeyin var mı bir tanem?

Jm:Yok hyung.

Yg:Min Ji derhal müdürün odasına.

Yine çok geç attım🥲🥲
Bir de en çok uğraştığım fic bu olcak demiştim.
Puuuu yazıklar olsun bana
Bu arada İyi geceler👋🏻👋🏻

Step Brother/YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin