Jimin
İlk dört dersimiz bitmişti ve öğle arasındaydık. Tam kantine inmek için sıramdan kalkmıştım ki bir tane bizim sınıftan olmayan bir çocuk geldi.Eun:Park Jimin?
Jm:Efendim.
Eun:Müdür seni çağırıyor.
Jm:Tamam. Yugyeom ben gidiyom.
Yug:Tamam,git de sevişin.
Jm:Sus be.
Sınıftan koşa koşa çıkıp bir üst kattaki müdürün yani Yoongi hyungun odasına çıktım. Bu gün onunla dersimiz yoktu. Dolayısıyla hiç görememiştim. Sınıftakilerde beni Yoongi hyungun değil de eski müdürün çağırdığını sanıyorlardı. O yüzden keyifleri yerindeydi. Kapıyı çalıp içeri girdim. Yoongi hyung oturuyordu.
Yg:Hoş geldin bebeğim.
Jm:Hoş buldum hyungiem.
Yoongi hyung kucağını gösterince gidip kucağına oturdum ama sanırsam yanlışlıkla kasıklarına oturmuştum.
Yg:Nasıl geçti bakalım günün?
Jm:Çok yoruldum hyung. Beden hocası bizi spor salonunda 20 tür hiç durmadan koşturdu.
Yg:O zaman birazda ben yorayım seni.
Diyip dudaklarıma kapandı. Bu her zaman ki gibi yumuşak bir öpüşme değildi daha çok sert ve ıslak. Yoongi hyungun öpücüğüne karşılık vermem gittikçe zorlaşıyordu. Nefessiz kaldığımda ayrılmak zorunda kaldım.Tam dudaklarına geri kapanıcakken kapı çaldı ve açıldı ama hiç umrumda değildi kimin geldiği. Kafamı Yoongi hyungun göğsüne yaslayıp kimin geldiğine baktım ki yine bokumu yedirmek istediğim bayan Lee geldi.
Lee:Müdür olmanızı kutlayalı-
Elinde yine içki şişeleri vardı. Bizi görünce sus pus kalmıştı.
Lee:Siz öğrencinizle ilişkimi yaşıyorsunuz?
Yg:Evet,hatta siz gelmeseydiniz sevişicektik.
Lee:O sizin öğrenciniz! Hadi onu da geçtim kardeşiniz.
Jm:Üvey kardeş.
Lee:Sizi şikayet ettireceğim.
Yg:Buyur,seni kısıtlayan yok.
Bayan Lee kapıyı çarpıp gidince Yoongi hyung benimle birlikte ayağa kalkıp kapıyı kilitledi.Ananı sikim! Sikecekti beni!
Yg:Devam edelim mi bebeğim?
Sesli bir şekilde yutkundum. Daha önce hiç cinsel ilişkiye girmemiştim.Onu geçtim kendime dokunmamıştım bile.Dolayısıyla korkuyordum.
Jm:Hyung...
Yg:Korkuyor musun?
Başımı yavaşca salladım. Yalan söylememi hiç sevmezdi hyungum. Bel boşluğumu yavaş hareketlerle okşamaya başladı.
Yg:Sorun yok güzelim. Hazır hissettiğinde burda olacağım.
Jm: Hyung hazırım ama korkuyorum işte.
Yg:İstiyor musun?
Jm:hmhm
Yg: O zaman seni en iyi şekilde hazırlayalım olur mu?
Olumlu mırıltılar çıkardım.
Duyduk duymadık demeyin bu siktiğim yazıyı okumadan geçmeyin!!!
Smut sevmeyenler
Smut seven ama emmeli gömmeli yerlerde midesi halay çekenler
Smut seven ama benim yazacağım bok gibi smuttan dolayı smuttan soğumak istemeyenler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Step Brother/Yoonmin
FanficYoongi'nin babası ve Jimin'in annesi evlenirler. Bunun beraberinde gençler birbirlerine aşık olurlar ve başlarından bir sürü olay geçer. !SMUT VARDIR!