forty two

99 12 12
                                    

Jimin
Yoongi hyung beni yanına çekip arkasına geçmemi sağladı.

Yg:Senin sorunun ne?!

Kai:Sadece zaafını arıyordum ve artık iki tane zaafın var.

Yg:İki tane zaafım olduğunu nerden biliyorsun?

Kai:Kuşlar söyledi.

Yg:Yanlış söylemişler,benim tek zaafım var oda sensin.

Lan,Lan?!LAN O BENİM KOCAM DEĞİL Mİ?! He şey şaşırtıyor tamam tamam. Anladım. Sorun yok.

Kai:Hadi be Yoon,yalan söylemekte kötüsün.

Yg:Yalan değil düşmanım olarak zaafımsın. O yüzden şimdi ikimiz den birisi gebericek ama o ben olmayacağım.

Kai denen adam silahını Yoongi hyunga dogrultunca neresine geldiğine baktım salak koluna ateş edecekti. Silah patlama sesi geldikten sonra Yoongi hyung yere dizlerinin üstüne düşmüştü.

Yg:Eşimi hafife alıyorsun Kai.

Kai:Ne?

Arkamdaki silahı çıkardığım gibi kalbine ateş edince yere yığıldı. Silahımı kenara fırlatıp Yoongi hyungun yanına eğildim.

Yg:Jimin,telefonumdan Namjoon'u ara, Şifresi 9395.

Göz yaşlarım eşliğinde telefonunu alıp hızlıca Namjoon hyungu aradım. Biraz sonra açtığında.

Telefon konuşması

Nj:ne oldu Yoon?

Jm:Namjoon hyung,Yoongi hyung vuruldu.

Nj:Ne?!Neresinden?!

Jm:Omzundan hyung.

Nj:Jim sakin ol birazdan bayılabilme ihtimali var. Doktoru arıyorum oraya gelecek. Bizde şimdi geliyoruz.

Jm:T-tamam hyung.

Telefon konuşması bitti

Jm:Hyung sakın kapatma gözlerini.

Yg:Çalışırım.

Jm:Konuşup kendini de yorma,birazdan Namjoon hyunglar gelicektir.

Yoongi hyungun gözleri kapanır gibi olunca yanağını hafifçe tokatladım. Gözlerini açtıktan biraz sonra geri kapatınca korkuyla bağırdım;

Jm:Hyung!Hyung lütfen kapatma gözlerini, benim için!bebeğimiz için!

Geri gözlerini açınca rahat bir nefes verdim. Biraz sonra aşağıdan Namjoon hyungun sesini duydum.

Nj:Jimin?! Nerdesiniz?!

Jm: Odamızdayız!

Bizimkilerin hepsi içeri girince Hoseok hyung ve Namjoon hyung Yoongi hyungu yavaşca yatağa yatırdılar. Doktor çantasından bir tane iğne çıkarıp Yoongi hyungun koluna batırdı. Yoongi hyung gözlerini kapatınca daha çok ağlamaya başladım. Seokjin hyung,Yugyeom ve Jungkook anında bana sarılırken doktor mermiyi çıkartmaya çalışıyordu.

Jm:Hyung ç-çok korkuyorum.

Jk:Sakin ol hyung bir şey olmayacak.

Yug:Hyung hem omzundan vurulmuş sadece kan kaybından ölebilirdi ama çok fazla kan kaybetmemiş.

Sj:Geçicek Jimin geçicek.

Yoongi hyunga tekrar baktığımda doktorun mermiyi çıkarttığını ve omzunu sardığını görünce rahatladım. Doktor bir tane kağıda bir şeyler yazıp bana verdi.

Dr:yazdığım kremi alın sabah ve akşam yarasına sürün daha çabuk iyileşecektir.

Jm: Teşekkürler.

Dr:Ne demek efendim, görevim bu.

Doktor gittikten sonra yerde ölü bir şekilde yatan Kai'ye baktım. Sikik oruspu iyi ki öldürdüm. Hoseok hyung birisini aradıktan sonra odaya bir adam girip Kai'yi aldı. Yoongi hyungun yanına oturup saçlarını okşadım. Birden kafama Holly'yi aşağıda bıraktığım dank etti.

Jm:Hyung,Holly?

Sj: Köpeğiniz mi? Aşağıda koltukta uyuyordu.

Dedikten biraz sonra Holly havlayarak odaya girdi ve kucağıma çıktı.

Jk:Hyung, köpeğiniz çok tatlı.

Jm:Bakın şimdi Holly ne yapıyor.

Holly'nin patisini tutup karnıma koydum, karnımı patisiyle okşayıp burnunu sürttü.

V:Neden öyle yapıyor?

Jk:Aaaa sizin haberiniz yok mu?

J-h:Neyden haberimiz yok mu?

Jm:Baba oluyoruz,hamileyim.

Nj:Tebrikler Jim.

V:Oha,ohaaa, Jungkook bizde en kısa zamanda evlenip çocuk yapalım.

Jk:Evet hyung,bizimde küçük Taetae ve Kookie'lerimiz olsun.

Onlar konuşurken Holly'yi yanıma bırakıp Yoongi hyunga sarıldım. Holly de ortamıza girmeye çalışıyordu. Yoongi hyungla aramızda ki küçük boşluğa sığmayı becerip uyumaya başladı. Yoongi hyunga birşey olacak diye çok korkmuştum ama iyiydi.

Çok saçma mı oldu ya
Bugünün belki son bölümü olabilir çünkü İLHAM PERİLERİM KAÇTI
Bu bölümü herhalde 2 saattir yazmaya çalışıyorum. Neyse sizi seviyorum yorum ve oy atarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler görüşmek üzere 👋🏻😽💋💞💕

Step Brother/YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin