Jimin
Yoongi hyungun ders saati gelmişti. Aldığı nektarilerin hepsini de bitirmiştim. Zaten çok fazla yoktu 3-4 tane falan vardı. Onlarında hepsini bitirmiştim. Şu ana kadar çok enerjiktim ama sanki birisi tüm enerjimi almıştı. Çok halsiz hissediyordum Yoongi hyung geçen hafta anlattıklarıyla ilgili test yapacağını söylemişti. Şimdi test kağıtlarını çıkarıyordu yarın da sınavımız vardı.Yg: Kağıtları kim dağıtmak ister bakalım?
Neredeyse tüm sınıf parmak kaldırmıştı ama benim onu yapacak halim bile yoktu.
Yg:Gel bakalım Minho.
Hassiktir,belimle kasıklarım da ağrımaya başlamıştı. Yerimde hafifçe hareket edince Yugyeom bana baktı ve fısıldadı.
Yug:İyi misin hyung?
Jm:Belim ve kasıklarım ağrımaya başladı.
Yug:Hyung istersen Yoongi hyunga söyle, hastaneye gidersiniz hem.
Jm: Konuşcak halim yok,sen söylesene.
Yug:tamam.
Yugyeom el kaldırıp beklemeye başladı. Yoongi hyung Yugyeomu görünce anında söz hakkı verdi.
Yug:Hyung Jimin'i bir hastaneye mi götürsen?
Yoongi hyung hemen ayağa kalkıp yanıma koştu. Midem bulanmaya başlamıştı.
Yg:Ne oldu Jimin-ah?
Jm:Hyung midem bulanıyor,kuscam galiba.
Yg:Gel bebeğim kucağıma.
Yoongi hyung beni kucağına alıp lavaboya doğru koştu lavaboya geldiğimizde beni indirdiği anda eğilip kusmaya başladım. Yoongi hyung bir eliyle sırtımı sıvazlarken diğer eliyle önüme gelen saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdı.
Yg:Hastaneye gidelim tamam mı küçüğüm.
Çıkarabilecek birşey kalmamıştı içimde. Yoongi hyung nerden bulduğunu bilmediğim bir bezle ağzımı silip beni kucağına aldı. Sınıfa gidince beni kucağından indirmeden;
Yg:Seokjin hiç kimseyi sınıftan çıkarmıyorsun herkes testlerini çözüyor. Yugyeom sen benim eşyalarımıza bak, Jungkook masada cevap anahtarları var onları kimseye gösterme bitirenlerinkini kontrol et.
Young:Hocam siz nereye gidiyorsunuz?
Yg:Sizi ilgilendirmez.
Sınıftan çıkıp hızlıca okul koridorlarında ilerledi. Okuldan çıktığımızda hızlıca arabaya beni bindirip kendisi de sürücü koltuğuna geçti.
Yg:Ne zamandır böylesin bebeğim?
Jm:Sabah geldikten biraz sonra midem bulanmaya başladı kustum falan sonra senin ders saatinde tüm enerjimi sömürmüşler gibi hissettim zaten sonra tekrar midem bulandı.
Yg:Peki sabah kustuğunda neden gelip bana söylemedin?
Jm: böyle kötü olacağımı düşünmedim.
Yg:Peki güzelim.
Katiyen yalan,öğle arasında Gyeom gidip hamilelik testi alcaktı. Neyse böyle daha iyi en azından hamileysem Yoongi hyunga nasıl söyleyebilirim diye düşünmeme gerek kalmayacak. Okula en yakın hastaneye gelmiştik o ara Yoongi hyung hastanenin numarasını arayıp VIP oda ayarlatmıştı.
Beni kucağına alıp tahminimce VIP odaya çıkmaya başladı. Bir tane odanın önüne geldiğimizde kapıyı açıp içeriye geçti.Yoongi
arabayı sürerken düşünmüştüm. Düğün gecesi sevişirlerken Jimin'in içine boşalmıştım ve bu belirtiler de hamilelik belirtileriydi. Heyecanlanmıştım ama belki değildir diye umutlanmamaya çalışıyordum. Odaya girince Jimin'i hasta yatağına bırakıp odaya giren doktora baktım.
Dr: Hastanın neyi var?
Yg:Mide bulantısı,ani duygu değişimi, halsizlik ve aşerme.
Dr: bunlar hamilelik belirtileri başka belirti var mı?
Agagagagag çok heyecanlanmıştım. Başka olup olmadığını bilmediğim için Jimin'e döndürdüm bakışlarımı. Sanki bir şey söyleyecekti de söyleyip söylememek arasında kalmıştı veya çok stres olmuştu. Küçük elini elimin arasına alıp eline öpücük kondurdum ve parmaklarımızı iç içe geçirdim. Gözlerime bakınca gülümsedim.
Yanakları kızarıyordu, söyleyemeyeceğini anlayınca Jimin'in yanına oturup;Yg:Kulağıma söyleyebilirsin.
Saçlarını okşayıp öpücük kondurdum. Başını olumlu anlamda sallayınca iyice yaklaştım.
Jm: göğüslerim acıyor hyung ha birde belim ve kasıklarım ağrıyor.
Yg:Kıyamam ben bebeğime.
Göğüsleri acıdığı için dikkat ederek sarıldım ayrıldıktan sonra doktora dönüp;
Yg:Göğüslerde hassasiyet,bel ve kasık ağrısı.
Doktor elindeki kağıda bir seyker yazmaya başladı. Bende Jimin'in elini baş parmağımla okşamaya başladım.
Dr:Bunların hepsi hamilelik belirtisi ama ne olur ne olmaz testte yapalım.
Acaba bugün üç bölüm mü yayınlasam ki ya
Duruma göre yapayım yazabilirsin yazarım ama büyük ihtimalle yazarım iki bölümü de aynı anda atıp kaçıyorum sizi seviyorum yorum ve oy atarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler görüşmek üzere 👋🏻😽😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Step Brother/Yoonmin
FanfictionYoongi'nin babası ve Jimin'in annesi evlenirler. Bunun beraberinde gençler birbirlerine aşık olurlar ve başlarından bir sürü olay geçer. !SMUT VARDIR!