forty five

96 14 6
                                    

Yoon-gi
Jimin çok yorulmuştu ve bayadır uyuyordu. Bebeklerimiz uyanmamıştı. Bu arada bebeklerimizin adını Min-Seo(kız) ve Min-Jun(erkek) koymuştuk. Min-Seo birden ağlamaya başlayınca Jimin hemen uyandı. Küvezden(?) Min-Seo'yu alıp geri uyutmaya çalıştım ama uyumuyordu. Dudaklarımı büzüp Min-Seo'yu Jimin'e verdim.

Jm: Büzme dudaklarını kedişim. Altına yapmıştır.

Yanağımdan makas alıp Min-Seo'nun altını açtı.
E
V:Oha,bok çukuru var burda.

Herkes gülerken Jimin hızlıca bezini değiştirip bezi Seokjin'in üstüne attı.

Sj:Agagaga bu çok kötü kokuyoo.

Jm:Hyung teyzeleri olarak bir zahmet atıver çöpe kkkk.

Sj:Ne teyzesi be?! Dayısıyım ben onların.

Yug:Hyung sessiz ol çocuk uyanacak.

Seokjin Yugyeom'a yapıştırıp aldığı yemeği yemeye devam etti. Jimin'in yanına yatıp beline sarıldım,Min-Seo geri uyumuştu.

Yg: Acıktın mı bebeğim.

Jm:hmhm çok acıktım.

Yg:Jungkook bir koşu Jimin'e yemek getir bakayım.

Jk:Hyung ben kaybolurum burda-

İçeri giren hemşire elinde bir tepsi yemekle yanımıza geldi ve tepsiyi bırakıp gitti. Min-Seo'yu Jiminden alıp geri küveze bıraktım. Sonra tepsiyi alıp Jimin'in yanına oturdum.
(Çilekli sütümü içtim enerjimi aldım yazmaya devam)

Yg:Aç ağzını bakıyım minik civciv.

Jimin ağzını açınca çorbayı yedirmeye başladım. Jimin yemeği bitirdiği an da Min-Jun ağlamaya başladı,Min-Seo da Min-Jun'un sesine uyanmış ağlıyordu.

Yg: Bismillah(imanlı Yoongi ile iftara doğru jsisn)

Hızlıca Min-Jun'u Jimin'e verip Min-Seo'yu aldım. Jimin Min-Jun'un altını açtığı anda geri kapattı.

Jm:Ya bu işiyo.

Nj:Jimin çocuğuna bu denilir mi?

Min-Jun ağlamayı bırakmıştı. Min-Seo'yu da susturmuştum. Jimin hızlıca Min-Jun'un altını değiştirip kucağına yatırdı.

J-h: artık biz de gidelim.

Jm: Görüşürüz hyunglarım, Taehyung, Yugyeom ve Jungkook.

Sj: Görüşürüz bücür dikkat edin kendinize.

Bizimkiler gittikten sonra Min Seo'yu bırakmadan Jimin'in yanına oturdum.

Yg:Bana şaka yapcaktın?

İlk önce biraz yüzüme baktı,sonra hatırlamış olacakki gözleri kocaman açıldı ve kafasını boynuma gömmeye çalıştı.

Jm:Hangisi söyledi hyung?

Yg: Üçü de birşeyler vızıldadı.

Jm:Yugyeom verdi fikri,itiraz ettim ama kabul etmedi. İlla yapcan dedi.

Yg:anlat bakalım nasıl anladın gerçekten sancın geldiğini.

Jm:Hyung sen gittikten sonra kıkırdadım biraz sonra tam Holly'yi sevcekken sancım geldi. Bende Seokjin hyungu aradım hemen.

***
Yoon-gi
Bugün hastaneden çıkıyordu Jimin. Tüm işlemleri halletmiştim. Hava bugün biraz serindi. Jimin kendi kıyafetlerini yardımımla giymişti. Jimin Min-Seo'yu alırken bende Min-Jun'u almıştım kucağıma. Eşyalarımızı alması için de Soobin'i çağırmıştım. Hastaneden çıkıp arabaya bindik. Min-Seo birden ağlamaya başlamıştı.

Step Brother/YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin