forty three

83 13 2
                                    

Jimin
Biraz önce bizimkiler gitmişti. Bende onları uğurlamaya gitmiştim. Şimdi geri odamıza gidiyordum. Odaya girdiğimde Yoongi hyung kıpırdanıyordu.yanına gidip dizlerimin üstüne oturdum. Gözlerini hafifçe açıp bana baktı. Gülüseyip omzuna dikkat ederek ona sarıldım.

Jm:Çok korktum hyung.

Yg:bir şey olmadı bebeğim,sadece omzum da küçük bir yara var.

Dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Holly havlaya havlaya yanımıza gelip yatağa çıkmaya çalıştı. Kıkırdayarak Holly'yi yatağa çıkarıp yatağa oturdum.

Jm: aç mısın hyung?

Yg:biraz açım güzelim,sende acıkmışsındır şimdi. Gidip yemek hazırlayayım ben-

Jm:Hayır hyung,sen yat zıbar,ben hazırlayacağım.

Kaşlarını çattığın da bende onun gibi kaşlarımı çattım.

Yg:Sen hamilesin bebeğim,sen yat uyu,ben hazırlayıp getiririm.

Jm:Banane hyung,seninde omzunda yara var.

Yg:O zaman dışarda yiyelim? Hem sana sözüm vardı.

Jm:heh bak hyung o daha iyi fikir. Sende yapmamış olursun bende.

Yg:O zaman hazırlanalım.

Ayağa kalkmaya yeltenince geri yatırıp dolabının önüne gittim. Siyah pantolonla üstüne tişört çıkardım,kendime de siyah pantolon ve tişört çıkarıp Yoongi hyungun yanına gittim. Onu oturur pozisyona getirip tişörtünü çıkarttım. Altındakini de çıkarıp dolaptan çıkardığım kıyafetleri girdirdim. Hızlıca kendi kıyafetlerimi de giyip Yoongi hyungu yavaşca kaldırdım.

Jm:Holly ne olacak?

Yg:Bence biz gelene kadar evde durabilir.

Başımı olumlu anlamda sallayıp ikimizin de telefonunu alıp cebime koydum.saat 4'dü.

Yg:bebeğim istersen ilk hastaneye gidebiliriz

Jm:Yarın gidelim bence hyung.

Yg:Peki bebeğim nasıl istersen.

Evden çıktıktan sonra Yoongi hyung birisini aradı. Evin önüne 2 dakika içinde kapının önüne araba geldi. Yoongi hyung kapıyı açınca arabaya geçip oturdum. Yoongi hyung da yanıma oturdu.

Yg:Seo-jun bizi ........ restaurantına götür.

Orası çok pahalı bir restaurantdı diye biliyordum. Yoongi hyungun dediği restauranta gelince arabadan inip içeriye girdik.

***
Dün yemeğimizi yedikten sonra eve gitmiş ve film izlemiştik sonra da uyumuştuk. Şimdi de kahvaltımızı yapmış doktora gidecektik.

Yg:Hadi bakalım Jiminie.

Yoongi hyungun uzattığı elini tuttuğumda evden çıktık. Yine Seo-jun'u çağırmıştı. Arabaya bindiğimizde Yoongi hyung beni kucağına yan bir şekilde çekip tek elini karnıma koydu.

Yg:Güzel bebeklerim benim.

Jm:yol kaç dakikalık hyung?

Yg:25-30 dakikalık bebeğim. Uykun mu geldi?

Jm:Hmhm.

Yg:Uyu bebeğim,uyu.

Başımı göğsüne yaslayıp gözlerimi kapattım.

***
Yoon-gi
Hastaneye gelmiştik. Jimin'i uyandırmam gerekiyordu ama kıyamıyordum. Sessiz bir şekilde fısıldadım;

Yg: Jimin'im, bebeğim,hadi uyan güzelim.

Gözlerini yavaşca aralayıp ayılmaya çalıştı. Arabadan Jimin kucağımdayken inip hastaneye girdim. Jimin boynuma öpücük kondurmaya başladığında kıkırdayıp saçlarına öpücükler kondurdum. Doktorun odasını bulduğumda direk içeri girdim. Boşu boşuna para vermemiştim ben bunlara.

Dr:Buyrun efendim.

Yg:Bebeğimizin durumunu öğrenmeye geldik.

Doktorun gösterdiği yere Jimin'i bırakıp anlına öpücük kondurdum. Şu ultrason(?) için sürülen Jeli eline biraz döküp Jimin'in karnını açtı. Karnına o jeli gibi şeyi sürüp ultrason cihazını(?) Jimin'in karnına tutup ekrandan bakmaya başladı. Jimin'in elini tutup baş parmağımla okşamaya başladım. Biraz sonra doktor Jimin'in karnını sildikten sonra şu fotoğrafları(hani veriyolar ya siyahlı beyazlı oluyo) bana uzattı.

Dr:Bebekleriniz 1,5 haftalık,gayet sağlıklı görünüyorlar.

Jm:Bebekleriniz derken?

Dr:İkiz bebekleriniz var.

Hassiktir!İkiz mi? Jimin'i kucağıma alıp saçlarının arasına öpücük kondurdum.

Yg:O zaman biz çıkalım.

Dr:Tabii,sonraki kontrol zamanı 2 hafta sonra.

Yg:Teşekkürler.

Odadan çıktıktan sonra Jimin zar zor tuttuğu göz yaşlarını bırakmaya başladı. Tek eliyle tişörtümü sıkarak ağlıyordu.

Yg:şşş ağlama bebeğim.

Jm:Hyung şimdi, bizim iki tane mi bebeğimiz olacak?

Yg:Evet bebeğim iki tane bebeğimiz olacak.

Ehehe burda kesiyim diğer bölümle aynı anda atacağım nasıl olsa
Ben yine bunu planlamıyordum ama dedim ki NİDEN olmasın bende yaptım işte sizi seviyorum yorum ve oy atarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler görüşmek üzere 👋🏻😽💋

Step Brother/YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin